nou gezellig hoorquote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mogguh
En ik ben weer weg...
Pauze is weer over
nee dat is She's a rainbowquote:
Werkze Isordenquote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mogguh
En ik ben weer weg...
Pauze is weer over
Thee natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net op tijd voor de koffie!
Of ben jij ook een theemens?
Als er iemand met een blikje van die troep naast me staat vind ik dat zo vreselijk, misselijk word ik van die luchtquote:
Ja de koffiequote:
ze laat het wel afweten he??!quote:
Met dat geile valt t wel mee. Of ga jij daar verandering in brengen?quote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Een hele geile legendarische ochtend allen
Oh nou ja, dat is niet echt een gemisquote:
Vind ik ook hoor, als 14 jarige drink je dat nog wel eens maar nu moet ik er niks van hebbenquote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als er iemand met een blikje van die troep naast me staat vind ik dat zo vreselijk, misselijk word ik van die lucht
nou we weten in elk geval wat bij jou het eerste opstondquote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Een hele geile legendarische ochtend allen
Diegene staat ook meestal tegen je aan want mensen die Red Bull drinken zijn over t algemeen 2 bij 2 meter.quote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als er iemand met een blikje van die troep naast me staat vind ik dat zo vreselijk, misselijk word ik van die lucht
Het prachtige Crime Of The Century van Supertramp netquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |