Die gaat als vanouds het WK winnenquote:Op zondag 27 december 2020 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cant rijdt eindelijk ook nog eens goed, bijzonder.
quote:Op zondag 27 december 2020 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
Maar goed dat Gnoom Iserbyt er niet is vandaag, die zou tot zijn nek in de modder zitten.
Die hadden ze niet meer terug gevondenquote:Op zondag 27 december 2020 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
Maar goed dat Gnoom Iserbyt er niet is vandaag, die zou tot zijn nek in de modder zitten.
Lag vierde maar viel weer terug.quote:
Alleen deze cross levert meer punten voor straks op het WK.quote:Op zondag 27 december 2020 14:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die had beter gisteren kunnen starten.
Prachtig moment was dat, toen hij daar gisteren lag en ogenschijnlijk moeite had het bewustzijn niet te verliezen en er gevreesd werd voor een gebroken elleboog en/of sleutelbeen, aldus tja77.quote:Op zondag 27 december 2020 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
Kom hatenquote:Op zondag 27 december 2020 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Prachtig moment was dat, toen hij daar gisteren lag en ogenschijnlijk moeite had het bewustzijn niet te verliezen en er gevreesd werd voor een gebroken elleboog en/of sleutelbeen, aldus tja77.
quote:Op zondag 27 december 2020 14:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kom haten![]()
Met jetoen Matje lek reed.
Amerika is ook rood-wit-blauwquote:Op zondag 27 december 2020 14:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Helemaal niet mooi! Ik juich alleen voor de NEDERLANDERS
Jepquote:Op zondag 27 december 2020 14:29 schreef franklop het volgende:
Wat ik al eerder zei, de verschillen vallen mij alles mee.
Maar vallen de verschillen mee?quote:Op zondag 27 december 2020 14:29 schreef franklop het volgende:
Wat ik al eerder zei, de verschillen vallen mij alles mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |