quote:Op zondag 27 december 2020 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam (rara) op de wikipediapagina van Jaffa Cakejes en wilde deze info even met jullie delen
[..]
Belastingontduiking is niets nieuws.quote:
Mooi hoe dat werkt huhquote:Op zondag 27 december 2020 21:32 schreef z80 het volgende:
Belastingontduiking is niets nieuws.
De Vietnamezen onder Franse overheersing deden het ook al.
Op bootjes moest belasting betaald worden. Op een ronde bak die kon drijven niet.
Gevolg is inmiddels bekent en een toeristenval geworden. Vissersbootjes die rond zijn.
quote:The U.S. Customs Department charges a 12 percent import duty on dolls, classified as representing humans, as opposed to a 6.8 percent tariff on toys, which can represent monsters or robots. The two lawyers, Sherry Singer and Indie Singh, persuaded Marvel that they could help the company save money by arguing that superhero characters like Wolverine from the X-Men series were more like mutants than human beings.
Het bestellen is niet waar het aan schort. PostNLquote:Op zondag 27 december 2020 19:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ahhh mocht je gaan bestellen, het zijn aanraders. De vorige keer had ik ook normale rundvlees kroketten en die vond ik niet spectaculair lekkerder, dus geen aanrader
Kroketten kwijt!?quote:Op zondag 27 december 2020 21:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het bestellen is niet waar het aan schort. PostNL
Oh, da’s ergquote:Op zondag 27 december 2020 21:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het bestellen is niet waar het aan schort. PostNL
quote:Op zondag 27 december 2020 22:11 schreef derLudolf het volgende:
Opgebakken tijdens de Postnl kerstborrel
Dat weten we morgen waarschijnlijk pas. En vooral of ze nog eetbaar zijn, als ze niet kwijt zijn.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 22:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Opgebakken tijdens de Postnl kerstborrel
Maar sinds wanneer dan onderweg?quote:Op zondag 27 december 2020 22:41 schreef Vanyel het volgende:
Dat weten we morgen waarschijnlijk pas. En vooral of ze nog eetbaar zijn, als ze niet kwijt zijn.
Aye...sinds maandag alquote:Op zondag 27 december 2020 22:46 schreef Vanyel het volgende:
Zaterdag besteld, maandag verzonden.
Dat is dus de vraag. Maar 7 dagen is iig niet hoe het bedoeld is.
Heb wel al contact gehad met zeer vriendelijke kroketman. Die was er ook erg verdrietig over.
Ik vrees toch dat ze inmiddels in innige kamertemperatuuromhelzing zijn beland. Nu maar hopen dat die temp niet zo hoog is.quote:Op zondag 27 december 2020 22:49 schreef Vanyel het volgende:
Ja![]()
24 kroketten en 7 kleintjes
Wel genoeg om elkaar koud te houden zeg maar....
Neem aan dat je nieuwe opgestuurd krijgt na 1 januari mag ik hopen.quote:Op zondag 27 december 2020 22:55 schreef Vanyel het volgende:
Mja vooral ook omdat ik zoveel kroketten bepaald niet in een week wenste op te eten.
Dat is koeltechnisch wel een erg grote uitdagingquote:Op zondag 27 december 2020 22:46 schreef Vanyel het volgende:
Heb wel al contact gehad met zeer vriendelijke kroketman. Die was er ook erg verdrietig over.
Da’s wel te lang denk. Wat zonde en wat jammer voor julliequote:Op zondag 27 december 2020 22:46 schreef Vanyel het volgende:
Ben je vooral wat benauwd als je iets doet of ook als je rustig zit/ligt? Op zich fijn om te horen dat het niet erger wordt.quote:Op maandag 28 december 2020 09:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
*meldt*
Snottersnuffel en zelfde tikje benauwd dan gisteren.
Had jij ook Raynaud of heb ik dat verkeerd onthouden?quote:Op maandag 28 december 2020 09:58 schreef z80 het volgende:
Het is droog! Zonnetje schijnt en het is nog fris buiten. Eerste sloot koffie inmiddels op.
Eens bedenken wat ik vandaag ge doen. Mogelijk rondje fietsen als het wat warmer wordt. Minimaal 15KM doortrappen vinden mijn handen niet leuk met deze temperaturen.
Ja, anders is het gewoon een filmpje zoals je van veel gebieden zietquote:Op maandag 28 december 2020 09:47 schreef Isabeau het volgende:
@:Candaasje heb gewoon hele filmpje gekekenWas leuk, vooral als het je zwager is natuurlijk.
Lekker WoW-en de hele dagquote:
Matigquote:Op maandag 28 december 2020 09:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
*meldt*
Snottersnuffel en zelfde tikje benauwd dan gisteren.
De kinderen zijn neem ik aan mini acteurtjes?quote:Op maandag 28 december 2020 10:03 schreef Candaasje het volgende:
Ja, anders is het gewoon een filmpje zoals je van veel gebieden ziet.
Het is een heel rustige, vriendelijke man. Dus hij was ook heel zenuwachtig volgens zus voor het eerste deel. (Niet zozeer voor het ski-gedeelte, Stedan was op zijn 15e Wereldkampioen Slalom...)
Mijn zus zie je trouwens ook, op de bank, vanaf de achterkant, dus je moet het weten
Ja, mijn zus en Stefan hebben geen kinderen neequote:Op maandag 28 december 2020 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De kinderen zijn neem ik aan mini acteurtjes?![]()
Ik kreeg er in ieder geval zin in skiën van, wat dan weer wat jammer is.
Jaquote:
Alleen na inspanning. Tikkie meer werk doen om lucht binnen te halen en trekt ook gauw genoeg weg.quote:Op maandag 28 december 2020 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je vooral wat benauwd als je iets doet of ook als je rustig zit/ligt? Op zich fijn om te horen dat het niet erger wordt.
Dat lijkt mij eigenlijk wel fijn!quote:Op maandag 28 december 2020 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja
Al hebben ze deze expansion zo gemaakt dat er wel van alles te doen is, maar er is maar weinig wat je doen moet. In de vorige expansion was het belangrijk dat je van alles af kreeg in een week/op een dag. Kreeg je zo nu en dan zo'n tweede baan gevoel vanHeb ik hier helemaal niet bij. Dus er staat ook nog een wandeling op de planning, de was en een kastje opruimen.
Wat let je?quote:Op maandag 28 december 2020 10:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk wel fijn!Zou bijna overwegen weer te gaan spelen
bijna.
Ook een beetje. Maar buiten mooie blauwe handen weinig last van. Het is meer het probleem richting reuma.quote:Op maandag 28 december 2020 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je vooral wat benauwd als je iets doet of ook als je rustig zit/ligt? Op zich fijn om te horen dat het niet erger wordt.
[..]
Had jij ook Raynaud of heb ik dat verkeerd onthouden?
Weet je wat een beetje het probleem is met wow? Het is super leuk om uren achter elkaar te kunnen spelen. Echt. En ik heb periodes gehad dat ik niet zoveel tijd had en misschien 1-2 uur per dag wow kon spelen. Dat is stiekem niet zo leuk. En dat resulteerde dan in helemaal niet spelen, want een uur per dag is te weinig. En voor heel veel mensen met drukke banen, huishouden, kinderen, partner-die-niet-wow-speelt is 1-2 uur al veel tijd. En dan is het dus serieus minder leuk.quote:Op maandag 28 december 2020 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
Wat let je?Behalve dan natuurlijk een gezin en een zwangerschap? En werk?
Ouch, reumaquote:Op maandag 28 december 2020 10:13 schreef z80 het volgende:
Ook een beetje. Maar buiten mooie blauwe handen weinig last van. Het is meer het probleem richting reuma.
Dikke vingers zonder kracht en soms rood en warm.
Vooral met goed vochtig weer en kou voor wat langer tijd.
Ik zou vooral niet zsm van client naar client hobbelenquote:Op maandag 28 december 2020 10:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Alleen na inspanning. Tikkie meer werk doen om lucht binnen te halen en trekt ook gauw genoeg weg.
Los van de snotter lijkt me dat geen goede basis om een hele ochtend van cliënt naar cliënt te gaan rennen woensdag. Kantoorwerk zou prima kunnen.
Ik las net dat een collega van me het een stuk erger te pakken heeft. Die is echt kort van adem![]()
Geniet van je ‘vakantie’
Wat Isa zegt, je moet echt wel minstens 3/4 uur op een avond vrij kunnen maken, anders is er geen zak aanquote:Op maandag 28 december 2020 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat let je?Behalve dan natuurlijk een gezin en een zwangerschap? En werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |