Daar was ik ook!quote:Op maandag 28 december 2020 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb Danny Vera nog gezien in stadspark in groningen tijdens bevrijdingsfestival, kan echt lekkere blues rock spelen
Jammer dat meesten hem alleen van rollercoaster kennen, het is gewoon een prima artiest verder.
te moeilijk voor mij op dit momentquote:Op maandag 28 december 2020 01:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
en die ene John met een bijvoeglijk naamwoord ervoor
Het zijn toch vooral soppende huisvrouwen die op Danny Vera stemmen?quote:Op maandag 28 december 2020 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb Danny Vera nog gezien in stadspark in groningen tijdens bevrijdingsfestival, kan echt lekkere blues rock spelen
Jammer dat meesten hem alleen van rollercoaster kennen, het is gewoon een prima artiest verder.
neuh deze niet per se, ik zeg ook niet dat het per se in de t2000 moet, maar ik dacht ik wou het toch even meldenquote:Op maandag 28 december 2020 01:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kan, maar dit is verder geen Top2000-waardige plaat
Ja dat ga jijquote:Op maandag 28 december 2020 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
Ga ik wachten op mijn stemplaat? 1070
Nee.quote:Op maandag 28 december 2020 01:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Is het gek als ik deze niet ken?
quote:Op maandag 28 december 2020 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Danny Vera is toch wel weer een lichtend voorbeeld van de slecht geproduceerde Nederlandse muziek.
Ben een keer in Vera gekomen. Komt nog dichterbij zoquote:Op maandag 28 december 2020 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ben wel paar keer in Vera Groningen geweest. Komt wel dichtbij zo.
Waarvan aktequote:Op maandag 28 december 2020 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
neuh deze niet per se, ik zeg ook niet dat het per se in de t2000 moet, maar ik dacht ik wou het toch even melden
Was ze bij bewustzijn op die momenten?quote:Op maandag 28 december 2020 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ben wel paar keer in Vera Groningen geweest.
Pff, dat duurt nog maar een paar minuten.quote:Op maandag 28 december 2020 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
Ga ik wachten op mijn stemplaat? 1070
Wat vond Vera er zelf van?quote:Op maandag 28 december 2020 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
was echt geweldig. We hebben shisha met wiet gerookt, lekker gechilld daar. Het was wel best koudquote:Op maandag 28 december 2020 01:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar was ik ook!
(Ja ik luister nog een klein stukje vanuit bed)
mee eens Kyranquote:Op maandag 28 december 2020 01:34 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit best lekker, maar niet top 2000 waardig.
Ik ken een Vera in Groningen. Komt inderdaad wel heel dichtbij nuquote:Op maandag 28 december 2020 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
Meneer Polfliet?quote:Op maandag 28 december 2020 01:35 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb overigens ook een anekdote met mijn connectie met Danny Vera, de man uit Middelburg. Mijn vaders huisbaas was namelijk zijn vader.
Zeeland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |