Fiets laten vallen en door lol.quote:Op zondag 27 december 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
Brand moet wel eens oefenen op die pitstops
Eens, droog is hier geen zak aan.quote:Op zondag 27 december 2020 13:47 schreef franklop het volgende:
Als je dan een weidecross hebt dan kan je het maar het beste met dit weer hebben
Alvarado gaat nog terugkomenquote:Op zondag 27 december 2020 13:48 schreef franklop het volgende:
Brand is er vandoor. Betsema kwam niet door een modderstrook
Die is inderdaad hard onderwegquote:
Toch 44 minuten koers dan ongeveerquote:
En het zal alleen maar trager gaanquote:Op zondag 27 december 2020 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch 44 minuten koers dan ongeveer
Maar de dames hebben toch ook wel es crossen van meer dan 50 minuten? Minuut of 52-53?quote:Op zondag 27 december 2020 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch 44 minuten koers dan ongeveer
Even op de + drukken van je afstandsbedieningquote:
Thanks!quote:Op zondag 27 december 2020 13:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Even op de + drukken van je afstandsbediening
Ah, thanks.quote:Op zondag 27 december 2020 13:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ook niet op de pleejer, wel als je op Engels zet ofzo.
Dat is ook pas sinds dit jaar. Denk dat 4 rondjes (die wss idd alleen maar trager gaan) in deze omstandigheden meer dan genoeg is.quote:Op zondag 27 december 2020 13:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar de dames hebben toch ook wel es crossen van meer dan 50 minuten? Minuut of 52-53?
Met 15km gemiddeld per uur zou Sifan Hassan hier kunnen winnenquote:Op zondag 27 december 2020 13:55 schreef Momo het volgende:
Voor sommige meiden is het meer veldlopen met de fiets
Lijkt mij ook meer een Brand cross, alvarado geraakt steeds beter in vorm na haar blessure.quote:Op zondag 27 december 2020 13:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Straf van Alvarado. Ik had hier ook eerder Brand verwacht inderdaad.
op vermogen wel, maar Alvarado reed vorig jaar in Baal iedereen ook compleet naar huis.quote:Op zondag 27 december 2020 13:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Straf van Alvarado. Ik had hier ook eerder Brand verwacht inderdaad.
Die gaat als vanouds het WK winnenquote:Op zondag 27 december 2020 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cant rijdt eindelijk ook nog eens goed, bijzonder.
quote:Op zondag 27 december 2020 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
Maar goed dat Gnoom Iserbyt er niet is vandaag, die zou tot zijn nek in de modder zitten.
Die hadden ze niet meer terug gevondenquote:Op zondag 27 december 2020 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
Maar goed dat Gnoom Iserbyt er niet is vandaag, die zou tot zijn nek in de modder zitten.
Alleen deze cross levert meer punten voor straks op het WK.quote:Op zondag 27 december 2020 14:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die had beter gisteren kunnen starten.
Prachtig moment was dat, toen hij daar gisteren lag en ogenschijnlijk moeite had het bewustzijn niet te verliezen en er gevreesd werd voor een gebroken elleboog en/of sleutelbeen, aldus tja77.quote:Op zondag 27 december 2020 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
Kom hatenquote:Op zondag 27 december 2020 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Prachtig moment was dat, toen hij daar gisteren lag en ogenschijnlijk moeite had het bewustzijn niet te verliezen en er gevreesd werd voor een gebroken elleboog en/of sleutelbeen, aldus tja77.
quote:Op zondag 27 december 2020 14:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kom haten![]()
Met jetoen Matje lek reed.
Amerika is ook rood-wit-blauwquote:Op zondag 27 december 2020 14:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Helemaal niet mooi! Ik juich alleen voor de NEDERLANDERS
Jepquote:Op zondag 27 december 2020 14:29 schreef franklop het volgende:
Wat ik al eerder zei, de verschillen vallen mij alles mee.
Maar vallen de verschillen mee?quote:Op zondag 27 december 2020 14:29 schreef franklop het volgende:
Wat ik al eerder zei, de verschillen vallen mij alles mee.
Sponsor geen geld genoeg voor jasjes met reclame?quote:Op zondag 27 december 2020 14:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom trekken ze nooit een jas aan?
Altijd tegen ONZE Mathieu.quote:Op zondag 27 december 2020 14:46 schreef tja77 het volgende:
Ze gaan het parcours nog meer op maat maken voor Woutje.
Alles om de Belgen te laten zegevieren
Kap eens met dat calimerogedoe.quote:Op zondag 27 december 2020 14:46 schreef tja77 het volgende:
Ze gaan het parcours nog meer op maat maken voor Woutje.
Alles om de Belgen te laten zegevieren
Waarheid doet pijn, ik snap het wel.quote:Op zondag 27 december 2020 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kap eens met dat calimerogedoe.
Gewoon normaal meeposten.quote:Op zondag 27 december 2020 14:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarheid doet pijn, ik snap het wel.
Apart dat het daar overal verplicht lijkt te zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
Deze man is echt niet te verstaan met zijn mondkapje.
Heeft tja ook een cavia influencer instagram account?quote:Op zondag 27 december 2020 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
tja77 is hier aan het trollen toch? Mani-esque
Jeetje, dit zei ik ook altijd toen ik 8 jaar oud was.quote:Op zondag 27 december 2020 14:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarheid doet pijn, ik snap het wel.
Lees m’n post gewoon voor de grap.quote:Op zondag 27 december 2020 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon normaal meeposten.
Zekers, Mathieu en Mathieu heet hetquote:Op zondag 27 december 2020 14:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft tja ook een cavia influencer instagram account?
Toen had je het licht al gezienquote:Op zondag 27 december 2020 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jeetje, dit zei ik ook altijd toen ik 8 jaar oud was.
Nee, die persoon is oprecht ontoerekeningsvatbaar.quote:Op zondag 27 december 2020 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
tja77 is hier aan het trollen toch? Mani-esque
Nou nee, ze halen het eruit omdat een aantal vrouwen daar vielen en wegzakten in de modder. Heb je wel gekeken?quote:Op zondag 27 december 2020 14:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lees m’n post gewoon voor de grap.
Parcours wordt aangepast.
Heuvel (technisch/gevaarlijk) onderdeel gaat er deels uit. Is in het nadeel van technisch superieure Mathieu.
Maar daar mag je niks van zeggen.
Al maken ze het volledig vlak en geasfalteerd, Mathieu blijft altijd favoriet.quote:Op zondag 27 december 2020 14:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lees m’n post gewoon voor de grap.
Parcours wordt aangepast.
Heuvel (technisch/gevaarlijk) onderdeel gaat er deels uit. Is in het nadeel van technisch superieure Mathieu.
Maar daar mag je niks van zeggen.
Jouw aanname.quote:Op zondag 27 december 2020 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou nee, ze halen het eruit omdat een aantal vrouwen daar vielen en wegzakten in de modder. Heb je wel gekeken?
Voortschrijdend inzicht noemen ze dat.quote:Op zondag 27 december 2020 14:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jouw aanname.
Mannen zijn veel bekwamer en behendiger op de fiets. Dus ze laten er wel de dames doorheen kachelen, maar de heren niet.
Op dit parcours is Wout de favoriet. Het gaat gewoon om wie het hoogste vermogen kan produceren. Techniek is hier totaal ondergeschikt. Dat heeft niets met die geschrapte bocht te maken.quote:Op zondag 27 december 2020 14:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Al maken ze het volledig vlak en geasfalteerd, Mathieu blijft altijd favoriet.
Het parcours wordt op deze manier nog meer naar de hand van Wout gezet. Of ga je dat ontkennen?quote:Op zondag 27 december 2020 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voortschrijdend inzicht noemen ze dat.
Het parcours wordt alleen maar minder; tot de knieën in de blubber zakken heeft weinig met veldrijden te maken.quote:Op zondag 27 december 2020 14:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jouw aanname.
Mannen zijn veel bekwamer en behendiger op de fiets. Dus ze laten er wel de dames doorheen kachelen, maar de heren niet.
Het hoort erbij, net als vorst of sneeuw.quote:Op zondag 27 december 2020 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het parcours wordt alleen maar minder; tot de knieën in de blubber zakken heeft weinig met veldrijden te maken.
Maar ze kwamen er dus amper doorheen. En het werd alleen maar slechter.quote:Op zondag 27 december 2020 14:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het parcours wordt op deze manier nog meer naar de hand van Wout gezet. Of ga je dat ontkennen?
Als zelfs dames er doorheen komen, dan moet de heren dat helemaal lukken.
Gewoon parcours laten zo, en niet vlak voor de start aanpassen omdat er wat dames vallen/wegzakken.
Tis geen wegrace.
Eensquote:Op zondag 27 december 2020 15:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het hoort erbij, net als vorst of sneeuw.
Echter is dat steeds meer een zeldzaamheid geworden.
Uiteraard hoort modder erbij, maar een aantal dames zaten zojuist echt vast. Dat is gewoon erover. Denk dat Mathieu ook blij is dat die strook is geschrapt.quote:Op zondag 27 december 2020 15:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het hoort erbij, net als vorst of sneeuw.
Echter is dat steeds meer een zeldzaamheid geworden.
Bedankt Svenquote:Op zondag 27 december 2020 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor beide valt wat te zeggen, .erin houden of eruit halen...
Wel eens Veronica’s strandrace gezien? Met die crossers die vast kwamen te zitten. Het is gewoon onderdeel van de koers/race.quote:Op zondag 27 december 2020 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar ze kwamen er dus amper doorheen. En het werd alleen maar slechter.
Het is echt heel erg treurig om hier een complot in te zien. Wees blij dat er eens wordt gedacht aan de veiligheid.
Winnende Wout doet pijn, ik snap het wel.quote:Op zondag 27 december 2020 15:00 schreef tja77 het volgende:
Veel plezier luitjes, ik ga dartsen kijken.
Wout is de enige Belg die ik het wel gunquote:Op zondag 27 december 2020 15:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Winnende Wout doet pijn, ik snap het wel.
Bij dartsen is ook een Belg bezig, al gaat die waarschijnlijk verliezen.quote:Op zondag 27 december 2020 15:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Winnende Wout doet pijn, ik snap het wel.
Ik heb voor nu de keuze gemaakt voor veldrijden en schaatsen, dus darts is even niet relevantquote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij dartsen is ook een Belg bezig, al gaat die waarschijnlijk verliezen.
Daar was Mathieu het nog niet helemaal mee eensquote:Op zondag 27 december 2020 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is echt veldlopen geworden.
Maar al fietsend is hij niet veel sneller dan de lopers.quote:Op zondag 27 december 2020 15:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar was Mathieu het nog niet helemaal mee eens
Valt wel mee.quote:Op zondag 27 december 2020 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is echt veldlopen geworden.
Die belg heeft gisteren krachten zitten sparen.quote:Op zondag 27 december 2020 15:37 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Matje. Indrukwekkend van Wout.
Wout was inderdaad favoriet, maar ik had eigenlijk iets meer weerwerk van Mathieu verwacht.quote:Op zondag 27 december 2020 15:33 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Met dit parcours was dat ook wel deels te verwachten.
Dat mag.quote:Op zondag 27 december 2020 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Die belg heeft gisteren krachten zitten sparen.
Klassement speelt geen rol voor Mathieu.quote:Op zondag 27 december 2020 15:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wout was inderdaad favoriet, maar ik had eigenlijk iets meer weerwerk van Mathieu verwacht.
Uiteraard, nu moet Mathieu op de ECO-stand naar de tweede plaats rijden.quote:Op zondag 27 december 2020 15:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Klassement speelt geen rol voor Mathieu.
Dat lijkt mij evident jaquote:Op zondag 27 december 2020 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze voorsprong ligt alleen aan de late parcourswijziging, die alleen aangebracht is om Mathieu tegen te werken.
Ben jij van de jaren stillekes?quote:Op zondag 27 december 2020 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij doet me denken aan Roger De vlaeminck
Gelukkig zijn Wout en Mathieu een stuk sympathieker.quote:Op zondag 27 december 2020 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij doet me denken aan Roger De vlaeminck
Neen, van 91. Maar genoeg verhalen gehoord van mijn vader/oomquote:Op zondag 27 december 2020 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben jij van de jaren stillekes?
Het is allebei fietsen.quote:Op zondag 27 december 2020 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet vergeten dat WVA ook gewoon een alpenberg over kan.
quote:Op zondag 27 december 2020 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach man wat zullen wij genieten van het wielervoorjaarNu zoveel zin in
Pidcock gaat daar waar hij meedoet ook finale rijden. De afstand in Luik zou dan nog wel kunnen nekken.quote:Op zondag 27 december 2020 16:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Zowel Mathieu als Wout kunnen alle voorjaarsklassiekers winnen; al is LBL voor Mathieu op het randje.
Daar had hij dit jaar al dichtbij kunnen komen zonder die uitputtingsslag op zaterdag, denk ikquote:Op zondag 27 december 2020 16:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Zowel Mathieu als Wout kunnen alle voorjaarsklassiekers winnen; al is LBL voor Mathieu op het randje.
Mathieu kwam die zondag echt tekort op de klimmetjes...normaal gesproken kun je dan LBL niet winnen.quote:Op zondag 27 december 2020 16:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar had hij dit jaar al dichtbij kunnen komen zonder die uitputtingsslag op zaterdag, denk ik
Hij staat in de winter zonder zijn best te doen 3 kilo lichter dan tijdens de klassiekers. Je zou zeggen dat daar wel winst ligt, mocht ie er ooit werk van maken.quote:Op zondag 27 december 2020 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mathieu kwam die zondag echt tekort op de klimmetjes...normaal gesproken kun je dan LBL niet winnen.
Dat moet van Liboton ofzo zijn geweest.quote:Op zondag 27 december 2020 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
2:34 hoelang is het geleden dat het verschil tussen 1 en 2 zo groot was?
Dit is wel een statement.quote:Op zondag 27 december 2020 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aerts gaat net te kort komen om MVDP in te halen denk ik
Gat is behoorlijk groot hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aerts gaat net te kort komen om MVDP in te halen denk ik
WVA wint de Tour de Francequote:Op zondag 27 december 2020 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tour de France met een veldrit ertussenLekker modderrennen met Nairo en Egan
Zandquote:Op zondag 27 december 2020 16:17 schreef Aguero het volgende:
Wat voor parcours ligt er op het WK in Oostende?
Das begrijpelijk als je zo bent vernederd.quote:Op zondag 27 december 2020 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mathieu bibbert. Laat die mannen snel naar huis gaan
Had ditzelfde ook van Shirin verwacht, die zette vorig seizoen echt stappen. Alleen zij maakte in Tabor een flinke ketser.quote:Op zondag 27 december 2020 21:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Talentje hoor.
Even in haar verdiepen.
Voor de komende jaren dan maar, zou mooi zijn wanneer je min 5 ongeveer gelijkwaardige toprensters hebt in het veld.quote:Op zondag 27 december 2020 21:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Had ditzelfde ook van Shirin verwacht, die zette vorig seizoen echt stappen. Alleen zij maakte in Tabor een flinke ketser.
Eens, Puck Pieterse er ook nog bij dus aanwas is er voldoende vanuit Nederland (geen idee hoe dat bij de andere landen is)?quote:Op zondag 27 december 2020 21:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Voor de komende jaren dan maar, zou mooi zijn wanneer je min 5 ongeveer gelijkwaardige toprensters hebt in het veld.
Ja nietquote:Op zondag 27 december 2020 21:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, Puck Pieterse er ook nog bij dus aanwas is er voldoende vanuit Nederland (geen idee hoe dat bij de andere landen is)?
quote:Op zondag 27 december 2020 22:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mettepenningen is ziedend.
[ twitter ]
Keurige reactie.quote:Op zondag 27 december 2020 22:18 schreef franklop het volgende:
[..]
[ twitter ]
Heeft Matje allang weer op gereageerd.
Het is duidelijk dat Wout dit jaar veel beter is dan de afgelopen 2 seizoenen. Verder is dit een parcours op zijn maat. Op normale parcoursen lijken ze elkaar ongeveer waard de afgelopen week maar kwam er tot vandaag pech tussen.quote:Op maandag 28 december 2020 08:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een ongekende vernedering gister zeg. Zouden de verhoudingen tussen Wout en Mathieu tegenwoordig wat anders liggen, of was het toch meer combinatie parcours + Mathieu die het wat liet lopen?
Je heb het wel over iemand die op zaterdag volledig gesloopt is na een demonstratie in de Binck Bank Tour en een dag later gewoon met de besten meeging in LBL hequote:Op dinsdag 29 december 2020 17:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Mathieu goed is in Hulst? Hij rijdt eerst GP Sven Nys en dan ook in Gullegem
Die hebben gewoon zitten slapen. Of ze vinden het wel prima, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:52 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Als de KNWU wat meer aandacht aan had besteed was het gewoon een 'topsport' geweest.
Van der Poel wel, Van Aert niet. Op 1 januari staan ze weer samen aan de start van een cross.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:08 schreef Nober het volgende:
Doen Mathieu en Wout vandaag weer mee?
Wout moet dus rust nemen om Mathieu af en toe bij te kunnen benen.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:11 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Van der Poel wel, Van Aert niet. Op 1 januari staan ze weer samen aan de start van een cross.
Waarschijnlijk is het startgeld te laag...en het is geen klassementscrossquote:Op woensdag 30 december 2020 13:44 schreef gianni61 het volgende:
Is er een reden dat er zo weinig Nederlandse dames aan de start staan?
Ik gun haar die overwinningquote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vas gaat wel echt bijzonder hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |