Jij kiest altijd de meest goedkope pauperzooi hequote:Op maandag 28 december 2020 10:43 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb Youfone. Kutste dekking van NL. Maar wie geeft een neuk? Vanaf mijn zolderkamer heb ik prima ontvangst
Dit geeft gelijk antwoord op de vraag hoe ik bij je moeder terecht ben gekomen.quote:Op maandag 28 december 2020 10:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kiest altijd de meest goedkope pauperzooi he
Dat doet mij goed om te horen.quote:Op maandag 28 december 2020 10:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als je in de randstad woont (waar ieder normaal persoon woont) heb je dat geleuter over dekking niet. Dan werkt alles zoals het moet. Het is pas sinds kort dat er ook aan dat andere volk wordt gedacht.
koekoekquote:Op maandag 28 december 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit geeft gelijk antwoord op de vraag hoe ik bij je moeder terecht ben gekomen.
sowquote:Op maandag 28 december 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit geeft gelijk antwoord op de vraag hoe ik bij je moeder terecht ben gekomen.
Ineens snap ik de verregaande interesse van moderator @onlogisch in pepers.quote:Op maandag 28 december 2020 10:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Random Pics van de Dag #192 foto nr: 7 van 67:
[ afbeelding ]
@:onlogisch @:buitendam
Nice, ik ook. De percolator staan aan.quote:
5 minuten te laat, maar ik doe ook mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hipster.quote:Op maandag 28 december 2020 11:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nice, ik ook. De percolator staan aan.
Beetje wel ja. Maar onmeunig goeie koffie hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |