quote:
Kan ik me wel voorstellen, zeker dit jaar is er wel een hoop vage shit bij gekomen. Maar heb de meeste dingen even vluchtig gecheckt toen het bekendgemaakt werd.quote:Op maandag 28 december 2020 16:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Steeds meer:
Ik ook niet, prima liedjequote:Op maandag 28 december 2020 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
How You Remind Me is gewoon een prima nummer. Het is altijd hip om te haten op Nickelback, maar nooit begrepen waarom.
Whisky!quote:Op maandag 28 december 2020 16:07 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen gaat vanavond op stap en de Pippies zijn uit logeren. Ik heb dus zo het rijk alleen.
Wat zal ik eens gaan eten?
kapsalonquote:Op maandag 28 december 2020 16:07 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen gaat vanavond op stap en de Pippies zijn uit logeren. Ik heb dus zo het rijk alleen.
Eens.quote:Op maandag 28 december 2020 16:07 schreef MTheBassman het volgende:
deze is gewoon prima van snikkelbek
Dit.quote:Op maandag 28 december 2020 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
How You Remind Me is gewoon een prima nummer. Het is altijd hip om te haten op Nickelback, maar nooit begrepen waarom.
Pizzaquote:Op maandag 28 december 2020 16:07 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ook hoorquote:Op maandag 28 december 2020 16:07 schreef LTVDK het volgende:
Vind dit toch gewoon een leuk nummer, nostalgie ditdat
Ze hebben ook wel een paar drollen gelegd trouwens, maar er zijn echt veel slechtere bands, groepen en muzikanten wmb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |