@El-Stinho, ja.quote:Op maandag 28 december 2020 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah top. Dat topic kon nog wel eens een enorm succes gaan worden. Hopen op een reactie ook van @:El_stinho.
Die Heimat Godenquote:Op maandag 28 december 2020 11:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Duitsland heeft 83 miljoen inwoners en is 8,6 keer groter dan Nederland met zijn 17 miljoen inwoners. Ze Germans hebben een bevolkingsdichtheid hebben 225,7 mensen per vierkante kilometer. Nederland 411,3. 16 keer zo veel priklocaties slaat nergens op. Ook niet met logistiek als excuus.
Snap ik, maar ik zou het zorgpersoneel als eerste doen.quote:Op maandag 28 december 2020 11:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Ziekenhuisdruk gaat dan het snelst omlaag. Is het idee
Ik quote Stijn echt te weinig. Mijn fout.quote:
Zij hebben locaties, vaccinaties én zijn al begonnen met inenten. Dan doen ze het toch op alle fronten beter? De Jonge zou het dan toch veel makkelijker en sneller moeten regelen?quote:Op maandag 28 december 2020 11:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Duitsland heeft 83 miljoen inwoners en is 8,6 keer groter dan Nederland met zijn 17 miljoen inwoners. Ze Germans hebben een bevolkingsdichtheid hebben 225,7 mensen per vierkante kilometer. Nederland 411,3. 16 keer zo veel priklocaties slaat nergens op. Ook niet met logistiek als excuus.
Havo klantje als ministerquote:Op maandag 28 december 2020 11:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zij hebben locaties, vaccinaties én zijn al begonnen met inenten. Dan doen ze het toch op alle fronten beter? De Jonge zou het dan toch veel makkelijker en sneller moeten regelen?
Ik kijk te weinig Eredivisie om hier een mening over te hebben.quote:Op maandag 28 december 2020 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah top. Dat topic kon nog wel eens een enorm succes gaan worden. Hopen op een reactie ook van @:El-stinho.
Duitsland is Nederland voorbij (op alle fronten)quote:Op maandag 28 december 2020 11:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zij hebben locaties, vaccinaties én zijn al begonnen met inenten. Dan doen ze het toch op alle fronten beter? De Jonge zou het dan toch veel makkelijker en sneller moeten regelen?
Softwareproblemen, zeggen ze (quote:Op maandag 28 december 2020 11:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Negers kunnen niet keepen.quote:Op maandag 28 december 2020 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Mvogo beste keeper van het afgelopen half jaar. Oke.
Bedankt Hansquote:Op maandag 28 december 2020 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Mvogo beste keeper van het afgelopen half jaar. Oke.
Vond het ook al raar.quote:Op maandag 28 december 2020 12:01 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Scrummie het topic van @:lange_lans probeert te verpesten door de discussie hierheen te trekken.
Oh dat had ik nog niet gezien.quote:Op maandag 28 december 2020 12:01 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Scrummie het topic van @:lange_lans probeert te verpesten door de discussie hierheen te trekken.
Graag zelfs!quote:Op maandag 28 december 2020 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh dat had ik nog niet gezien.
Ik ga direct even kijken. Zou je mijn post willen verwijderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |