Ik weet nog wel een ster.quote:Op zondag 27 december 2020 20:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou die drummer is wel matig hoor
Dat is niet zo mooiquote:Op zondag 27 december 2020 20:55 schreef Isorden het volgende:
Ik zie net dat we het volgende uur ook weer matig beginnen zeg
En Charlie Brown ook niet meerquote:Op zondag 27 december 2020 20:55 schreef tompsv18 het volgende:
Deze had niet gehoeven van Coldplay.
En dan staan Politik en 42 er niet in. Tja.
Awwwwquote:
Oi! Spoiler alert?!quote:Op zondag 27 december 2020 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb Troy uit van Stephen Fry.
Ongelooflijk. Die Grieken hadden zich gewoon in een houten paard verstopt, jonguh!
Spoiler alertquote:Op zondag 27 december 2020 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ongelooflijk. Die Grieken hadden zich gewoon in een houten paard verstopt, jonguh!
Spoilers!!!quote:Op zondag 27 december 2020 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
En toen, en toen? Wat een spannend verhaal!quote:Op zondag 27 december 2020 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
Fry voorspelbaar zou ik zeggen?quote:Op zondag 27 december 2020 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
die moppert vast nog wel ergens.quote:Op zondag 27 december 2020 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
Radio49 posters.. is oscarmopperkont nog ergens eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |