Maakt toch niet uitquote:Op zondag 27 december 2020 22:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ernstig dit![]()
Ik hou het dan maar op dat ik las wat ik wou lezen *schaam
Ja ik sla ff over.... moet nog werken morgenquote:Op zondag 27 december 2020 22:58 schreef MTheBassman het volgende:
laten we pre-drinks doen voor Jeroen, neem een shotje bij elke keer als ie Home zingt.
Snel naar bed dusquote:Op zondag 27 december 2020 22:58 schreef MTheBassman het volgende:
laten we pre-drinks doen voor Jeroen, neem een shotje bij elke keer als ie Home zingt.
Ja dat ookquote:Op zondag 27 december 2020 22:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nummer veel te vrolijk klinken om te associëren met zo'n ongelofelijke tragedie.
Nils Frahm - Says, het nummer dat de NOS toen monteerde onder de beelden van rouwstaat past imo veel beter
Ik wil nog niet doodquote:Op zondag 27 december 2020 22:58 schreef MTheBassman het volgende:
De kloonpolonaise?quote:
dan wordt het heel rustig om 00.00 uur denk ik.quote:Op zondag 27 december 2020 22:58 schreef MTheBassman het volgende:
Tenminste, die bedoel ik wel, maar volgens mij is het hem nietquote:Op zondag 27 december 2020 22:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Linkje werkt niet, maar is dat die ene van 'ik kom klaar, zet die hoer op uw site'?
Met die wals mag hij wel een keer ophoudenquote:Op zondag 27 december 2020 22:58 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien is het wel het trollenleger van Kensington
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |