Klaas is overleden.quote:Op zondag 27 december 2020 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat hij het definitief heeft opgegeven. Eerst kwam hij nog wel eens kijken terwijl ie een perm had.
RIP AAN DE NABESTAANDEN.quote:Op zondag 27 december 2020 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klaas is overleden.
Heb gebeld met Harvard
LIKE EN RETWEETquote:Op zondag 27 december 2020 19:34 schreef Caland het volgende:
Als zelfs Herman weer mag posten stel ik een unban voor @:klaasweetalles voor
@GGMMquote:Op zondag 27 december 2020 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
LIKE EN RETWEET
Ik ben erg benieuwd naar zijn inzichten omtrent Corona.
Klaas mag altijd mailenquote:Op zondag 27 december 2020 19:34 schreef Caland het volgende:
Als zelfs Herman weer mag posten stel ik een unban voor @:klaasweetalles voor
Je was razend en daarom kreeg je een note.quote:Op zondag 27 december 2020 19:45 schreef onlogisch het volgende:
wtf. Gewoon een note van @:GGMM gekregen.
Ik ben razend.
Als we dan toch bezig zijn: FREEJANCEESquote:Op zondag 27 december 2020 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klaas mag altijd mailenIk sta erg positief tegenover een goed gesprek!
Mag ook mailen. Graag zelfs!quote:Op zondag 27 december 2020 19:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn: FREEJANCEES
Ik heb niet zoveel met kerst makkerquote:Op zondag 27 december 2020 19:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je was razend en daarom kreeg je een note.
Wel fijne dagen gehad?
Kun je om te testen iedereen weer een keer een PM sturen?quote:Op zondag 27 december 2020 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan verstuur je een push-pm
Jezus hoelang ben je nou mod dat je dit nog steeds niet weet
Wil je niet zulke ingewikkelde termen gebruiken?quote:Op zondag 27 december 2020 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan verstuur je een push-pm
Jezus hoelang ben je nou mod dat je dit nog steeds niet weet
quote:Op zondag 27 december 2020 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je niet zulke ingewikkelde termen gebruiken?
Ja. @Tagliano was het hier laatst ook mee eens dus geen idee waarom ik nog geen unban heb.quote:Op zondag 27 december 2020 19:49 schreef onlogisch het volgende:
Eens. Als we dan toch bezig zijn met kerstgedachten, dan verdient @:Caland ook wel een COR unban na zo'n lange tijd
Spijtig dat @GGMM je zo hard negeert. Ik bedoel, iedereen verdient een 2e kans.quote:Op zondag 27 december 2020 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. @:tagliano was het hier laatst ook mee eens dus geen idee waarom ik nog geen unban heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |