Die móet je in Amsterdam-West hebben gekocht!quote:Op maandag 28 december 2020 10:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb ook nog Morocco Mint thee in huis dus komt goed
Oh dus toch gewoon elke werkdag?quote:Op maandag 28 december 2020 10:42 schreef peaceman het volgende:
ik drink alleen koffie op mijn werk als ik echt moeite heb om wakker te blijven en dan heb ik de illusie dat dat helpt
toen hadden ze onze helden uit zeeland nog niet leren kennen.quote:
Er zijn zoveel platen waarbij ik dat onbegrijpelijk vindquote:Op maandag 28 december 2020 10:42 schreef 4-elements het volgende:
Je mag 35 songs kiezen. En dan staat deze er blijkbaar tussen bij veel mensen. De mens blijft een wonderlijk wezen.
En dan klaagt ie dat koffie niet gezond is....quote:
ik ben meer van hartigquote:
Als ik die koffie hier op mn werk drink weet ik alleen dat ik binnen een uur op de wc zit...quote:Op maandag 28 december 2020 10:42 schreef peaceman het volgende:
ik drink alleen koffie op mijn werk als ik echt moeite heb om wakker te blijven en dan heb ik de illusie dat dat helpt
Och kom, je gaat me toch niet vertellen dat er dagen zijn dat je gewooon geen moeite hebt wakker te blijven?quote:
Red Bull vind ik ook niet te zuipen hoorquote:Op maandag 28 december 2020 10:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan klaagt ie dat koffie niet gezond is....
ik heb leuk werkquote:Op maandag 28 december 2020 10:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och kom, je gaat me toch niet vertellen dat er dagen zijn dat je gewooon geen moeite hebt wakker te blijven?
Mogguhquote:
Net op tijd voor de koffie!quote:
Werkze loonslaafquote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mogguh
En ik ben weer weg...
Pauze is weer over
nou gezellig hoorquote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mogguh
En ik ben weer weg...
Pauze is weer over
nee dat is She's a rainbowquote:
Werkze Isordenquote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mogguh
En ik ben weer weg...
Pauze is weer over
Thee natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net op tijd voor de koffie!
Of ben jij ook een theemens?
Als er iemand met een blikje van die troep naast me staat vind ik dat zo vreselijk, misselijk word ik van die luchtquote:
Ja de koffiequote:
ze laat het wel afweten he??!quote:
Met dat geile valt t wel mee. Of ga jij daar verandering in brengen?quote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Een hele geile legendarische ochtend allen
Oh nou ja, dat is niet echt een gemisquote:
Vind ik ook hoor, als 14 jarige drink je dat nog wel eens maar nu moet ik er niks van hebbenquote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als er iemand met een blikje van die troep naast me staat vind ik dat zo vreselijk, misselijk word ik van die lucht
nou we weten in elk geval wat bij jou het eerste opstondquote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Diegene staat ook meestal tegen je aan want mensen die Red Bull drinken zijn over t algemeen 2 bij 2 meter.quote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als er iemand met een blikje van die troep naast me staat vind ik dat zo vreselijk, misselijk word ik van die lucht
Het prachtige Crime Of The Century van Supertramp netquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Of thee.quote:Op maandag 28 december 2020 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh nou ja, dat is niet echt een gemis
altijd wachten he?! op die ene vriend die altijd te laat isquote:
Theequote:Op maandag 28 december 2020 10:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of thee.
@:Gale_Boetticher had allebei genoeg voor iedereen.
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 28 december 2020 10:46 schreef essnhills het volgende:
Ik werk thuis (nu vakantie), en er staan een stuk of 11 à 12 smaken aan thee op mijn tafel. Allemaal losse thee uiteraard![]()
![]()
As Tears Go By natuurlijkquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 10:46 schreef laxus13 het volgende:
Gimme Shelter is natuurlijk de beste Stones
quote:Op maandag 28 december 2020 10:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
mooiste van de Stones is iig niet `Gimme Shelter.
In elk geval niet dit mooie nummer.quote:
Dan drinken we samen niet alleen.quote:Op maandag 28 december 2020 10:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of thee.
Er is genoeg voor iedereen, dus drinken we samen!quote:Op maandag 28 december 2020 10:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of thee.
Ik ben meestal te vroeg. En heb in bepaalde groepen vooral vrienden die altijd te laat zijn. Heb wel eens expres een trein later genomen zodat ik niet wéér als eerste aan zou komen.quote:Op maandag 28 december 2020 10:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
altijd wachten he?! op die ene vriend die altijd te laat is
Verder vind ik je heel aardig hoorquote:Op maandag 28 december 2020 10:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
mooiste van de Stones is iig niet `Gimme Shelter.
Ben niet eens teleurgesteld maar gewoon verdrietig zelfsquote:
Ik ben adviseur bij een gemeentequote:
had je trein geen vertraging?quote:Op maandag 28 december 2020 10:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben meestal te vroeg. En heb in bepaalde groepen vooral vrienden die altijd te laat zijn. Heb wel eens expres een trein later genomen zodat ik niet wéér als eerste aan zou komen.
Mislukt, ik was nog steeds de eerste
Jij adviseert iedereen thee te nemenquote:Op maandag 28 december 2020 10:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben adviseur bij een gemeente
Nee, die maak ik gewoon 'live' meequote:Op maandag 28 december 2020 10:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In elk geval niet dit mooie nummer.
Zeven dagen langquote:Op maandag 28 december 2020 10:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Er is genoeg voor iedereen, dus drinken we samen!
Nee ik ben net wakker en gedouched dus dan wordt alles weer viesquote:Op maandag 28 december 2020 10:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met dat geile valt t wel mee. Of ga jij daar verandering in brengen?
snap ik.. je kijkt ook al een beetje zuurquote:Op maandag 28 december 2020 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben niet eens teleurgesteld maar gewoon verdrietig zelfs
Ambtenaar! Die zijn nu toch allemaal met vakantie?quote:Op maandag 28 december 2020 10:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, ze was jouw vriendinnetjequote:Op maandag 28 december 2020 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben niet eens teleurgesteld maar gewoon verdrietig zelfs
Koffie en thee samen, als dat maar niet botstquote:Op maandag 28 december 2020 10:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Er is genoeg voor iedereen, dus drinken we samen!
Dit herken ik wel, heb weleens een beetje onenigheid met een vriendin gehad omdat ik te vroeg op haar feestje kwam en zij nog in huispak stond te stofzuigenquote:Op maandag 28 december 2020 10:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben meestal te vroeg. En heb in bepaalde groepen vooral vrienden die altijd te laat zijn. Heb wel eens expres een trein later genomen zodat ik niet wéér als eerste aan zou komen.
Mislukt, ik was nog steeds de eerste
nog wat goede adviezen gegeven in 2020 ?quote:Op maandag 28 december 2020 10:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
*WAS jaquote:Op maandag 28 december 2020 10:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, ze was jouw vriendinnetje
Nee, volgende keer dat ook maar eens regelenquote:
Build a Rocket boy!quote:Op maandag 28 december 2020 10:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik ben net wakker en gedouched dus dan wordt alles weer vies
Ik heb wel een keer geadviseerd op de vraag of een theetuin ergens een goed idee wasquote:Op maandag 28 december 2020 10:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij adviseert iedereen thee te nemen
Ik heb ook thee, hoorquote:Op maandag 28 december 2020 10:46 schreef essnhills het volgende:
Ik werk thuis (nu vakantie), en er staan een stuk of 11 à 12 smaken aan thee op mijn tafel. Allemaal losse thee uiteraard![]()
![]()
Ik ook, al tijden.quote:Op maandag 28 december 2020 10:49 schreef peaceman het volgende:
Bart Arends... ik word een beetje moe van die man.
Dat was natuurlijk net weer een express-trein.quote:Op maandag 28 december 2020 10:47 schreef essnhills het volgende:
Heb wel eens expres een trein later genomen
Vreselijke vent is hetquote:Op maandag 28 december 2020 10:49 schreef peaceman het volgende:
Bart Arends... ik word een beetje moe van die man.
Je zou juist zeggen dat hij bij gebrek aan limoen wat minder zuur zou wordenquote:Op maandag 28 december 2020 10:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
snap ik.. je kijkt ook al een beetje zuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |