quote:Op maandag 28 december 2020 08:33 schreef Cee het volgende:
Ik ben er! Op deze heb ik gestemd.
Zometeen naar de tandarts. Dus ik ben weer effe weg.
Je moet er even doorheenquote:Op maandag 28 december 2020 08:55 schreef Koen66 het volgende:
Abba
Die van Sjors en Aretha had ik op mute, echt dat vind ik een vreselijke oorwurm
2 juniors slapen nog, mevr Koen is uur terug richting Den Haag vertrokkenquote:Op maandag 28 december 2020 09:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Al ruim een uur aan het werk en de rest van het gezin ligt nog gewoon te pitten.
I’j könt ‘tquote:
Nee hoor, alleen maar liefdequote:
Nou ja zeg... ik zou hun contract per direct opzeggen hoor! Hier heb je toch niks aan?quote:Op maandag 28 december 2020 09:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Al ruim een uur aan het werk en de rest van het gezin ligt nog gewoon te pitten.
kerelquote:Op maandag 28 december 2020 09:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja zeg... ik zou hun contract per direct opzeggen hoor! Hier heb je toch niks aan?
Tevens goedemorgen lieve mensen!
Buenos nogwattosquote:Op maandag 28 december 2020 09:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja zeg... ik zou hun contract per direct opzeggen hoor! Hier heb je toch niks aan?
druk aan het "werk"quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 09:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik zeer met je oneens!quote:Op maandag 28 december 2020 09:54 schreef Koen66 het volgende:
die Zoom beelden zijn echt meer cringe dan het cafe nog voorheen
Ik ook. Vind het wel leuk, vooral dansende mensen en vanmorgen met die Agneta en Benny poppenquote:
Ik zie vooral de hele dag mensen die lol hebben en blij zijn. Het is net waar je naar kijkt hèquote:Op maandag 28 december 2020 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de hele dag schijtlollige luchtgitaren en kinderen
dat zal het zijnquote:Op maandag 28 december 2020 10:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie vooral de hele dag mensen die lol hebben en blij zijn. Het is net waar je naar kijkt hè
Ja, terwijl dat best mee zal vallen. Veel mensen vinden het gewoon grappig om zichzelf eventjes in beeld te zien of dat hun familie/vrienden ze zien. Meer dan dat zou ik er niet in lezen.quote:Op maandag 28 december 2020 10:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zal het zijn
ik kijk teveel met een bias die algemeen in het Top 2000 topic heerst
(teveel aandachtsgeile mensen in beeld de hele tijd)
Boeie. Geef je eraan overquote:Op maandag 28 december 2020 10:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zal het zijn
ik kijk teveel met een bias die algemeen in het Top 2000 topic heerst
(teveel aandachtsgeile mensen in beeld de hele tijd)
klagen is daar wel een van de vaste ieder jaar terugkerende waardenquote:Op maandag 28 december 2020 10:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, terwijl dat best mee zal vallen. Veel mensen vinden het gewoon grappig om zichzelf eventjes in beeld te zien of dat hun familie/vrienden ze zien. Meer dan dat zou ik er niet in lezen.
Het Top 2000-topic heb ik ook weer even afgesloten voor nu. Gaat te snel, er is door die snelheid te weinig interactie van betekenis en het is inderdaad toch wel heel veel gezeur
Haha ja en ik doe het soms tot op zekere hoogte, zoals met zo'n niemendalletje van die Rolf nogwat uit Beste Zangers. Maar verder pas ik altijd maar de regel toe dat je nooit weet of een liedje op de begrafenis van een geliefde van iemand is gedraaid, of iets anders emotioneels, en dat je iemand er dus enorm mee op de ziel trapt.quote:Op maandag 28 december 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
klagen
[..]
klagen is daar wel een van de vaste ieder jaar terugkerende waarden
Net als haten op kenningston en blof en coldplayquote:Op maandag 28 december 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
klagen
[..]
klagen is daar wel een van de vaste ieder jaar terugkerende waarden
quote:Op maandag 28 december 2020 10:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja en ik doe het soms tot op zekere hoogte, zoals met zo'n niemendalletje van die Rolf nogwat uit Beste Zangers. Maar verder pas ik altijd maar de regel toe dat je nooit weet of een liedje op de begrafenis van een geliefde van iemand is gedraaid, of iets anders emotioneels, en dat je iemand er dus enorm mee op de ziel trapt.
toch is het gemiddeld Foks hardslopende reeksquote:Op maandag 28 december 2020 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net als haten op kenningston en blof en coldplay
Niet het ESF Livetopicquote:Op maandag 28 december 2020 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
toch is het gemiddeld Foks hardslopende reeks
Goedemorgen Guanaquote:Op maandag 28 december 2020 10:16 schreef Guanabana het volgende:
Ben het denk ik meer eens met Koen66.
Tevens goedemorgen!
Het is ook leuk om samen zoiets als dit mee te maken. Alleen zou het denk ik toch leuker zijn als het ietsjes minder snel ging (en dus iets minder negatief was en wat respectvoller van tijd tot tijd).quote:Op maandag 28 december 2020 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
toch is het gemiddeld Foks hardslopende reeks
Zónde Guana, we konden het net weer zo goed vindenquote:Op maandag 28 december 2020 10:16 schreef Guanabana het volgende:
Ben het denk ik meer eens met Koen66.
Tevens goedemorgen!
En daar worden de meeste bans uitgedeeld geloof ik hahaquote:Op maandag 28 december 2020 10:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet het ESF Livetopic![]()
Dat gaat nog sneller dan het top2000 topic
Ik had nog 0 keer gekeken naar dat Top 2000 café, dus ik zette het even op om te kijkenquote:Op maandag 28 december 2020 10:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Zónde Guana, we konden het net weer zo goed vinden
Oh hahaquote:Op maandag 28 december 2020 10:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik had nog 0 keer gekeken naar dat Top 2000 café, dus ik zette het even op om te kijken
Het is wel leuk gedaan zo met die tv's though.
Oh, dat sowieso.quote:Op maandag 28 december 2020 10:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh hahaJa ik vind dat ze het mooi hebben opgelost zo
Ik vind het cafépubliek vaak eigenlijk wat irritanter dan dit.
spontaan blije kinderen vind ik geweldig, die Top 2000 Zoom beelden komen mij iets te geforceerd leuk over.quote:Op maandag 28 december 2020 10:22 schreef Strani het volgende:
Om de één of andere reden vind ik kinderen de laatste tijd ook liever dan voorheen dus als ik blije kinderen op TV zie word ik daar ook blij van. Gaat niet goed hier.
Kan gebeuren Koen! Agree to disagreequote:Op maandag 28 december 2020 10:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spontaan blije kinderen vind ik geweldig, die Top 2000 Zoom beelden komen mij iets te geforceerd leuk over.
Sorry
Meestal heb ik met twijfel niet doen.quote:Op maandag 28 december 2020 10:24 schreef Arizona het volgende:
Ik heb weer de hele tijd huilbuien. Vanwege mijn werk. Ik ben zo godvergeten onzeker of ik wel de juiste keuze heb gemaakt.
Ahhh Ari, even rustig ademhalenquote:Op maandag 28 december 2020 10:24 schreef Arizona het volgende:
Ik heb weer de hele tijd huilbuien. Vanwege mijn werk. Ik ben zo godvergeten onzeker of ik wel de juiste keuze heb gemaakt.
Wie? Zo'n voiceberichtje?quote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef Guanabana het volgende:
Ze zei 936, maar in de lijst is het 963?
Sorry, niet opgeletquote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef Guanabana het volgende:
Ze zei 936, maar in de lijst is het 963?
Ohoh. Je eierstokkenquote:Op maandag 28 december 2020 10:22 schreef Strani het volgende:
Om de één of andere reden vind ik kinderen de laatste tijd ook liever dan voorheen dus als ik blije kinderen op TV zie word ik daar ook blij van. Gaat niet goed hier.
quote:Op maandag 28 december 2020 10:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gaat het dan toch nog gebeuren?
Uiteindelijk gaat iedereen overstag
Ik niet. Hoe drukker en wilder, hoe beterquote:Op maandag 28 december 2020 10:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het vooral veel te onrustig om daar heel de tijd naar te gaan zitten kijken naar al die zwaaiende mensenDus ik zet het beeld nu weer uit.
Oh nee, dat wilde ik er niet mee zeggenquote:Op maandag 28 december 2020 10:35 schreef Strani het volgende:
[..]Dat lijkt me in de huidige situatie nog steeds heel onwaarschijnlijk.
Heb jij er ook nog veel last van ja?
Haha oké gelukkig! Nou ja voor jou dan hè.quote:Op maandag 28 december 2020 10:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh nee, dat wilde ik er niet mee zeggen
Ik heb er soms een klein beetje last van als ik een lieve baby zie, maar ik negeer dat verder gewoon.
oef, herkenbaarquote:Op maandag 28 december 2020 10:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb er soms een klein beetje last van als ik een lieve baby zie, maar ik negeer dat verder gewoon.
Als ik een lieve baby zie denk ik, goddank is die van mij al groterquote:Op maandag 28 december 2020 10:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 28 december 2020 10:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik een lieve baby zie denk ik, goddank is die van mij al groter
Ach deernquote:Op maandag 28 december 2020 10:24 schreef Arizona het volgende:
hahaha the same hier, babytijd was 15 resp 17 jaar terug intussenquote:Op maandag 28 december 2020 10:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil juist alleen een baby (nou ja, niet écht), maar geen ouder kind oid.quote:Op maandag 28 december 2020 10:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind baby's juist nog steeds niks. Wellicht kunnen wij tot een deal komen Guana.quote:Op maandag 28 december 2020 10:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wil juist alleen een baby (nou ja, niet écht), maar geen ouder kind oid.Maar goed, daar groei je vast in mee.
Oke is goed, ik lever hem/haar af op zijn/haar tweede verjaardag oke?quote:Op maandag 28 december 2020 10:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind baby's juist nog steeds niks. Wellicht kunnen wij tot een deal komen Guana.
Ik stel voor dat jullie samen een kindje maken! Zolang het een baby is, blijft hij/zij bij Guana, daarna verhuist hij/zij naar Spanje om bij Strani te wonen!quote:Op maandag 28 december 2020 10:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind baby's juist nog steeds niks. Wellicht kunnen wij tot een deal komen Guana.
Maak er anderhalf jaar van en we hebben een dealquote:Op maandag 28 december 2020 10:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke is goed, ik lever hem/haar af op zijn/haar tweede verjaardag oke?
(Nee vind ik toch wel zielig)
Maken is tot daaraan toe.quote:Op maandag 28 december 2020 10:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jullie samen een kindje maken! Zolang het een baby is, blijft hij/zij bij Guana, daarna verhuist hij/zij naar Spanje om bij Strani te wonen!
We zijn je al voor!quote:Op maandag 28 december 2020 10:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jullie samen een kindje maken! Zolang het een baby is, blijft hij/zij bij Guana, daarna verhuist hij/zij naar Spanje om bij Strani te wonen!
overal is een oplossing voorquote:Op maandag 28 december 2020 10:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar van jezelf is echt zó anders.quote:Op maandag 28 december 2020 10:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En wat als Guaan jullie baby niet wil afstaan?quote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Maak er anderhalf jaar van en we hebben een deal![]()
Is niet zielig joh!
spanning ende sensatie in de ESF soapquote:Op maandag 28 december 2020 10:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
En wat als Guaan jullie baby niet wil afstaan?
quote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maken is tot daaraan toe.
Najaaaaaaa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |