Je was dan ook al vroeg mentaal volwassen, daar hoort een oudere dame bij!quote:Op zondag 27 december 2020 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal je nog sterker vertellen; die daarvoor was 9 jaar ouder dan ik! En toen was ik zelf 19.
Precies!quote:Op zondag 27 december 2020 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Terwijl ze vol minachting naar haar boerende bouwvakker-kerel kijkt.
ONAANGEBROKEN!?quote:Op zondag 27 december 2020 20:48 schreef Strani het volgende:
Ik heb trouwens ook een nog onaangebroken zak kerstkransjes in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
Gewoon nog geen tijd voor gehad! Nu ga ik bijvoorbeeld een zak chips openen. Er is zó veel te eten!!quote:Op zondag 27 december 2020 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ONAANGEBROKEN!?Wat ben jij voor figuur dat je daar vanaf kan blijven
Dat is waar. En de kerstkransjes moet je wel eerst inventariseren natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2020 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon nog geen tijd voor gehad! Nu ga ik bijvoorbeeld een zak chips openen. Er is zó veel te eten!!
Op je bed? Ja. Hier in Nederland gebruiken we daar hoeslakens voorquote:Op zondag 27 december 2020 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik zou er dan persoonlijk ook lekker olijfolie en smeerkaas op doen maar dat zal dan wel weer raar zijn...
Ik heb nog een dichte zak stroopwafelkruidnoten. Ik heb dit jaar niet eens kerstkransjes in huis gehad!quote:Op zondag 27 december 2020 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ONAANGEBROKEN!?Wat ben jij voor figuur dat je daar vanaf kan blijven
Ruilen voor Quality Street kokostroep?quote:Op zondag 27 december 2020 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
Speaking of chips, dat kerstpakket van mijn vader bestaat voornamelijk uit chipsLays, Dorito's, Pringles, en dan verschillende smaken. We komen er in om
Nu ik er zo over nadenk...quote:Op zondag 27 december 2020 20:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog een dichte zak stroopwafelkruidnoten. Ik heb dit jaar niet eens kerstkransjes in huis gehad!
Echt hè, wat voor land leven jullie inquote:Op zondag 27 december 2020 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Op je bed? Ja. Hier in Nederland gebruiken we daar hoeslakens voor
Ah je gaat per periode gewoon voor steeds jonger.quote:Op zondag 27 december 2020 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal je nog sterker vertellen; die daarvoor was 9 jaar ouder dan ik! En toen was ik zelf 19.
Calvinistische bende is het, wij weten niet wat bourgondisch genieten is!quote:Op zondag 27 december 2020 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè, wat voor land leven jullie in
T die zou je me gévenquote:Op zondag 27 december 2020 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ruilen voor Quality Street kokostroep?
Ik heb nu dus wat olijfolie uitgegoten over mijn hoeslaken en wat smeerkaas op mijn kussensloop gesmeerd, maar ik ben nog niet echt aan het genieten @Strani!quote:Op zondag 27 december 2020 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Op je bed? Ja. Hier in Nederland gebruiken we daar hoeslakens voor
Een land waar we olijfolie gebruiken voor waar het voor bedoeld is!quote:Op zondag 27 december 2020 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè, wat voor land leven jullie in
Haha ongeveer wel jaquote:Op zondag 27 december 2020 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah je gaat per periode gewoon voor steeds jonger.
Dat kan ik me niet herinneren, alleen dat je die opeistequote:
Geef hem nou niet gelijhiiiijjjjkquote:Op zondag 27 december 2020 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Calvinistische bende is het, wij weten niet wat bourgondisch genieten is!
Je moet dan ook niet naar die flapdrol luisterenquote:Op zondag 27 december 2020 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nu dus wat olijfolie uitgegoten over mijn hoeslaken en wat smeerkaas op mijn kussensloop gesmeerd, maar ik ben nog niet echt aan het genieten @:Strani!
Precies! Kettingsmeer en glijmiddelquote:Op zondag 27 december 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een land waar we olijfolie gebruiken voor waar het voor bedoeld is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik bied je één Pringlequote:Op zondag 27 december 2020 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren, alleen dat je die opeisteEn als het dan wel zo is kan je me ook die chips géven
quote:Op zondag 27 december 2020 20:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Precies! Kettingsmeer en glijmiddelJij snapt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
Hmm... welke smaak?quote:
Ik trap er toch telkens weer in hequote:Op zondag 27 december 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naar die flapdrol luisteren
Gewoon even stil blijven liggen. Dan wordt het vanzelf warm en dán gaat het grote genieten beginnen.quote:Op zondag 27 december 2020 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nu dus wat olijfolie uitgegoten over mijn hoeslaken en wat smeerkaas op mijn kussensloop gesmeerd, maar ik ben nog niet echt aan het genieten @:Strani!
Die in het kerstpakket is paprikaquote:
Heb je het ook op de vloer gesmeerd dan?quote:Op zondag 27 december 2020 20:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik trap er toch telkens weer in he
Nou, je hoeft nou ook weer niet op hem te trappenquote:Op zondag 27 december 2020 20:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik trap er toch telkens weer in he
Paprikapringles zijn maar meh, dan is 1 niet genoegquote:Op zondag 27 december 2020 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die in het kerstpakket is paprika
Ben nog speciaal gaan kijken![]()
Dit klinkt veel te dubieusquote:Op zondag 27 december 2020 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon even stil blijven liggen. Dan wordt het vanzelf warm en dán gaat het grote genieten beginnen.
Nou, ik voel hem nog niet hoor! Ik ga maar even een schone pyjama aantrekken en mijn bed verschonenquote:Op zondag 27 december 2020 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon even stil blijven liggen. Dan wordt het vanzelf warm en dán gaat het grote genieten beginnen.
Hm... Naturel ribbelchipje dan maar? Ik ken het merk alleen nietquote:Op zondag 27 december 2020 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Paprikapringles zijn maar meh, dan is 1 niet genoeg
Door al die olie glij je nu zeker steeds uit bedquote:Op zondag 27 december 2020 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
En het ruikt ook niet echt Robijntjesfrisquote:Op zondag 27 december 2020 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door al die olie glij je nu zeker steeds uit bed
En nu elke keer als Strani een tip geeft, even navraag doen bij ons of het een goed idee is!quote:Op zondag 27 december 2020 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, ik voel hem nog niet hoor! Ik ga maar even een schone pyjama aantrekken en mijn bed verschonen
Ik zie het nu ook echt voor mequote:Op zondag 27 december 2020 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door al die olie glij je nu zeker steeds uit bed
Mooi toch?quote:
Hetzelfde als olijfolie en smeerkaas in mijn bed: het hoort er absoluut niet thuisquote:
Die glibberen zó mijn mond in, je verwacht het niet hequote:Op zondag 27 december 2020 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook echt voor me![]()
En de kerstkransjes glibberen helemaal het huis uit
Maar dan zit er olie opquote:Op zondag 27 december 2020 21:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die glibberen zó mijn mond in, je verwacht het niet he
Tevens Etdeefquote:Op zondag 27 december 2020 21:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die glibberen zó mijn mond in, je verwacht het niet he
Niks mis met wat olie toch? Oliebollen worden helemaal rondom verzopen in olie voor je ze eet, dat maakt toch ook niet uitquote:
Omg echt serieus nooit opgevallen, nu kan ik het nooit meer onthorenquote:Op zondag 27 december 2020 21:06 schreef Greys het volgende:
Voor de Sound of Music liefhebbers, hoe kunnen we dit heel ons leven gemist hebben?
[ twitter ]
Maar het is een kerstkransje!quote:Op zondag 27 december 2020 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niks mis met wat olie toch? Oliebollen worden helemaal rondom verzopen in olie voor je ze eet, dat maakt toch ook niet uit
OMGquote:Op zondag 27 december 2020 21:06 schreef Greys het volgende:
Voor de Sound of Music liefhebbers, hoe kunnen we dit heel ons leven gemist hebben?
[ twitter ]
Heb je wel extra virgin olijfolie gebruikt?quote:Op zondag 27 december 2020 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, ik voel hem nog niet hoor! Ik ga maar even een schone pyjama aantrekken en mijn bed verschonen
Ging over het nummer voor. Maar dat nummer van Marco is ook niet Mooi.quote:
Laten we maar niet te kritisch zijn.quote:
Oh!quote:Op zondag 27 december 2020 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ging over het nummer voor. Maar dat nummer van Marco is ook niet Mooi.
One of those things doesn't belong here.quote:Op zondag 27 december 2020 21:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hetzelfde als olijfolie en smeerkaas in mijn bed: het hoort er absoluut niet thuis
Hm, tja, nou, oké.quote:Op zondag 27 december 2020 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laten we maar niet te kritisch zijn.
Alles om maar niet weg te waaien! Bella hebben we letterlijk doorstaan, nu even een extra buffer opbouwen tegen de volgende storm!
Nee het was gewone, om in te bakken en bradenquote:Op zondag 27 december 2020 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je wel extra virgin olijfolie gebruikt?
Maar het is totaal geen Coldplay nummer, het is dat ik las dat het van Coldplay was anders had ik dat nooit geraden. En het is een enorm niemendalletje. Denk dat zelfs de gemiddelde Coldplay fan de neus hiervoor ophaalt.quote:Op zondag 27 december 2020 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh!![]()
![]()
Ach ja Coldplay. Volgens mij ken ik dat nummer niet, maar zij staan er gewoon sowieso veel te vaak in
Ja jéétje Arizona, je weet toch wel dat ik alleen kwaliteitsproducten aan zou raden!?quote:Op zondag 27 december 2020 21:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee het was gewone, om in te bakken en braden
Niet voor koude bereidingen
Maar dat helpt geen meter als je die kwaliteitsproducten vervolgens gebruikt waar het niet voor bedoeld isquote:Op zondag 27 december 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jéétje Arizona, je weet toch wel dat ik alleen kwaliteitsproducten aan zou raden!?
In dat geval ben ik maar wat blij dat ik heb besloten naar HHB te gaan kijkenquote:Op zondag 27 december 2020 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar het is totaal geen Coldplay nummer, het is dat ik las dat het van Coldplay was anders had ik dat nooit geraden. En het is een enorm niemendalletje. Denk dat zelfs de gemiddelde Coldplay fan de neus hiervoor ophaalt.
Misschien voortaan dan maar aioli aanraden.quote:Op zondag 27 december 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jéétje Arizona, je weet toch wel dat ik alleen kwaliteitsproducten aan zou raden!?
Ik heb het echt totaal verkeerd ingeschat. Ik dacht, ik ben een warm persoon, dus moet ik olijfolie voor warme gerechten hebbenquote:Op zondag 27 december 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké nu heb ik zin in alioliquote:Op zondag 27 december 2020 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien voortaan dan maar aioli aanraden.
Dat is het hele punt juist. Jij hoeft niet nog warm te wordenquote:Op zondag 27 december 2020 21:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het echt totaal verkeerd ingeschat. Ik dacht, ik ben een warm persoon, dus moet ik olijfolie voor warme gerechten hebben
Nou moet ik zeggen dat ik ook gewoon dingen bak in extra virgin hoor, maar ja 3 liter voor 10 euro is ook wel te doen.quote:Op zondag 27 december 2020 21:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het echt totaal verkeerd ingeschat. Ik dacht, ik ben een warm persoon, dus moet ik olijfolie voor warme gerechten hebben
Ik heb serieus nog een bakje in de koelkast staan, maar ik weet niet wat jij ertegen wil ruilenquote:
Nou ik kán ook gewoon morgen naar de supermarkt lopen en een hele lading inslaanquote:Op zondag 27 december 2020 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog een bakje in de koelkast staan, maar ik weet niet wat jij ertegen wil ruilen
Nou ja zeg, niet eens even te porren voor een handeltjequote:Op zondag 27 december 2020 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik kán ook gewoon morgen naar de supermarkt lopen en een hele lading inslaan
Ik heb ook nog aioli staanquote:Op zondag 27 december 2020 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog een bakje in de koelkast staan, maar ik weet niet wat jij ertegen wil ruilen
Laten we het lekker in Strani's gezicht wrijvenquote:Op zondag 27 december 2020 21:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook nog aioli staan
Clubje van aiolibezitters starten?
Ik kan zelfs naar de nachtwinkel lope als het moetquote:Op zondag 27 december 2020 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laten we het lekker in Strani's gezicht wrijven![]()
Figuurlijk dan he? Niet letterlijk, dat is zonde van de aioli
Heerlijkquote:
Loop jij zo langzaam?quote:Op zondag 27 december 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan zelfs naar de nachtwinkel lope als het moet
Moet ik het wel snel doen want over anderhalf uur begint de avondklok.
Zoveel moeite willen doen om in het donker in de kuil af te dalen, alles liever dan een handeltje met mij sluitenquote:Op zondag 27 december 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan zelfs naar de nachtwinkel lope als het moet
Moet ik het wel snel doen want over anderhalf uur begint de avondklok.
Laat hem maar wat van zijn extra vergine olijfolie in zijn gezicht wrijvenquote:Op zondag 27 december 2020 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laten we het lekker in Strani's gezicht wrijven![]()
Figuurlijk dan he? Niet letterlijk, dat is zonde van de aioli
Ja dit verbaast mij ook. Zijn zak kerstkransjes is zelfs nog dicht. Je zou toch verwachten dat er een béétje conditie isquote:
Ik heb méér kerstkransjes in huis dan jij.quote:Op zondag 27 december 2020 21:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat hem maar wat van zijn extra vergine olijfolie in zijn gezicht wrijven
Fijn he, om aioli in huis te hebben! Gewoon weten dat je íeder moment gewoon iets met aioli kunt eten als je dat wilt. En ook leuk om gewoon af en toen naar het potje te kijken. Zo geruststellend. Zo'n ijkpunt in je koelkast.
Dat is niet zo handig.quote:
Dat is een goed ideequote:Op zondag 27 december 2020 21:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat hem maar wat van zijn extra vergine olijfolie in zijn gezicht wrijven
Fijn he, om aioli in huis te hebben! Gewoon weten dat je íeder moment gewoon iets met aioli kunt eten als je dat wilt. En ook leuk om gewoon af en toen naar het potje te kijken. Zo geruststellend. Zo'n ijkpunt in je koelkast.
Dan moet je er één bakken.quote:
Met allioli?quote:
Je zit dan ook gewoon vastgeroest in die stoel van jequote:
aoili >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kerstkransjes.quote:Op zondag 27 december 2020 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb méér kerstkransjes in huis dan jij.
Ben je zo snel met inventariseren?quote:Op zondag 27 december 2020 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb méér kerstkransjes in huis dan jij.
@Redefine heeft geen moeite met opstaan hoorquote:Op zondag 27 december 2020 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dat is inherent aan onze leeftijd, vrees ik.
Misschien kan @Strani dat even voor je halen bij de avondwinkel, hij gaat zoquote:
Heb ik geen last van. Maar ik heb dan weer wel dat ik niet waarom ik opgestaan benquote:Op zondag 27 december 2020 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sta wel snel op, bij mij is bukken meer wat steeds trager gaatquote:Op zondag 27 december 2020 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou kan je dat gewoon van tevoren hier posten en dan herinneren wij je er wel aanquote:Op zondag 27 december 2020 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb ik geen last van. Maar ik heb dan weer wel dat ik niet waarom ik opgestaan ben
Mijn geplande activiteiten vandaag bestaan slechts nog uit tandenpoetsen en gaan slapen zometeenquote:
Nou ja, als het om indeboomhanggeschiktheidsfactor gaat is het een ander verhaal natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2020 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
aoili >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kerstkransjes.
Zo!
Ah, ja, dan zit er toch iets in waarom het geen GlühWEIN mag heten. Weet je zeker dat het niet op basis van olijfolie is?quote:Op zondag 27 december 2020 21:28 schreef H_T het volgende:
Voorafgaand aan het kerstdiner hebben we nog glühwein gedronken, alleen stond er op het etiket heel verdacht alleen maar Glüh
Ik vraag me echt af hoeveel woordwaarde dit isquote:
Op het etiket aan de achterkant stond wel dat het op basis van wijn was, maar het bleef verdachtquote:Op zondag 27 december 2020 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, ja, dan zit er toch iets in waarom het geen GlühWEIN mag heten. Weet je zeker dat het niet op basis van olijfolie is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |