Welk nr is dit?quote:Op zondag 27 december 2020 20:29 schreef mario390 het volgende:
i like it.i like it
i likeit,i like it
I'm #almostreadyquote:Op zondag 27 december 2020 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
'ben je ready ik ben iig NUREADY
dat doe je gewoonquote:Op zondag 27 december 2020 20:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt maar nu even geen zin in
[..]
Hoezo?
[..]
Geen probleem
[..]
Country roads?
[..]
Doe.ik gewoon
[..]
Ik hooguit in de zomer. Dan vind ik een koude cassis wel lekker.
[..]
Lekker lachen
[..]
Het ijsje?
[..]
Niks mis met 0.0 ook goed voor na het sporten
[..]
Fijn voor hem
[..]
Koffie in de waterfles en gaan?
[..]
Correct
[..]
In je 0.0?
[..]
Dat kan
[..]
Ligt in Frankrijk
[..]
Dat lijkt me minder lekker
[..]
Banaan en broccoli
[..]
Wel een beetje ja
[..]
180 gaan!
[..]
Gewoon een keer maken
[..]
Ik niet
[..]
Berend botje ging uit fahrn
[..]
Of die geur die in kroegen hangt
[..]
Mandarijn is ook lekker.
Mango is ook geweldig maar maakt zo'n plakzooi met eten.
[..]
Even een komkommer deepthroaten
[..]
Samen met @:grrrrrrrr
[..]
Ligt aan het fruit er in
ok goodquote:Op zondag 27 december 2020 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I'm #almostready
Ik ga effe map aanmaken.
Slakmansquote:
Ik moet weer even warm draaienquote:Op zondag 27 december 2020 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit begint ergens op te lijken
quote:
Op wat? Een kerstboom die meer ballen heeft dan takken?quote:Op zondag 27 december 2020 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit begint ergens op te lijken
Ik zag in de Intratuin een lijstje hangen met hoeveel versieringen je moet hebben per hoogte van je boom. Voor een boom van anderhalve meter was het iets van 350+ ofzoquote:Op zondag 27 december 2020 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op wat? Een kerstboom die meer ballen heeft dan takken?
Nee hij had koffie gescoord bij een benzinestation in de buurt. Een derde rustpauze liep mis omdat ik hem te snel af was bij uitgeestquote:
Dan heb je prima doorgelopenquote:Op zondag 27 december 2020 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee hij had koffie gescoord bij een benzinestation in de buurt. Een derde rustpauze liep mis omdat ik hem te snel af was bij uitgeestik was er al voorbij voor hij er kon zijn
quote:Op zondag 27 december 2020 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee hij had koffie gescoord bij een benzinestation in de buurt. Een derde rustpauze liep mis omdat ik hem te snel af was bij uitgeestik was er al voorbij voor hij er kon zijn
quote:
Kan zeker niet mobielquote:Op zondag 27 december 2020 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
Voor iedereen die mee eitjes wil schieten: https://shellshock.io/#4pmfdlmj1k
Intratuin, is dat de voorloper van internet?quote:Op zondag 27 december 2020 20:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zag in de Intratuin een lijstje hangen met hoeveel versieringen je moet hebben per hoogte van je boom. Voor een boom van anderhalve meter was het iets van 350+ ofzo
Dat is een tuincentrumquote:Op zondag 27 december 2020 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Intratuin, is dat de voorloper van internet?
O jeequote:
De grap niet snappenquote:
Was loosquote:
Dan gaat het 'm niet worden voor mijquote:
Jammerquote:
quote:
Ja, dat zei ik. Het tempo zat er goed in, ik liep lekker, en ik was dolblij dat ik het dode punt van de vorige keer voorbij was. Maar toen ik vanaf Wormerveer richting zaandaam in een motregenbui terecht kwam, en onder een brug (quote:
Welke danquote:
Hey Paulquote:
Nee dat is zonde en je gezondheid gaat voor. In het nieuwe jaar maar een nieuwe poging danquote:Op zondag 27 december 2020 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik. Het tempo zat er goed in, ik liep lekker, en ik was dolblij dat ik het dode punt van de vorige keer voorbij was. Maar toen ik vanaf Wormerveer richting zaandaam in een motregenbui terecht kwam, en onder een brug () de voorspellingen bekeek, wist ik eigenlijk gelijk al dat het gedaan was. In een storm zou ik regelrecht van de dijk geblazen worden, en dat risico kon ik simpelweg niet nemen
Drie keer is scheepsrecht zegt men.quote:Op zondag 27 december 2020 20:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat is zonde en je gezondheid gaat voor. In het nieuwe jaar maar een nieuwe poging dan
Van wat ik heb horen zeggen is een kater hebben niet lekker 😛quote:
Dat zeggen ze jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |