Bedoel je reloverzicht, dat doe ik niet meer sinds ik mod ben heequote:Op zondag 27 december 2020 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Je rakelt de zooi in ieder geval wel regelmatig op.
De laatste tijd gelukkig wel minder dan voorheen!Dat vind ik serieus oprecht wel positief hoor!
Als modje moet je juist de vrede een beetje bewaren.quote:Op zondag 27 december 2020 19:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat is enkel omdat er shit is om op te rakelen, en omdat er mensen zijn die er bovenop springen.
Gezellig samen met mij.quote:Op zondag 27 december 2020 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kijk wel toe vanaf het bankje met popcorn
Lastige. Haags doet hier ook niks met zijn modschap.quote:Op zondag 27 december 2020 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Als modje moet je juist de vrede een beetje bewaren.
Het feit dat de problemen er al eerder waren en de problemen nog wat gevoelig liggen, moeten geen vrijbrief voor een modje zijn om de pleister weer van de wond te trekken.
Yup, en ik vind het top dat je daarmee gestopt bent.quote:Op zondag 27 december 2020 19:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Bedoel je reloverzicht, dat doe ik niet meer sinds ik mod ben hee
quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Lastige. Haags doet hier ook niks met zijn modschap.
Het blijft ONZ he.quote:Op zondag 27 december 2020 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Als modje moet je juist de vrede een beetje bewaren.
Het feit dat de problemen er al eerder waren en de problemen nog wat gevoelig liggen, moeten geen vrijbrief voor een modje zijn om de pleister weer van de wond te trekken.
hoezo blokt fok de word milion?quote:Op zondag 27 december 2020 19:12 schreef mario390 het volgende:
en nu komt der waarheit
wie vanavond 8 mio winnt
Ja eenschquote:Op zondag 27 december 2020 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Het blijft ONZ he.
Ik heb ook een bepaalde manier van humor, ben ik ook voorzichtiger mee geworden hier omdat niet iedereen het begrijpt. Ja, het is zo nu en dan op de afzeik tour maar dat zegt in mijn geval echt helemaal niets. Vroeger ging het er veel harder aan toe. Maar we wisten wat we aan elkaar hadden en wat je ontving kreeg je ook weer keihard terug.
Dat laatste kan nu niet meer hier, teveel verschillende personen.
Doe dat.quote:Op zondag 27 december 2020 19:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zal haar eens appen of ze mij even komt feliciteren zo op de valreep.
@:wadslak
@:already_in_use
ludieke verwijzing naar een 40´45 grapjequote:Op zondag 27 december 2020 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]haags is geen hoofdstuk apart, maar een hele boekenkast apart!
Precies.quote:Op zondag 27 december 2020 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Het blijft ONZ he.
Ik heb ook een bepaalde manier van humor, ben ik ook voorzichtiger mee geworden hier omdat niet iedereen het begrijpt. Ja, het is zo nu en dan op de afzeik tour maar dat zegt in mijn geval echt helemaal niets. Vroeger ging het er veel harder aan toe. Maar we wisten wat we aan elkaar hadden en wat je ontving kreeg je ook weer keihard terug.
Dat schijnt ook wel ingewikkeld te zijn nog.quote:Op zondag 27 december 2020 19:17 schreef Haags het volgende:
[..]
ludieke verwijzing naar een 40´45 grapje
hij geeeft juist het voorbeeld hoe het niet moetquote:Op zondag 27 december 2020 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Lastige. Haags doet hier ook niks met zijn modschap.
SMoooohooozzzquote:Op zondag 27 december 2020 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat schijnt ook wel ingewikkeld te zijn nog.
wanneer ga je weg?quote:Op zondag 27 december 2020 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Het blijft ONZ he.
Jij en ik hebben toch ook een haat-liefde verhouding. Soms vind ik je een lul van hier tot Tokio en de volgende keer lachen we weer om elkaar.quote:Op zondag 27 december 2020 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Het blijft ONZ he.
Dat betwijfel ik. Er zijn wat verschillende kampen, en daar zit wat ongenoegen tussen. Dat is wat ik observeer. Ik ga geen namen noemen is ook verder niet nodig maar zolang die angel er niet uit is gaat het hier op en af. En dat is voor de users die er niets van weten/ mee te maken hebben geen uitnodiging om hier actief mee te blijven posten.quote:Op zondag 27 december 2020 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Ach, we komen er wel met z'n allen!
Welnee, zo werkt dat niet.quote:Op zondag 27 december 2020 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Ach, we komen er wel met z'n allen!
Ja en dat is wmb prima.quote:Op zondag 27 december 2020 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij en ik hebben toch ook een haat-liefde verhouding. Soms vind ik je een lul van hier tot Tokio en de volgende keer lachen we weer om elkaar.
En ik denk niet dat iedereen dezelfde angels zal benoemen, derhalve blijft het precies zoals het is.quote:Op zondag 27 december 2020 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Er zijn wat verschillende kampen, en daar zit wat ongenoegen tussen. Dat is wat ik observeer. Ik ga geen namen noemen is ook verder niet nodig maar zolang die angel er niet uit is gaat het hier op en af. En dat is voor de users die er niets van weten/ mee te maken hebben geen uitnodiging om hier actief mee te blijven posten.
Jep.quote:Op zondag 27 december 2020 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik denk niet dat iedereen dezelfde angels zal benoemen, derhalve blijft het precies zoals het is.
dit jaquote:Op zondag 27 december 2020 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik denk niet dat iedereen dezelfde angels zal benoemen, derhalve blijft het precies zoals het is.
Gezeik met verschillende kampen komt mij vierkant mijn strot uit.quote:Op zondag 27 december 2020 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Er zijn wat verschillende kampen, en daar zit wat ongenoegen tussen. Dat is wat ik observeer. Ik ga geen namen noemen is ook verder niet nodig maar zolang die angel er niet uit is gaat het hier op en af. En dat is voor de users die er niets van weten/ mee te maken hebben geen uitnodiging om hier actief mee te blijven posten.
quote:Op zondag 27 december 2020 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zit de boel op te stoken. Als ik het oneens ben met een mening wil niet zeggen dat ik met die persoon ruzie heb.
Ja maar dat zal voorlopig wel zo blijven. Dat gaat waarschijnlijk niet snel meer veranderen.quote:Op zondag 27 december 2020 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gezeik met verschillende kampen komt mij vierkant mijn strot uit.
Jij snapt.quote:
En jij hebt door alle kleine woordenwisselingetjes een rel te noemen hebt daar zeker geen aandeel in gehad?quote:Op zondag 27 december 2020 19:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt hee, maar het is echt al minstens 9 maanden gezeik hier in DTS om domme dingetjes/fitties/gezeik onderling
3 x ?quote:Op zondag 27 december 2020 19:23 schreef mario390 het volgende:
lez dat endlijk
en nu komt der waarheit
wie vanavond 8 milion winnt
6fach jackpot
O succes. Hopelijk win je wat.quote:Op zondag 27 december 2020 19:23 schreef mario390 het volgende:
lez dat endlijk
en nu komt der waarheit
6fach jackpot
Doe er dan zelf ook niet aan mee.quote:Op zondag 27 december 2020 19:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar dat zal voorlopig wel zo blijven. Dat gaat waarschijnlijk niet snel meer veranderen.
Met wie vorm ik een kamp dan? Ik kan met sommige goed opschieten maar ik pik niet alles wat er gezegd wordt.quote:Op zondag 27 december 2020 19:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar dat zal voorlopig wel zo blijven. Dat gaat waarschijnlijk niet snel meer veranderen.
Mwah dat zal toch wel meevallen? Het sarcasme droop er vaak vanaf. Dan moet het allemaal wel heel lichtgeraakt zijn destijds..quote:Op zondag 27 december 2020 19:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En jij hebt door alle kleine woordenwisselingetjes een rel te noemen hebt daar zeker geen aandeel in gehad?
jij mist helemaal geen maanvisquote:
Ik hoop dat je wintquote:Op zondag 27 december 2020 19:23 schreef mario390 het volgende:
lez dat endlijk
en nu komt der waarheit
6fach jackpot
Ik heb geen zin om daar dieper op in te gaan, doe ik bewust. Heeft ook geen toegevoegde waarde. Het is goed zo, ik denk dat meerderen zich erin herkennen. En wie niet, ja die horen daar dus niet bij.quote:Op zondag 27 december 2020 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met wie vorm ik een kamp dan? Ik kan met sommige goed opschieten maar ik pik niet alles wat er gezegd wordt.
Toen we elkaar nog compleet verrot konden schelden en we dat lief vonden van elkaar.quote:Op zondag 27 december 2020 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Het blijft ONZ he.
quote:
Gewoon geen haagsgod tt's meer maken en de helft van de ruzies is al opgelostquote:Op zondag 27 december 2020 19:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om daar dieper op in te gaan, doe ik bewust. Heeft ook geen toegevoegde waarde. Het is goed zo, ik denk dat meerderen zich erin herkennen. En wie niet, ja die horen daar dus niet bij.
Jaquote:Op zondag 27 december 2020 19:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toen we elkaar nog compleet verrot konden schelden en we dat lief vonden van elkaar.
@:skysherrif @:limoentjuh
[..]
Einde weekendquote:
Ik mis er wel éénquote:
Je hebt wel een heel kort lontje als je daar ruzie over gaat makenquote:Op zondag 27 december 2020 19:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gewoon geen haagsgod tt's meer maken en de helft van de ruzies is al opgelost
Dat neem ik ook totaal niet serieus.quote:Op zondag 27 december 2020 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel kort lontje als je daar ruzie over gaat maken
nee ik heb het maanden stilgehoudenquote:Op zondag 27 december 2020 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel kort lontje als je daar ruzie over gaat maken
Geniet ervan.quote:Op zondag 27 december 2020 19:28 schreef mario390 het volgende:
heb dat nirvana unplugged konzert nog
nieee gezien,is nu
Hoi Moquote:Op zondag 27 december 2020 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik mis er wel éénvorige week lag er één dood op de bodem, aangevroten door de algeneters
quote:Op zondag 27 december 2020 19:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja
Dat je in de nacht even binnenkwam en meteen compleet kanonnenvoer werd![]()
Ok, ik ga wel weer slapen of zo....
Maanvissen zijn een stuk agressiever dan algeneters; Japanse algeneters zijn vooral agressief tegen elkaar en niet tegen andere soorten.quote:Op zondag 27 december 2020 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik mis er wel éénvorige week lag er één dood op de bodem, aangevroten door de algeneters
Als je mij al een beetje langer kent dan weet je dat ik zo´n beetje ieder jaar een nieuwe gimmick heb. Ik zal ze even opnoemenquote:Op zondag 27 december 2020 19:28 schreef Maanvis het volgende:
Misschien vindt @:haags zijn haagsgod TT's wel belangrijker dan de gezelligheid in DTS
Schatjequote:
Vergeet negersex niet. Of was dat voetbal?quote:Op zondag 27 december 2020 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je mij al een beetje langer kent dan weet je dat ik zo´n beetje ieder jaar een nieuwe gimmick heb. Ik zal ze even opnoemen
Een heel jaar lang Neuken? als TT gehad
Een heel jaar lang Schaken? als TT gehad
Het is maar waar je je druk om maakt.
maar Haagsgod is wel heel slecht en irritant en dat weet jequote:Op zondag 27 december 2020 19:30 schreef Haags het volgende:
Moet nog een nieuwe voor 2021 verzinnen.
Altijd lastigquote:Op zondag 27 december 2020 19:30 schreef Haags het volgende:
Moet nog een nieuwe voor 2021 verzinnen.
Aaawh schatje !quote:Op zondag 27 december 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Nee papa, ik heb geen slaap! Laat me nou gewoon lekker Boes Boes kijken!"Hij ligt echt de HELE tijd in een deuk!
Hahaquote:Op zondag 27 december 2020 19:31 schreef X-23 het volgende:
[..]
Vergeet negersex niet. Of was dat voetbal?
Die waren weer open .... en te druk ,,quote:Op zondag 27 december 2020 19:25 schreef mario390 het volgende:
https://www.gmx.at/magazi(...)20in%20Skigebieten.0
Mwah dat vind ik niet. HaagsGod komt overigens niet eens van mezelf. Dat is bedacht door een ander, en ik heb dat overgenomenquote:Op zondag 27 december 2020 19:31 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
maar Haagsgod is wel heel slecht en irritant en dat weet je
Als jij belooft per 1 januari 2021 te stoppen met haagsgod TT's zeur ik er tot die tijd niet overquote:Op zondag 27 december 2020 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je mij al een beetje langer kent dan weet je dat ik zo´n beetje ieder jaar een nieuwe gimmick heb. Ik zal ze even opnoemen
Een heel jaar lang Neuken? als TT gehad
Een heel jaar lang Schaken? als TT gehad
Het is maar waar je je druk om maakt.
Je bent zelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |