Het is gewoon T-Mobile, ouwe reus. Al dat onzekere, merkgeile volk betaalt liever meer voor hetzelfde.quote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om daar ook een sim-only af te sluiten voor ¤7,50 maar nu ik zie dat jij ermee uitgelachen wordt ga ik toch maar gewoon voor KPN of Vodafone.
Ik heb ook een T-Mobile merk, laat je niet gek maken.quote:Op maandag 28 december 2020 10:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is gewoon T-Mobile, ouwe reus. Al dat onzekere, merkgeile volk betaalt liever meer voor hetzelfde.
Kutbereik hoor ik met enige regelmaat. Dat moet dan ook wel kloppen.quote:Op maandag 28 december 2020 10:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Snelste 4g van NL, las ik op de site van simpel. Dat moet dan toch kloppen hè.
https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekkingquote:Op maandag 28 december 2020 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Kutbereik hoor ik met enige regelmaat. Dat moet dan ook wel kloppen.
Ik heb een zakelijk nummer, maar wil mijn oude, vertrouwde eigen nummer ook aanhouden. Dus moet zo goedkoop mogelijk. Beetje 4G ook voor wanneer Vodafone ergens niet werkt natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2020 10:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is gewoon T-Mobile, ouwe reus. Al dat onzekere, merkgeile volk betaalt liever meer voor hetzelfde.
@Caland zweet nu peentjes.quote:Op maandag 28 december 2020 10:38 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking
Zegt mij allemaal niet zoveel, ik baseer dit liever op anekdotisch bewijs.quote:Op maandag 28 december 2020 10:38 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking
Beste 4G van NL maatquote:Op maandag 28 december 2020 10:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een zakelijk nummer, maar wil mijn oude, vertrouwde eigen nummer ook aanhouden. Dus moet zo goedkoop mogelijk. Beetje 4G ook voor wanneer Vodafone ergens niet werkt natuurlijk.
Dit is fatshaming. Stop daarmee.quote:
Ben ik ook geen fan van.quote:Op maandag 28 december 2020 10:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is fatshaming. Stop daarmee.
quote:Op maandag 28 december 2020 10:43 schreef Buitendam het volgende:
De dekking van T-Mobile is hoger dan die van Rico en Badr samen.
quote:Op maandag 28 december 2020 10:43 schreef Buitendam het volgende:
Als je in de randstad woont (waar ieder normaal persoon woont) heb je dat geleuter over dekking niet. Dan werkt alles zoals het moet. Het is pas sinds kort dat er ook aan dat andere volk wordt gedacht.quote:Op maandag 28 december 2020 10:43 schreef Buitendam het volgende:
Tja. Dan kom je al snel bij de @Caland's van deze wereldquote:Op maandag 28 december 2020 10:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als je in de randstad woont (waar ieder normaal persoon woont) heb je dat geleuter over dekking niet. Dan werkt alles zoals het moet. Het is pas sinds kort dat er ook aan dat andere volk wordt gedacht.
@Buitendam is links en denkt aan iedereenquote:Op maandag 28 december 2020 10:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als je in de randstad woont (waar ieder normaal persoon woont) heb je dat geleuter over dekking niet. Dan werkt alles zoals het moet. Het is pas sinds kort dat er ook aan dat andere volk wordt gedacht.
Juist.quote:Op maandag 28 december 2020 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Dan kom je al snel bij de @:Caland's van deze wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |