Beelddenker vindt dit verontrustendquote:Op zondag 27 december 2020 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Soms zou ik wel het pianokrukje van Tori willen zijn
Hoe kun je zo'n melodie bedenken vraag ik me dan af.quote:Op zondag 27 december 2020 23:20 schreef essnhills het volgende:
Ik ken dit niet
Maar het klinkt wel heel mooi
Ben er ook wel geweestquote:Op zondag 27 december 2020 23:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die is ook wel de bekendste uit Groningen
Dat ik bij zoveel nummers... hoe krijg je dit verzonnen?quote:Op zondag 27 december 2020 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n melodie bedenken vraag ik me dan af.
Dat is inderdaad de kunst bij de echt mooie platen.quote:Op zondag 27 december 2020 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n melodie bedenken vraag ik me dan af.
quote:Op zondag 27 december 2020 23:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan op een onverwacht moment keihard naar beneden draaien?
ow dan geeft het niks als je brak bent.quote:
Zo'n pianokrukje met n00biedoobiedoo's gezicht er in, zoals bij Belle en het Beestquote:Op zondag 27 december 2020 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Beelddenker vindt dit verontrustend
quote:Op zondag 27 december 2020 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goede edit, ik zat al heel verbaasd naar mijn scherm te staren.
Dat is wel een klein voordeel inderdaadquote:Op zondag 27 december 2020 23:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow dan geeft het niks als je brak bent.
Dan zie ik het gezicht van Gijs Staverman voor mequote:Op zondag 27 december 2020 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n pianokrukje met n00biedoobiedoo's gezicht er in, zoals bij Belle en het Beest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |