tja, ik moet haast wel, anders gaan anderen weer zeikenquote:
Ja, daar ging het toch over, of hakken mn 2 biertjes er al inquote:Op zondag 27 december 2020 22:56 schreef houdjemond het volgende:
@:Poppejans bedoelde je Sound of Silence?
Ik heb de MH17 nog aangeraakt, wie wil mij nu aanraken?quote:Op zondag 27 december 2020 22:55 schreef essnhills het volgende:
Deze was toen met MH17 een hit, altijd bijzonder gevonden gezien de tekst
'Feel it crashing and burning..'
'As it all comes down again..'
Misschien is het wel het trollenleger van Kensingtonquote:Op zondag 27 december 2020 22:56 schreef ok01 het volgende:
Al het gehaat op dit nummer bevestigt voor mij wel gelukkig dat hier geen bots zijn
Er was hier wel ooit een troll die Dotan regelmatig kwam spammen in MUZquote:Op zondag 27 december 2020 22:56 schreef ok01 het volgende:
Al het gehaat op dit nummer bevestigt voor mij wel gelukkig dat hier geen bots zijn
Oh haha, ik wist dat er wat mee was maar geen idee meer wat het wasquote:Op zondag 27 december 2020 22:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij kwam in opspraak met die trollen, verder weet ik er zo niet veel smerigs aan.
Nee dankje. pandemie en zulksquote:Op zondag 27 december 2020 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de MH17 nog aangeraakt, wie wil mij nu aanraken?
Het worden er wel elk jaar minder blijkbaarquote:Op zondag 27 december 2020 22:56 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn alternate accounts hebben hier allemaal op gestemd
Linkje werkt niet, maar is dat die ene van 'ik kom klaar, zet die hoer op uw site'?quote:
Enjoy the Silence hadden we het overquote:Op zondag 27 december 2020 22:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, daar ging het toch over, of hakken mn 2 biertjes er al in
Nu niet meerquote:
Oh serieusquote:Op zondag 27 december 2020 22:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Er was hier wel ooit een troll die Dotan regelmatig kwam spammen in MUZ
quote:Op zondag 27 december 2020 22:56 schreef Gretzl het volgende:
Kan er niet goed tegen dat nog steeds zoveel mensen dit nummer associëren met MH17![]()
Voor mij is dat toch echt dit nummer
Mantragenotquote:Op zondag 27 december 2020 22:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Linkje werkt niet, maar is dat die ene van 'ik kom klaar, zet die hoer op uw site'?
Boeiendquote:Op zondag 27 december 2020 22:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
tja, ik moet haast wel, anders gaan anderen weer zeiken
quote:Op zondag 27 december 2020 22:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Linkje werkt niet, maar is dat die ene van 'ik kom klaar, zet die hoer op uw site'?
Ja, ik vind het nummer veel te vrolijk klinken om te associëren met zo'n ongelofelijke tragedie.quote:Op zondag 27 december 2020 22:55 schreef essnhills het volgende:
Deze was toen met MH17 een hit, altijd bijzonder gevonden gezien de tekst
'Feel it crashing and burning..'
'As it all comes down again..'
Ernstig ditquote:Op zondag 27 december 2020 22:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Enjoy the Silence hadden we het over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |