Die móet je in Amsterdam-West hebben gekocht!quote:Op maandag 28 december 2020 10:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb ook nog Morocco Mint thee in huis dus komt goed
Oh dus toch gewoon elke werkdag?quote:Op maandag 28 december 2020 10:42 schreef peaceman het volgende:
ik drink alleen koffie op mijn werk als ik echt moeite heb om wakker te blijven en dan heb ik de illusie dat dat helpt
toen hadden ze onze helden uit zeeland nog niet leren kennen.quote:
Er zijn zoveel platen waarbij ik dat onbegrijpelijk vindquote:Op maandag 28 december 2020 10:42 schreef 4-elements het volgende:
Je mag 35 songs kiezen. En dan staat deze er blijkbaar tussen bij veel mensen. De mens blijft een wonderlijk wezen.
En dan klaagt ie dat koffie niet gezond is....quote:
ik ben meer van hartigquote:
Als ik die koffie hier op mn werk drink weet ik alleen dat ik binnen een uur op de wc zit...quote:Op maandag 28 december 2020 10:42 schreef peaceman het volgende:
ik drink alleen koffie op mijn werk als ik echt moeite heb om wakker te blijven en dan heb ik de illusie dat dat helpt
Och kom, je gaat me toch niet vertellen dat er dagen zijn dat je gewooon geen moeite hebt wakker te blijven?quote:
Red Bull vind ik ook niet te zuipen hoorquote:Op maandag 28 december 2020 10:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan klaagt ie dat koffie niet gezond is....
ik heb leuk werkquote:Op maandag 28 december 2020 10:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och kom, je gaat me toch niet vertellen dat er dagen zijn dat je gewooon geen moeite hebt wakker te blijven?
Mogguhquote:
Net op tijd voor de koffie!quote:
Werkze loonslaafquote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mogguh
En ik ben weer weg...
Pauze is weer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |