wat draadjes vlees erbij. Maar meestal maak ik een witlof schotel die groot genoeg is om met 2 mensen van te lunchenquote:
Witlof roerbakken met peren Dan honing mosterddressing er over mmmmmmquote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
anders dat de geijkte witlofmoten met plakje ham en kaas erop
wat is hier niet aan te snappen?quote:
jij kan doseren!quote:Op zondag 27 december 2020 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
wat draadjes vlees erbij. Maar meestal maak ik een witlof schotel die groot genoeg is om met 2 mensen van te lunchen
ooehhhhhhh dat klinkt ook lekker!!!quote:Op zondag 27 december 2020 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Witlof roerbakken met peren Dan honing mosterddressing er over mmmmmm
Wat zijn geijkte witlofmotenquote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat is hier niet aan te snappen?
ik bedoel dat schotel anders is dan hoe de meeste mensen witlof eten vandaar
Wat voor weer wordt het op 13 februari?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:05 schreef X-23 het volgende:
[..]
Volgende keer even aan mij vragen wat voor weer het wordt![]()
Ik eet witlof op 5 verschillende manierenquote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat is hier niet aan te snappen?
ik bedoel dat schotel anders is dan hoe de meeste mensen witlof eten vandaar
ja me zinsopbouw is helemaal kut en ik verwoord het verkeerdquote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat zijn geijkte witlofmoten
Lekeequote:
Ja halloquote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat voor weer wordt het op 13 februari?
wat vind je het lekkerst?quote:Op zondag 27 december 2020 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet witlof op 5 verschillende manieren
Als je zegt dat één vd manieren in bed is dan ga ik aan jou twijfelen.quote:Op zondag 27 december 2020 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet witlof op 5 verschillende manieren
Met ham en kaas in de oven.quote:
klinkt spannend tochquote:Op zondag 27 december 2020 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zegt dat één vd manieren in bed is dan ga ik aan jou twijfelen.
Hahaha laat ik het anders zeggen. Ik maak witlof op 5 verschillende manierenquote:Op zondag 27 december 2020 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zegt dat één vd manieren in bed is dan ga ik aan jou twijfelen.
Soberso. Heb ik toch nog iets geleerd van in keukens werkenquote:
Ook lekker.quote:
Klopt maar nu even geen zin inquote:Op zondag 27 december 2020 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mag langer
inb4 zei je zusje ook
Hoezo?quote:
Geen probleemquote:
Country roads?quote:
Doe.ik gewoonquote:
Ik hooguit in de zomer. Dan vind ik een koude cassis wel lekker.quote:Op zondag 27 december 2020 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Drink het maar af en toe en meestal tijdens het fietsen voor snelle suikers.
Lekker lachenquote:
Het ijsje?quote:
Niks mis met 0.0 ook goed voor na het sportenquote:Op zondag 27 december 2020 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Haten op 0.0 bier en dan fris aanraden
Fijn voor hemquote:
Koffie in de waterfles en gaan?quote:Op zondag 27 december 2020 20:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is inclusief rustpauzes onderweg he. Om en nabij rond elke vijf km vijf minuten, en op twee plaatsen iets meer dan tien a 15 minuten omdat Rob me enterde om mijn water bij te vullen en koffie te brengen.
Correctquote:
In je 0.0?quote:Op zondag 27 december 2020 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga wel extra groenten en fruit in stoppen
Dat kanquote:
Ligt in Frankrijkquote:
Dat lijkt me minder lekkerquote:
Banaan en broccoliquote:Op zondag 27 december 2020 20:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat is je lievelingsfruit en groente
en ik weet beetje stomme vraag maar ben wel benieuwd
Wel een beetje jaquote:Op zondag 27 december 2020 20:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
bier smoothie klinkt echt walgelijk
180 gaan!quote:
Gewoon een keer makenquote:Op zondag 27 december 2020 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klonk mij ook heel smerig in de oren toen het in me op kwam
Ik nietquote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ook nooit ergens gezien of wel
Berend botje ging uit fahrnquote:
Of die geur die in kroegen hangtquote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien. Als ik eraan denk komt er een geur van dood geslagen bier in mijn hoofd
Mandarijn is ook lekker.quote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Voor nu conference peren en mandarijntjes, is echt het seizoen voor
Even een komkommer deepthroatenquote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik die vraag aan jou stel en je zegt komkommer...
Samen met @Grrrrrrrrquote:
Ligt aan het fruit er inquote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
blheeeeehgh
zoetige geur ook wel
Ha. Daar haal je je kookkunsten vandaan.quote:Op zondag 27 december 2020 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso. Heb ik toch nog iets geleerd van in keukens werken
Snap ik. Mijn multiquotes zijn ook genietenquote:Op zondag 27 december 2020 20:29 schreef mario390 het volgende:
i like it.i like it
i likeit,i like it
Dat is correct en tevens een beetje juistquote:Op zondag 27 december 2020 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha. Daar haal je je kookkunsten vandaan.
Dit begint ergens op te lijkenquote:Op zondag 27 december 2020 20:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt maar nu even geen zin in
[..]
Hoezo?
[..]
Geen probleem
[..]
Country roads?
[..]
Doe.ik gewoon
[..]
Ik hooguit in de zomer. Dan vind ik een koude cassis wel lekker.
[..]
Lekker lachen
[..]
Het ijsje?
[..]
Niks mis met 0.0 ook goed voor na het sporten
[..]
Fijn voor hem
[..]
Koffie in de waterfles en gaan?
[..]
Correct
[..]
In je 0.0?
[..]
Dat kan
[..]
Ligt in Frankrijk
[..]
Dat lijkt me minder lekker
[..]
Banaan en broccoli
[..]
Wel een beetje ja
[..]
180 gaan!
[..]
Gewoon een keer maken
[..]
Ik niet
[..]
Berend botje ging uit fahrn
[..]
Of die geur die in kroegen hangt
[..]
Mandarijn is ook lekker.
Mango is ook geweldig maar maakt zo'n plakzooi met eten.
[..]
Even een komkommer deepthroaten
[..]
Samen met @:grrrrrrrr
[..]
Ligt aan het fruit er in
'ben je ready ik ben iig NUREADYquote:Op zondag 27 december 2020 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens een beetje juist
Welk nr is dit?quote:Op zondag 27 december 2020 20:29 schreef mario390 het volgende:
i like it.i like it
i likeit,i like it
I'm #almostreadyquote:Op zondag 27 december 2020 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
'ben je ready ik ben iig NUREADY
dat doe je gewoonquote:Op zondag 27 december 2020 20:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt maar nu even geen zin in
[..]
Hoezo?
[..]
Geen probleem
[..]
Country roads?
[..]
Doe.ik gewoon
[..]
Ik hooguit in de zomer. Dan vind ik een koude cassis wel lekker.
[..]
Lekker lachen
[..]
Het ijsje?
[..]
Niks mis met 0.0 ook goed voor na het sporten
[..]
Fijn voor hem
[..]
Koffie in de waterfles en gaan?
[..]
Correct
[..]
In je 0.0?
[..]
Dat kan
[..]
Ligt in Frankrijk
[..]
Dat lijkt me minder lekker
[..]
Banaan en broccoli
[..]
Wel een beetje ja
[..]
180 gaan!
[..]
Gewoon een keer maken
[..]
Ik niet
[..]
Berend botje ging uit fahrn
[..]
Of die geur die in kroegen hangt
[..]
Mandarijn is ook lekker.
Mango is ook geweldig maar maakt zo'n plakzooi met eten.
[..]
Even een komkommer deepthroaten
[..]
Samen met @:grrrrrrrr
[..]
Ligt aan het fruit er in
ok goodquote:Op zondag 27 december 2020 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I'm #almostready
Ik ga effe map aanmaken.
Slakmansquote:
Ik moet weer even warm draaienquote:Op zondag 27 december 2020 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit begint ergens op te lijken
quote:
Op wat? Een kerstboom die meer ballen heeft dan takken?quote:Op zondag 27 december 2020 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit begint ergens op te lijken
Ik zag in de Intratuin een lijstje hangen met hoeveel versieringen je moet hebben per hoogte van je boom. Voor een boom van anderhalve meter was het iets van 350+ ofzoquote:Op zondag 27 december 2020 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op wat? Een kerstboom die meer ballen heeft dan takken?
Nee hij had koffie gescoord bij een benzinestation in de buurt. Een derde rustpauze liep mis omdat ik hem te snel af was bij uitgeestquote:
Dan heb je prima doorgelopenquote:Op zondag 27 december 2020 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee hij had koffie gescoord bij een benzinestation in de buurt. Een derde rustpauze liep mis omdat ik hem te snel af was bij uitgeestik was er al voorbij voor hij er kon zijn
quote:Op zondag 27 december 2020 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee hij had koffie gescoord bij een benzinestation in de buurt. Een derde rustpauze liep mis omdat ik hem te snel af was bij uitgeestik was er al voorbij voor hij er kon zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |