quote:
Nou nou nou.quote:Op maandag 28 december 2020 01:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Was ze bij bewustzijn op die momenten?
1 night stand dus?quote:Op maandag 28 december 2020 01:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben een keer in Vera gekomen. Komt nog dichterbij zo
quote:Op maandag 28 december 2020 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Danny Vera is toch wel weer een lichtend voorbeeld van de slecht geproduceerde Nederlandse muziek.
Is Zeeland als Volendam, maar dan in het groot?quote:Op maandag 28 december 2020 01:35 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb overigens ook een anekdote met mijn connectie met Danny Vera, de man uit Middelburg. Mijn vaders huisbaas was namelijk zijn vader.
Zeeland
Dus hij komt uit een huisjesmelkerfamiliequote:Op maandag 28 december 2020 01:35 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb overigens ook een anekdote met mijn connectie met Danny Vera, de man uit Middelburg. Mijn vaders huisbaas was namelijk zijn vader.
Zeeland
op rollercoaster wellicht, maar die stemmen niet op zijn harde blues rock nummers als dat ook gekozen kon worden.quote:Op maandag 28 december 2020 01:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zijn toch vooral soppende huisvrouwen die op Danny Vera stemmen?
Gecancelledquote:Op maandag 28 december 2020 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus hij komt uit een huisjesmelkerfamilie
Le-gen-darischquote:Op maandag 28 december 2020 01:36 schreef peaceman het volgende:
onnederlands goed is ook echt zo'n term om te
Om een shotje te nemen?quote:Op maandag 28 december 2020 01:36 schreef peaceman het volgende:
onnederlands goed is ook echt zo'n term om te
Das geen verkeerde klasgenotequote:Op maandag 28 december 2020 01:36 schreef skysherrif het volgende:
Oja en ik zat du sin de klas bij Emma Heesters
Alleen met Blof heb ik helemaal niets
Maar dan zonder professionele voetbalclubquote:Op maandag 28 december 2020 01:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is Zeeland als Volendam, maar dan in het groot?
quote:Op maandag 28 december 2020 01:36 schreef skysherrif het volgende:
Oja en ik zat du sin de klas bij Emma Heesters
Alleen met Blof heb ik helemaal niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |