Jaquote:Op zondag 27 december 2020 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
Is dit nou die ene Scorpions of die andere?
Hello Josephine...quote:Op zondag 27 december 2020 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
Is dit nou die ene Scorpions of die andere?
zal niet veel schelen...quote:Op zondag 27 december 2020 20:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is een mooie omschrijving voor “doet dekentje over hem heen en haalt bierflessen weg van de salontafel”
quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moest een keer een tijdje wachten op een vliegveld op Cyprus. Heb ik het toen nieuwe album (2010) van de Scorpions toch wel twee keer geluisterd op zo'n cd-luisterkast in die winkel.
Scorpions is de enige hardrockband waarvan cafca wél weet wie het zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 20:39 schreef Cee het volgende:
Ik haalde vroeger de Scorpions en AC/DC door elkaar.
Er mogen wel een stuk of 10 nummers meer in van ze.quote:Op zondag 27 december 2020 20:39 schreef Isorden het volgende:
Wel 1 klacht...
Rock you like a hurricane moet erin!
We didn't started it!quote:
RYLAH is wel GH 3 Genotquote:Op zondag 27 december 2020 20:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er mogen wel een stuk of 10 nummers meer in van ze.
Yes you did, you invaded Poland!quote:
En dan wel een paar honderd ESF acts kennenquote:Op zondag 27 december 2020 20:39 schreef Cee het volgende:
Ik haalde vroeger de Scorpions en AC/DC door elkaar.
quote:Op zondag 27 december 2020 20:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Yes you did, you invaded Poland!
Dank.quote:Op zondag 27 december 2020 20:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Yes you did!
You guys invaded Poland!
I mentioned it once but i think i got away with it.quote:
Ja, die dus. Staan er al bijna 10 jaar niet meer in.quote:
Ook na de oorlog waren deze Duitsers fout...quote:Op zondag 27 december 2020 20:40 schreef Gretzl het volgende:
Duitsers zijn beter als ze gewoon in hun eigen taal blijven zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |