Bijna allemaal wel logisch. (Vorig jaar nieuw of een bekende bonus) Alleen Major Tom en The Rising kan ik niet echt plaatsen.quote:
Over een ruim uurtje komt die voorbij. Stemplaatjequote:Op maandag 28 december 2020 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Platen die nog moeten komen (laagste noteringen in 2019):
1201 Manic Street Preachers If You Tolerate This Your Children Will Be Next
Beetje een wappieplaat geworden helaasquote:Op maandag 28 december 2020 08:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Over een ruim uurtje komt die voorbij. Stemplaatje
quote:
Major Tom is afgelopen jaar pas in de originele uitvoering op Spotify terecht gekomen.quote:Op maandag 28 december 2020 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bijna allemaal wel logisch. (Vorig jaar nieuw of een bekende bonus) Alleen Major Tom en The Rising kan ik niet echt plaatsen.
Ja, ook een mooi verhaal van de tekst en context van een liedje niet begrijpenquote:Op maandag 28 december 2020 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje een wappieplaat geworden helaas
Volgens mij was er vorig jaar een agogo filmpje over Peter Schilling.quote:Op maandag 28 december 2020 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bijna allemaal wel logisch. (Vorig jaar nieuw of een bekende bonus) Alleen Major Tom en The Rising kan ik niet echt plaatsen.
Oké op I Have a Dream naquote:
Deutsche Donnerstag bij Ruud, denk dat veel mensen hem zo hebben leren kennenquote:Op maandag 28 december 2020 08:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Major Tom is afgelopen jaar pas in de originele uitvoering op Spotify terecht gekomen.
Kan dat misschien een reden zijn, popt 'ie ineens op bij velen in de Weekly Discover lijstjes...?
De ultieme wappieplaat is toch eigenlijk wel Fight for your right van de Beastie Boys.quote:Op maandag 28 december 2020 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje een wappieplaat geworden helaas
quote:Op maandag 28 december 2020 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh IJskoud van Nielson verdubbelt ook zijn notering, die zijn we over 3 jaar weer kwijt dus.
Kan ook nog, hoewel ik 'm daar niet zo vaak voorbij heb horen komen.quote:Op maandag 28 december 2020 08:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Deutsche Donnerstag bij Ruud, denk dat veel mensen hem zo hebben leren kennen
Voor de Nederlandse wappies is dat dezequote:Op maandag 28 december 2020 08:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De ultieme wappieplaat is toch eigenlijk wel Fight for your right van de Beastie Boys.
Het is vaak wel hetzelfde wat hij draait, alles komt om de week wel eens voorbijquote:Op maandag 28 december 2020 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ook nog, hoewel ik 'm daar niet zo vaak voorbij heb horen komen.
Maar misschien hoor ik 't niet eens meer...
????quote:Op maandag 28 december 2020 08:59 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik de enige die die poppen niet schijtlollig vond?
Zo weinig in het uur?quote:Op maandag 28 december 2020 08:59 schreef peaceman het volgende:
980 Smoorverliefd Doe Maar![]()
979 Porcelain Moby![]()
978 Smooth Operator Sade![]()
977 Jersey Girl (live) Bruce Springsteen![]()
976 Motorcycle Emptiness Manic Street Preachers![]()
975 Ashes To Ashes David Bowie![]()
972 You Ten Sharp![]()
971 I Wanna Dance With Somebody Whitney Houston
Als ze alleen alles uit jouw uurlijstjes zouden draaien wordt het een top 1000quote:Op maandag 28 december 2020 08:59 schreef peaceman het volgende:
980 Smoorverliefd Doe Maar![]()
979 Porcelain Moby![]()
978 Smooth Operator Sade![]()
977 Jersey Girl (live) Bruce Springsteen![]()
976 Motorcycle Emptiness Manic Street Preachers![]()
975 Ashes To Ashes David Bowie![]()
972 You Ten Sharp![]()
971 I Wanna Dance With Somebody Whitney Houston
ja ze slaan wat nummers over, omdat R2 ook vindt dat die nummers niet kunnenquote:Op maandag 28 december 2020 09:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo weinig in het uur?
Smooth operator vindt Lando Norris leuk
Ja, de moeder van Nikki Lauda en Helene Fischer hoor ik regelmatig voorbij komen...quote:Op maandag 28 december 2020 08:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is vaak wel hetzelfde wat hij draait, alles komt om de week wel eens voorbij
nou ik denk dat je overdrijftquote:Op maandag 28 december 2020 09:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Als ze alleen alles uit jouw uurlijstjes zouden draaien wordt het een top 1000![]()
Wel alle meuk eruit dus das fijn
quote:Op maandag 28 december 2020 09:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ze slaan wat nummers over, omdat R2 ook vindt dat die nummers niet kunnen
Carlos Sainz, toch?quote:Op maandag 28 december 2020 09:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo weinig in het uur?
Smooth operator vindt Lando Norris leuk
Das bijna wekelijkse kost jaquote:Op maandag 28 december 2020 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de moeder van Nikki Lauda en Helene Fischer hoor ik regelmatig voorbij komen...
Nee op de zoom heeft iemand de "Pop 2000" met handpoppen.quote:
Daar hebben ze dan ook 8 uur extra voor.quote:
Ik kijk niet mee, maar dit klinkt al fout en engquote:Op maandag 28 december 2020 09:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee op de zoom heeft iemand de "Pop 2000" met handpoppen.
Het was weer een ware beleving ja.quote:Op maandag 28 december 2020 09:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik kijk niet mee, maar dit klinkt al fout en eng
Ik ben blij dat in het gemist hebquote:Op maandag 28 december 2020 09:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het was weer een ware beleving ja.
Eerst koffiequote:Op maandag 28 december 2020 09:09 schreef Poppejans het volgende:
DOET DANSJES OP DOE MAAR IN LELIJKE PYJAMA
Mooie achtergrond muziek tijdens de meetingquote:Op maandag 28 december 2020 09:10 schreef Koen66 het volgende:
damn, zit in meeting, dit Doe Maar nummer was toch wel een guilty pelasure
Ik kan alle kunstjes zonder koffie of drankquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 09:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik kan alle kunstjes zonder koffie of drank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |