Ja weggooien is zonde hèquote:Op zondag 27 december 2020 22:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zit nu dus aan de wijn omdat de fles leeg moet
wodka drink ik niet meer. 1 keer zo ziek van geweest... (toegegeven had ik toen ook al veel bier en een fles wijn genuttigd, maar toch)quote:Op zondag 27 december 2020 22:31 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Razz met sinas of salmiakdropjes opgelost in wodka. Lekkah
Ik ookquote:Op zondag 27 december 2020 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Als jullie allemaal over drank beginnen krijg ik ook trek, maar na het gezuip van afgelopen dagen had ik mezelf voorgenomen vandaag nuchter te blijven
Ok, in orde dan.quote:Op zondag 27 december 2020 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat ze niet bij de rest in de kelder passen.
och, ik ben al 6 maanden nuchter morgen, dan kan jij ook wel een dagje overslaan mien jongquote:Op zondag 27 december 2020 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Als jullie allemaal over drank beginnen krijg ik ook trek, maar na het gezuip van afgelopen dagen had ik mezelf voorgenomen vandaag nuchter te blijven
GADVERDAMME, DIE LIJKT WEL 80quote:
Dat gaat ook niet echt samen neequote:Op zondag 27 december 2020 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
wodka drink ik niet meer. 1 keer zo ziek van geweest... (toegegeven had ik toen ook al veel bier en een fles wijn genuttigd, maar toch)
Oja en Grand Marnier.quote:
blijft het bij 1 fles dan?quote:Op zondag 27 december 2020 22:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zit nu dus aan de wijn omdat de fles leeg moet
Je hebt ook nog rum, prosecco, whisky...quote:Op zondag 27 december 2020 22:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
mja ik ben soms wel van de wijn, maar dan drink ik zo die fles leeg. EIgenlijk net als met bier dus
Alisha oepsquote:Op zondag 27 december 2020 22:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Fresku en liedje in 1 zin? Dit kan niet.
Haha, zo is het! Komt goed.quote:Op zondag 27 december 2020 22:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
och, ik ben al 6 maanden nuchter morgen, dan kan jij ook wel een dagje overslaan mien jong
Is het soms Akwasi?quote:Op zondag 27 december 2020 22:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
In t kader van wisdom of the crowd. Een vriend doet mee aan een digitale popquiz. Herkent iemand deze artiest? (de man met t pistool)
jij was dat helemaal niet van plan, maar jij bent veel te bang dat je nog meer gaat belovenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |