SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Koerd vond dit vast een epische partij.quote:Op zondag 27 december 2020 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Is Clemens de nieuwe Cross??
Zo bij Maijer in de studio
Modbash ohohquote:Op zondag 27 december 2020 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
trein2000 post door slotje heen
FLOPMOD
Die bandwagons van hun, dat is net zoiets als een klok die stil staat.quote:Op zondag 27 december 2020 22:04 schreef LordVoldermort het volgende:
WIJ FELICITEREN MANI EN STIJN. VOORLOPERS VAN DE BANDWAGON
Was toch ook wel een verrektes lekker potje hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koerd vond dit vast een epische partij.
Nooit.quote:Op zondag 27 december 2020 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bestellen jullie wel eens bij de McDonalds?
Nee.quote:Op zondag 27 december 2020 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is dat zo?quote:Op zondag 27 december 2020 22:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Die bandwagons van hun, dat is net zoiets als een klok die stil staat.
Net als @Paul eerder vandaagquote:Op zondag 27 december 2020 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
FLOPMOD
Natuurlijk niet. Dat is koud als het arriveertquote:Op zondag 27 december 2020 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neenquote:Op zondag 27 december 2020 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Viesdik.quote:Op zondag 27 december 2020 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
1 per dag?quote:Op zondag 27 december 2020 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat is koud als het arriveert
Burger King 0,75 liter milkshakes![]()
Wel eens gedaan jaquote:Op zondag 27 december 2020 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jij hebt wat moeite met hoofdlettergebruik merk ik.quote:Op zondag 27 december 2020 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
FLOPMOD
Misschien dat Koert er morgen nog op terugkomtquote:Op zondag 27 december 2020 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koerd vond dit vast een epische partij.
Djurmeen doet dat twee keer per dag.quote:Op zondag 27 december 2020 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
comeback min minquote:Op zondag 27 december 2020 22:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij hebt wat moeite met hoofdlettergebruik merk ik.
dat zei je moeder vannacht ookquote:Op zondag 27 december 2020 22:07 schreef Anneloos het volgende:
Barstend sterretje is inderdaad niet fijn..
Hij is de bobquote:Op zondag 27 december 2020 22:06 schreef Anneloos het volgende:
Wat zou die douwe nou hebben gemixed?
Klopt, maar wel sympathiek.quote:
Zelf ook wel eens last van?quote:Op zondag 27 december 2020 22:07 schreef Anneloos het volgende:
Barstend sterretje is inderdaad niet fijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker manquote:Op zondag 27 december 2020 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dat zei je moeder vannacht ook
Polen vs Duitsland KOEKOEKquote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wie er wint is mij om het even, sowieso genot
Ik naar m'n tongquote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Szura het volgende:
Ik zou Maan met een gebarsten sterretje naar Carglass sturen
Comeback van niks dit.quote:Op zondag 27 december 2020 22:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij hebt wat moeite met hoofdlettergebruik merk ik.
Mja, hoe groot schat je die kans? 50/50 zeker?quote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet als Price WK gaat worden en MvG rond de kwartfinale eruit vliegt.
Rip bdoquote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Vriezzer het volgende:
Weg met die k*tclown!!!
[ afbeelding ]
Zouden er veel lolbroeken opbellen met een vergelijkbare grapquote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Szura het volgende:
Ik zou Maan met een gebarsten sterretje naar Carglass sturen
Ik las lockdownquote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Vriezzer het volgende:
Weg met die k*tclown!!!
[ afbeelding ]
Dat zei ik ook tegen je moeder vannacht.quote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks niet met ogen knipperen, voor je het weet mis je een beurt
Matige fooiquote:Op zondag 27 december 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn laatste mcdonaldsbestelling
Stukje kater waarschijnlijk
Bezorgd door hamza @:zipportal
quote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelf ook wel eens last van?
HeheheMascherano heeft wel eens een barstend sterretje gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Niet groot allen.quote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mja, hoe groot schat je die kans? 50/50 zeker?
Hamza de kippenmanquote:Op zondag 27 december 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
gierigequote:Op zondag 27 december 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Coca-Cola Zeroquote:Op zondag 27 december 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Fooi gevenquote:Op zondag 27 december 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Toch al gauw ¤1,84 meer dan ik zou geven.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelf ook wel eens last van?
HeheheEn hoe.. @WereldgozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
@onlogischquote:Op zondag 27 december 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ketchup, nep Hollanderquote:Op zondag 27 december 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Amerikaanse toestanden allemaal.quote:Op zondag 27 december 2020 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch al gauw ¤1,84 meer dan ik zou geven.
Kom vegte danquote:Op zondag 27 december 2020 22:10 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ketchup, nep Hollander
Lolquote:Op zondag 27 december 2020 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je moeder vannacht.
Ik ook niet.quote:Op zondag 27 december 2020 22:10 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou bij McDonalds nooit fooi geven
Wtfquote:Op zondag 27 december 2020 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:Wereldgozer mister micro penis genot
Nee okequote:Op zondag 27 december 2020 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar ik zou daar ook nooit iets bestellen.
Jij? Vandaar dat je foto’s van die geile wijven post. Je komt tekortquote:Op zondag 27 december 2020 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:Wereldgozer mister micro penis genot
Zieners zijn we.quote:Op zondag 27 december 2020 22:04 schreef LordVoldermort het volgende:
WIJ FELICITEREN MANI EN STIJN. VOORLOPERS VAN DE BANDWAGON
Bestel daar eigenlijk ook nooit meerquote:Op zondag 27 december 2020 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar ik zou daar ook nooit iets bestellen.
In de leer geweest bij Kai Ebel?quote:Op zondag 27 december 2020 22:12 schreef BB-King het volgende:
The Feather heeft extra op z'n Mofs geoefend.
Fooi gaat bij uber en deliveroo ook echt naar de bezorgers en nooit naar de toko zelf. Meestal gastjes op de fiets allen.quote:Op zondag 27 december 2020 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee oke
Fooi geef ik als ik tof bediend word, of nu met corona een klein beetje extra bij mijn tentjes
Ah oke, zon bezorger zou ik nog wel wat geven jaquote:Op zondag 27 december 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Fooi gaat bij uber en deliveroo ook echt naar de bezorgers en nooit naar de toko zelf. Meestal gastjes op de fiets allen.
Ik ga niet kijken.quote:Op zondag 27 december 2020 22:12 schreef Zipportal het volgende:
Van Hotdog
Febo Theo
Babyhoofd Ibi
Benno L
Waarom zou je fooi geven? Het is niet dat ze 2 euro per uur verdienen ofzo.quote:Op zondag 27 december 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Fooi gaat bij uber en deliveroo ook echt naar de bezorgers en nooit naar de toko zelf. Meestal gastjes op de fiets allen.
Dat is wel te hopen in een stad als Nijmegen.quote:Op zondag 27 december 2020 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestel daar eigenlijk ook nooit meer
Tegenwoordig is het restaurantaanbod echt top op uber en deliveroo
quote:Op zondag 27 december 2020 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft ook een kop als een verrader genot
Klopt jij denkt toch werkelijk niet dat hij de finale gaat halen?quote:Op zondag 27 december 2020 22:13 schreef Szura het volgende:
@:poepz0r de kenner zei dit WK nog, toen ik Clemens hypete, dat het nooit iets zou worden. ‘Geen topper’.
Mayo is zwaar overgewaardeerd.quote:Op zondag 27 december 2020 22:10 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ketchup, nep Hollander
Heb dat wel eens gevraagd aan ze, pakken iets van 2,50 per bestelling en in een uurtje kunnen ze er maximaal 4 doen ofzo. Dan is een klein fooitje toch leuk meegenomen voor Hamza.quote:Op zondag 27 december 2020 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zou je fooi geven? Het is niet dat ze 2 euro per uur verdienen ofzo.
Omdat ze door de regen heen fietsen o.a.quote:Op zondag 27 december 2020 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom zou je fooi geven? Het is niet dat ze 2 euro per uur verdienen ofzo.
Andere baan zoeken. Niet mijn probleem.quote:Op zondag 27 december 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb dat wel eens gevraagd aan ze, pakken iets van 2,50 per bestelling en in een uurtje kunnen ze er maximaal 4 doen ofzo. Dan is een klein fooitje toch leuk meegenomen voor Hamza.
Om zn domheid te verbloemenquote:Op zondag 27 december 2020 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Marcel lacht wel vaak als hij iets zegt hè.
Gaan we gewoon weer overslaan allen. Op naar Flodder.quote:Op zondag 27 december 2020 22:12 schreef Zipportal het volgende:
Van Hotdog
Febo Theo
Babyhoofd Ibi
Benno L
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 27 december 2020 22:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Omdat ze door de regen heen fietsen o.a.
Verboden te lachenquote:Op zondag 27 december 2020 22:12 schreef Zipportal het volgende:
Van Hotdog
Febo Theo
Babyhoofd Ibi
Benno L
Clemens gaat ooit een major winnen, schrijf maar opquote:Op zondag 27 december 2020 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt jij denkt toch werkelijk niet dat hij de finale gaat halen?
Niet vechtersbaas genoeg.quote:Op zondag 27 december 2020 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ricky gaat ervan genieten
Scholten kijkt ziedend toe
Ja als niemand kan wegens cojona.quote:Op zondag 27 december 2020 22:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Clemens gaat ooit een major winnen, schrijf maar op
quote:Op zondag 27 december 2020 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Maar jongens, jullie liggen er al uit bij de laatste 32.
[ afbeelding ]
Werd dit nog 7-6 Wright?quote:Op zondag 27 december 2020 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Komen wel wat meer volzinnen uit dan de gemiddelde darter lijkt het.quote:
Drenthe toch? Daar is alles ver weg.quote:Op zondag 27 december 2020 22:16 schreef Zipportal het volgende:
Gelukkig woon ik heel ver weg van een McDonalds.
Politie op varkens genotquote:Op zondag 27 december 2020 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drenthe toch? Daar is alles ver weg.
Aanvallend darten is onzin...je probeert gewoon op de T20 te mikken tot je uit kunt. Dat heeft niks mis aanvallend of verdedigend darten te maken.quote:
Hahahquote:Op zondag 27 december 2020 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Prov Grunn.quote:Op zondag 27 december 2020 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drenthe toch? Daar is alles ver weg.
Bij Jerry Hendriks is het altijd of ik Marc van Hintum kritisch over de linksback van Barcelona hoor praten.quote:Op zondag 27 december 2020 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Scholten heeft hier wel recht van spreken ja
#mokerdikquote:Op zondag 27 december 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Of Joop Gall over Makaay.quote:Op zondag 27 december 2020 22:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij Jerry Hendriks is het altijd of ik Marc van Hintum kritisch over de linksback van Barcelona hoor praten.
McDonalds is voor kinderen.quote:Op zondag 27 december 2020 22:16 schreef Zipportal het volgende:
Gelukkig woon ik heel ver weg van een McDonalds.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar in elke fase van de wedstrijd, maar met de eerste paar darts steeds wel ja.quote:Op zondag 27 december 2020 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aanvallend darten is onzin...je probeert gewoon op de T20 te mikken tot je uit kunt. Dat heeft niks mis aanvallend of verdedigend darten te maken.
Serieuze vraag maar op wie doel je daarbij in dit geval?quote:Op zondag 27 december 2020 22:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Downie staat al klaar om te gooien terwijl McDonald hem nog niet eens heeft afgekondigd
Mooi bedacht mien jong.quote:Op zondag 27 december 2020 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij een potentiele bullseye-finish kun je beslissen om hem veilig op een reguliere dubbel te zetten, maar dat heeft weinig met aanvallend of verdedigend dartsen te maken.quote:Op zondag 27 december 2020 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet helemaal waar in elke fase van de wedstrijd, maar met de eerste paar darts steeds wel ja.
Voor dubbel dubbel gaan zou je nog aanvallend kunnen noemen, of in ieder geval risicovoller.quote:Op zondag 27 december 2020 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij een potentiele bullseye-finish kun je beslissen om hem veilig op een reguliere dubbel te zetten, maar dat heeft weinig met aanvallend of verdedigend dartsen te maken.
Minder dan voor een triple en dan een lagere dubbel gaanquote:Op zondag 27 december 2020 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor dubbel dubbel gaan zou je nog aanvallend kunnen noemen, of in ieder geval risicovoller.
Door de eerste tops iets lager te mikken ontloop je het risico enigszins.quote:Op zondag 27 december 2020 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor dubbel dubbel gaan zou je nog aanvallend kunnen noemen, of in ieder geval risicovoller.
Bij een tripple raak je altijd wel een single (nou ja op dit niveau), bij een dubbel kun je dan een extra pijl nodig hebben de beurt erna.quote:Op zondag 27 december 2020 22:26 schreef heywoodu het volgende:
M
[..]
Minder dan voor een triple en dan een lagere dubbel gaan
Ja maar dan gaan ze er ook niet écht voor.quote:Op zondag 27 december 2020 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Door de eerste tops iets lager te mikken ontloop je het risico enigszins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |