Ik heb nu wel een eigen woning. Sociale huur.quote:Op maandag 28 december 2020 13:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mwah, ik zit nog gewoon thuis bij mn pa en ma.... wel aan het sparen.... maar t is allemaal zo godskolere duur...
ik ook, maar deze versie is ook wel echt goedquote:Op maandag 28 december 2020 13:25 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind het origineel van Marvin Gay beter
quote:Op maandag 28 december 2020 13:25 schreef Kopiko het volgende:
Ik ben nu nog E-rect maar dat is zo direct afgelopen vrees ik.
ik ga na CCR direct onder de douche stappen denk ik.quote:Op maandag 28 december 2020 13:25 schreef Isorden het volgende:
Hierna weer zo'n niemandalletje van Di-rect...
Big wheel keep on toinin', Proud Mary keep on boinin'quote:Op maandag 28 december 2020 13:24 schreef MTheBassman het volgende:
ik heb wel echt een hekel aan hoe hij 'heard' als 'hoird' uitspreekt
Heard it through the grapvine.quote:Op maandag 28 december 2020 13:26 schreef essnhills het volgende:
De flauwe woordgrappen in dit topic is waar ik deze laatste week van het jaar altijd voor leef
ik ook, het blijft echt leukquote:Op maandag 28 december 2020 13:26 schreef essnhills het volgende:
De flauwe woordgrappen in dit topic is waar ik deze laatste week van het jaar altijd voor leef
Fijne bandquote:Op maandag 28 december 2020 13:25 schreef Kanaroe het volgende:
Tuxedomoon (wie kent ze überhaupt..) heeft ook een duistere versie van 'grapevine' opgenomen
Ja das nog een stapje erger toch? Dat je op je 30ste niet eens een eigen woning kunt krijgenquote:Op maandag 28 december 2020 13:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mwah, ik zit nog gewoon thuis bij mn pa en ma.... wel aan het sparen.... maar t is allemaal zo godskolere duur...
quote:Op maandag 28 december 2020 13:25 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind de versie van Marvin Gay beter![]()
En ze zijn ook ieder jaar hetzelfdequote:
EssnHELDINquote:Op maandag 28 december 2020 13:26 schreef essnhills het volgende:
ik vind het origineel van Marvin Gayterquote:Op maandag 28 december 2020 13:25 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind het origineel van Marvin Gay beter
Ook niet in de huursector?quote:Op maandag 28 december 2020 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja das nog een stapje erger toch? Dat je op je 30ste niet eens een eigen woning kunt krijgen
Ik ga met je meequote:Op maandag 28 december 2020 13:27 schreef MTheBassman het volgende:
geen langere versie helaas.
Oke, even douchen nu.
Hopen op veel water in je oren.quote:Op maandag 28 december 2020 13:27 schreef MTheBassman het volgende:
geen langere versie helaas.
Oke, even douchen nu.
Ik doe mn bestquote:Op maandag 28 december 2020 13:26 schreef essnhills het volgende:
Oehhh, hier gebeuren dingen.quote:
Denk wel de fijnste van Di-Rect in de lijstquote:Op maandag 28 december 2020 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niks mis met dit liedje. Maar staat uiteraard te hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |