Klaas is overleden.quote:Op zondag 27 december 2020 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat hij het definitief heeft opgegeven. Eerst kwam hij nog wel eens kijken terwijl ie een perm had.
RIP AAN DE NABESTAANDEN.quote:Op zondag 27 december 2020 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klaas is overleden.
Heb gebeld met Harvard
LIKE EN RETWEETquote:Op zondag 27 december 2020 19:34 schreef Caland het volgende:
Als zelfs Herman weer mag posten stel ik een unban voor @:klaasweetalles voor
@GGMMquote:Op zondag 27 december 2020 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
LIKE EN RETWEET
Ik ben erg benieuwd naar zijn inzichten omtrent Corona.
Klaas mag altijd mailenquote:Op zondag 27 december 2020 19:34 schreef Caland het volgende:
Als zelfs Herman weer mag posten stel ik een unban voor @:klaasweetalles voor
Je was razend en daarom kreeg je een note.quote:Op zondag 27 december 2020 19:45 schreef onlogisch het volgende:
wtf. Gewoon een note van @:GGMM gekregen.
Ik ben razend.
Als we dan toch bezig zijn: FREEJANCEESquote:Op zondag 27 december 2020 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klaas mag altijd mailenIk sta erg positief tegenover een goed gesprek!
Mag ook mailen. Graag zelfs!quote:Op zondag 27 december 2020 19:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn: FREEJANCEES
Ik heb niet zoveel met kerst makkerquote:Op zondag 27 december 2020 19:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je was razend en daarom kreeg je een note.
Wel fijne dagen gehad?
Kun je om te testen iedereen weer een keer een PM sturen?quote:Op zondag 27 december 2020 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan verstuur je een push-pm
Jezus hoelang ben je nou mod dat je dit nog steeds niet weet
Wil je niet zulke ingewikkelde termen gebruiken?quote:Op zondag 27 december 2020 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan verstuur je een push-pm
Jezus hoelang ben je nou mod dat je dit nog steeds niet weet
quote:Op zondag 27 december 2020 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je niet zulke ingewikkelde termen gebruiken?
Ja. @Tagliano was het hier laatst ook mee eens dus geen idee waarom ik nog geen unban heb.quote:Op zondag 27 december 2020 19:49 schreef onlogisch het volgende:
Eens. Als we dan toch bezig zijn met kerstgedachten, dan verdient @:Caland ook wel een COR unban na zo'n lange tijd
Spijtig dat @GGMM je zo hard negeert. Ik bedoel, iedereen verdient een 2e kans.quote:Op zondag 27 december 2020 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. @:tagliano was het hier laatst ook mee eens dus geen idee waarom ik nog geen unban heb.
Altijd uber eatsquote:Op zondag 27 december 2020 19:53 schreef onlogisch het volgende:
Wat zal ik zo gaan eten boys? Kip/rijst/groenten? Of thuisbezorgd.nl?
Walgelijk ditquote:Op zondag 27 december 2020 19:53 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde zeggen als je 2 weken geen notes hebt @:caland maar dat heb je sinds vandaag
Dus dan 3 weken.
quote:Op zondag 27 december 2020 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk dit
@:tagliano graag je mening
Je zou ook eens voor 3 kunnen gaan.quote:Op zondag 27 december 2020 19:53 schreef onlogisch het volgende:
@:AFCNiels zal wel met de 2kapsalonnensuggestie komen.
Tegen mij zei je ditquote:Op zondag 27 december 2020 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. @:tagliano was het hier laatst ook mee eens dus geen idee waarom ik nog geen unban heb.
Dus regel het verder maarquote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
@:ggmm vindt het goed zei hij laatst.
Deze maand (al kan het ook november zijn geweest) heeft @GGMM nog een kloon van hem gebanned.quote:Op zondag 27 december 2020 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat hij het definitief heeft opgegeven. Eerst kwam hij nog wel eens kijken terwijl ie een perm had.
3 december 2000. 5 uur 's nachts. Legendarisch.quote:Op zondag 27 december 2020 19:58 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk flikkert @:Tong80 weer net zo hard van het forum af als dat ie erop kwam.
Ook niet echt origineel.quote:Op zondag 27 december 2020 19:58 schreef Caland het volgende:
Mijn plan om twee FA’s tegen elkaar uit te spelen faalt hopeloos.
Nou nou nou nou nouquote:Op zondag 27 december 2020 19:58 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk flikkert @:Tong80 weer net zo hard van het forum af als dat ie erop kwam.
Dus Herman mag zijn aids weer copypasten maar ik heb door een wat sterke mening al een hele tijd een CORban. Ronduit walgelijke censuur.quote:
Ja "hunnie wel en ikkuh niet" ben ik niet zo gevoelig voor eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 december 2020 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus Herman mag zijn aids weer copypasten maar ik heb door een wat sterke mening al een hele tijd een CORban. Ronduit walgelijke censuur.
quote:Op zondag 27 december 2020 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus Herman mag zijn aids weer copypasten maar ik heb door een wat sterke mening al een hele tijd een CORban. Ronduit walgelijke censuur.
Ben je wel, flikkertje.quote:Op zondag 27 december 2020 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja "hunnie wel en ikkuh niet" ben ik niet zo gevoelig voor eerlijk gezegd.
Een like.quote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Komaan.
Wil je daar stoofvlees friet bij, flikker?
Zeker, jij ook?quote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou
Leuke kerst gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |