Niet veel geluisterd vandaag. Was weg vanmiddag.quote:
oke bij deze afgesprokenquote:Op zondag 27 december 2020 19:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Joh ik vind het helemaal prima hoor
Welke variant je er een jaar lang voor terugkrijgt weet ik nog niet maar dat zie je vanzelf
Zolang je verder niemand ziet en besmet .. Kun je nog ruiken wanneer het stinkt?quote:Op zondag 27 december 2020 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was nog helemal niet testen door de
neus, ik had neus lopen
Snap niet dat hij niet mag testen omdat hij een loopneus heeftquote:Op zondag 27 december 2020 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je verder niemand ziet en besmet .. Kun je nog ruiken wanneer het stinkt?
Hey Mikeyttquote:Op zondag 27 december 2020 19:41 schreef Mikeytt het volgende:
Twijfelen of ik mn ballen permanent ga ontharen. Hoef je niet steeds te scheren.
Hey Borrel. Al een beetje bij gekomen?quote:Op zondag 27 december 2020 19:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dans jij maar ga lossssss 🕺🏻
Nein. Eerst moet hij eens de 1.000 aantikken. eerder is hij gewoon een amateurquote:
ik kann alles ruikenquote:Op zondag 27 december 2020 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je verder niemand ziet en besmet .. Kun je nog ruiken wanneer het stinkt?
Nootjequote:Op zondag 27 december 2020 19:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dans jij maar ga lossssss 🕺🏻
ik zorg nu slecht voor mijzelf ga ik nu veranderen ff geslapen dat helpt wel maar nog niks gegeten. Niet best maar lief dat je vraagt de kater moet nog slijten 😜quote:Op zondag 27 december 2020 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Borrel. Al een beetje bij gekomen?
Ik las mootje en dacht: dansen met mijquote:
Doen ze hier ook nietquote:Op zondag 27 december 2020 19:45 schreef mario390 het volgende:
de jeugend luistert niet![]()
![]()
![]()
https://www.gmx.at/magazi(...)-aufgeloest-35387130
Dans je de hele nacht met mij?quote:Op zondag 27 december 2020 19:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik las mootje en dacht: dansen met mij![]()
Ja je moet eel goed voor jezelf zorgen natuurlijk. Helemaal nog niets gegeten. Dat is niet goed hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 19:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik zorg nu slecht voor mijzelf ga ik nu veranderen ff geslapen dat helpt wel maar nog niks gegeten. Niet best maar lief dat je vraagt de kater moet nog slijten 😜
Neen. Ik dans niet. Ik wandel lieverquote:Op zondag 27 december 2020 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dans je de hele nacht met mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |