Beetje gay is okayquote:
Ik vind goed heequote:Op zondag 27 december 2020 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ha een woordgrap!
[..]
Vanaf 1 januari dan maar?
Ben jij eigenlijk een beetje lekker ook al ben je 40+?quote:
boeit dat hier?quote:Op zondag 27 december 2020 19:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een beetje lekker ook al ben je 40+?
Man hou eens op.quote:
Gelul dat het zou moeten sluiten; mensen kunnen zelf ook kiezen het ff wat rustiger aan te doen.quote:
Heb nee gestemdquote:
doe es normaal johquote:Op zondag 27 december 2020 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag ik voor een vriend @:dven
Dan kan hij een fapje zetten als je post
Of gewoon iedereen die ruzie maakt een permban gevenquote:Op zondag 27 december 2020 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelul dat het zou moeten sluiten; mensen kunnen zelf ook kiezen het ff wat rustiger aan te doen.
quote:Op zondag 27 december 2020 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of gewoon iedereen die ruzie maakt een permban geven
Klopt hee, maar het is echt al minstens 9 maanden gezeik hier in DTS om domme dingetjes/fitties/gezeik onderlingquote:Op zondag 27 december 2020 19:05 schreef Sestra666 het volgende:
altijd lief doen is ook niet gezond hee
Dat hoeft ook weer niet neequote:Op zondag 27 december 2020 19:05 schreef Sestra666 het volgende:
Niet in alles gelijk een ruzie zien is ook een kunst.quote:
Ja dat merk ik ook wel meer en meer.quote:Op zondag 27 december 2020 19:05 schreef Sestra666 het volgende:
Denk dat in elke sc wel gebeurdquote:Op zondag 27 december 2020 19:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt hee, maar het is echt al minstens 9 maanden gezeik hier in DTS om domme dingetjes/fitties/gezeik onderling
Ja dat hou je toch.quote:Op zondag 27 december 2020 19:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt hee, maar het is echt al minstens 9 maanden gezeik hier in DTS om domme dingetjes/fitties/gezeik onderling
quote:Op zondag 27 december 2020 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zure sloten is ook niet alles.
Doe ik ook niet hee, ik baseer me op TR's afgelopen maanden elke dag. Blijkbaar vinden mensen het hier nog steeds moeilijk om normaal met elkaar om te gaan. Moeilijker dan in een kleuterklasjequote:Op zondag 27 december 2020 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet in alles gelijk een ruzie zien is ook een kunst.
PAULquote:Op zondag 27 december 2020 19:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hee, ik baseer me op TR's afgelopen maanden elke dag. Blijkbaar vinden mensen het hier nog steeds moeilijk om normaal met elkaar om te gaan. Moeilijker dan in een kleuterklasje
[ afbeelding ]
Gewoon uitvissen wat de angel is, klaar.quote:Op zondag 27 december 2020 19:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hee, ik baseer me op TR's afgelopen maanden elke dag. Blijkbaar vinden mensen het hier nog steeds moeilijk om normaal met elkaar om te gaan. Moeilijker dan in een kleuterklasje
[ afbeelding ]
Je zit de boel op te stoken. Als ik het oneens ben met een mening wil niet zeggen dat ik met die persoon ruzie heb.quote:Op zondag 27 december 2020 19:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Zie die poll bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 december 2020 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zit de boel op te stoken. Als ik het oneens ben met een mening wil niet zeggen dat ik met die persoon ruzie heb.
Ja dat zal het zijn, ik stook de kleuterklas op, dat is het probleemquote:Op zondag 27 december 2020 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zit de boel op te stoken. Als ik het oneens ben met een mening wil niet zeggen dat ik met die persoon ruzie heb.
Ja nee joh, die is al bezet.quote:Op zondag 27 december 2020 19:10 schreef Haags het volgende:
Ik had gehoopt @:already_in_use deze maand hier nog even te treffen
Ik had gehoopt jou een half jaar hier niet te zien.quote:Op zondag 27 december 2020 19:10 schreef Haags het volgende:
Je rakelt de zooi in ieder geval wel regelmatig op.quote:Op zondag 27 december 2020 19:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn, ik stook de kleuterklas op, dat is het probleem
Heel tekenend in de zin dat ze het allemaal iets te serieus nemen jaquote:Op zondag 27 december 2020 19:12 schreef mootie het volgende:
Op zich zijn de reacties op Paul heel tekenend.
Sorrie Paul maar jij begint er over.quote:Op zondag 27 december 2020 19:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn, ik stook de kleuterklas op, dat is het probleem
Maar dat is enkel omdat er shit is om op te rakelen, en omdat er mensen zijn die er bovenop springen.quote:Op zondag 27 december 2020 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Je rakelt de zooi in ieder geval wel regelmatig op.
De laatste tijd gelukkig wel minder dan voorheen!Dat vind ik serieus oprecht wel positief hoor!
Dat zou wel leuk zijn jaquote:Op zondag 27 december 2020 19:10 schreef Haags het volgende:
Ja, meteen boos, in hun wiek geschoten.quote:Op zondag 27 december 2020 19:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Heel tekenend in de zin dat ze het allemaal iets te serieus nemen ja
Ik vind mooi.
Ik zal haar eens appen of ze mij even komt feliciteren zo op de valreep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |