?quote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
anders dat de geijkte witlofmoten met plakje ham en kaas erop
wat draadjes vlees erbij. Maar meestal maak ik een witlof schotel die groot genoeg is om met 2 mensen van te lunchenquote:
Witlof roerbakken met peren Dan honing mosterddressing er over mmmmmmquote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
anders dat de geijkte witlofmoten met plakje ham en kaas erop
wat is hier niet aan te snappen?quote:
jij kan doseren!quote:Op zondag 27 december 2020 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
wat draadjes vlees erbij. Maar meestal maak ik een witlof schotel die groot genoeg is om met 2 mensen van te lunchen
ooehhhhhhh dat klinkt ook lekker!!!quote:Op zondag 27 december 2020 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Witlof roerbakken met peren Dan honing mosterddressing er over mmmmmm
Wat zijn geijkte witlofmotenquote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat is hier niet aan te snappen?
ik bedoel dat schotel anders is dan hoe de meeste mensen witlof eten vandaar
Wat voor weer wordt het op 13 februari?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:05 schreef X-23 het volgende:
[..]
Volgende keer even aan mij vragen wat voor weer het wordt![]()
Ik eet witlof op 5 verschillende manierenquote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat is hier niet aan te snappen?
ik bedoel dat schotel anders is dan hoe de meeste mensen witlof eten vandaar
ja me zinsopbouw is helemaal kut en ik verwoord het verkeerdquote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat zijn geijkte witlofmoten
Lekeequote:
Ja halloquote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat voor weer wordt het op 13 februari?
wat vind je het lekkerst?quote:Op zondag 27 december 2020 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet witlof op 5 verschillende manieren
Als je zegt dat één vd manieren in bed is dan ga ik aan jou twijfelen.quote:Op zondag 27 december 2020 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet witlof op 5 verschillende manieren
Met ham en kaas in de oven.quote:
klinkt spannend tochquote:Op zondag 27 december 2020 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zegt dat één vd manieren in bed is dan ga ik aan jou twijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |