Mijn gemeentequote:
Patricia Kaas wordt hier ongegeneerd gepromoot...quote:Op zondag 27 december 2020 19:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
lekker, kaaskroket en kaassouffle nog erbij genomen. Ik ben tevree
Oneens. Veel meuk zoals een snelle of Rolf Sanchez en Emma heesters is toch echt door jongeren op gestemdquote:Op zondag 27 december 2020 19:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Meh, heb altijd dat oudere mensen standaard slechtere muzieksmaak hebben. Blijven vaak in muziek van hun eigen tijd hangen en moeten niks hebben van nieuwe muziek
staat al zat nieuwe muziek in hoor..quote:Op zondag 27 december 2020 19:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Meh, heb altijd dat oudere mensen standaard slechtere muzieksmaak hebben. Blijven vaak in muziek van hun eigen tijd hangen en moeten niks hebben van nieuwe muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Lijkt me sterk, al is 'onder de 40' ook niet bepaald jongquote:Op zondag 27 december 2020 19:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gemiddelde stemmer voor de Top 2000 is wel onder de 40 hoor.
Lekker los gaan in het café...quote:
Oude muziek is wel heel tof maar moet je soms een beetje leren luisteren. Nieuwe muziek kan briljant zijn, maar de nieuwe muziek die heel bekend wordt en goed scoort op de radio enzo is vaak ruk. Voor echt goede moderne muziek moet je naar festivals.quote:Op zondag 27 december 2020 19:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, ik ken wel een familie de Haan. Iemand uit de jaren 70 zeiden ze, dus misschien 1 van die oudersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |