Nee ik weet 😜 maar geen zorgen dot ik ga nu ff de innerlijke mens verzorgenquote:Op zondag 27 december 2020 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet eel goed voor jezelf zorgen natuurlijk. Helemaal nog niets gegeten. Dat is niet goed hoor.
at was een liedje 🎵 kom niet verder dan deze zin.quote:Op zondag 27 december 2020 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dans je de hele nacht met mij?
Massagestaaf op standje 12?quote:Op zondag 27 december 2020 19:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee ik weet 😜 maar geen zorgen dot ik ga nu ff de innerlijke mens verzorgen
Toppie 👍🏻quote:Op zondag 27 december 2020 19:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee ik weet 😜 maar geen zorgen dot ik ga nu ff de innerlijke mens verzorgen
ja en ik laat nu het bad vol lopen. Daar kom ik voor 01.00 niet meer uitquote:
😱quote:Op zondag 27 december 2020 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Massagestaaf op standje 12?
Vunzig zeg 😜 het zou wel helpen ja hahaha hmm 😂 maarja soms kan het niet nu zijn van die bepaalde dagen...quote:Op zondag 27 december 2020 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Massagestaaf op standje 12?
Ik ben van origine toch echt een blonde ariërquote:Op zondag 27 december 2020 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd denken aan een mocro bij mootjeomdat ik meerdere klasgenoten heb die zo worden genoemd
Jij bent blessed. Je hebt een bad wat fijn!! Ik snap dat helemaal lekker manquote:Op zondag 27 december 2020 19:49 schreef Haags het volgende:
[..]
ja en ik laat nu het bad vol lopen. Daar kom ik voor 01.00 niet meer uit
Bacootje erbij, niks mis meequote:Op zondag 27 december 2020 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jij bent blessed. Je hebt een bad wat fijn!! Ik snap dat helemaal lekker man
* SBE heeft ook een bad.quote:Op zondag 27 december 2020 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jij bent blessed. Je hebt een bad wat fijn!! Ik snap dat helemaal lekker man
En je hebt ook soms gewoon me-time nodig. Lekker ontspannend zo welquote:
Helemaal verschrompeld eruit komenquote:Op zondag 27 december 2020 19:49 schreef Haags het volgende:
[..]
ja en ik laat nu het bad vol lopen. Daar kom ik voor 01.00 niet meer uit
Muziekje aan, lekker man. Misschien nog ff netflix zo. KOEKOEKquote:Op zondag 27 december 2020 19:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En je hebt ook soms gewoon me-time nodig. Lekker ontspannend zo wel
Valt opzich wel mee hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Helemaal verschrompeld eruit komen
Ja dat is echt relaxen op die manier 😎quote:Op zondag 27 december 2020 19:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Muziekje aan, lekker man. Misschien nog ff netflix zo. KOEKOEK
Heb je dat nu pas door?quote:
Ready om eitjes te roerbakken?quote:Op zondag 27 december 2020 19:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat is echt relaxen op die manier 😎
quote:Op zondag 27 december 2020 19:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat is echt relaxen op die manier 😎
bijna moet ff kwartiertje hebben sorry 😜 maar dus nietready wel bijnareadyquote:
Mario, vloek hier toch niet zo. Nergens voor nodig.quote:
Idd! Groetjes aan onze lieve grappige vrolijke bolkqueenquote:
Okéquote:Op zondag 27 december 2020 19:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
bijna moet ff kwartiertje hebben sorry 😜 maar dus nietready wel bijnaready
Fijne avond ToTquote:
Voel me niet helemaal scherp maar kan over klein halfuurtje ofzoquote:
Ok top kom eraan!quote:Op zondag 27 december 2020 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké
Link staat in het shellshock topic
quote:Op zondag 27 december 2020 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voel me niet helemaal scherp maar kan over klein halfuurtje ofzo
20:30 doen dan?quote:
Nee jij bent om mee te wandelen als ik dat ooit wil doenquote:Op zondag 27 december 2020 19:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik las mootje en dacht: dansen met mij![]()
quote:
Ja voor je nek. Heb je vroeger nooit de Neckermann catalogus gelezenquote:
Lekker nummer manquote:
Nee die sloeg ik over.quote:Op zondag 27 december 2020 19:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee jij bent om mee te wandelen als ik dat ooit wil doen
[..]![]()
![]()
[..]
Ja voor je nek. Heb je vroeger nooit de Neckermann catalogus gelezen
[..]
Lekker nummer man
Misschien straks maar weer eens een monsterquote doen @:hemarookworst @:jippie @:madam-april
Heb geen radio meer aan nu. Kijke tvquote:
kom shellshockenquote:Op zondag 27 december 2020 19:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee jij bent om mee te wandelen als ik dat ooit wil doen
[..]![]()
![]()
[..]
Ja voor je nek. Heb je vroeger nooit de Neckermann catalogus gelezen
[..]
Lekker nummer man
Misschien straks maar weer eens een monsterquote doen @:hemarookworst @:jippie @:madam-april
Ik ga zo hollow knight spelen denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |