Uiteraard hoort modder erbij, maar een aantal dames zaten zojuist echt vast. Dat is gewoon erover. Denk dat Mathieu ook blij is dat die strook is geschrapt.quote:Op zondag 27 december 2020 15:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het hoort erbij, net als vorst of sneeuw.
Echter is dat steeds meer een zeldzaamheid geworden.
Bedankt Svenquote:Op zondag 27 december 2020 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor beide valt wat te zeggen, .erin houden of eruit halen...
Wel eens Veronica’s strandrace gezien? Met die crossers die vast kwamen te zitten. Het is gewoon onderdeel van de koers/race.quote:Op zondag 27 december 2020 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar ze kwamen er dus amper doorheen. En het werd alleen maar slechter.
Het is echt heel erg treurig om hier een complot in te zien. Wees blij dat er eens wordt gedacht aan de veiligheid.
Winnende Wout doet pijn, ik snap het wel.quote:Op zondag 27 december 2020 15:00 schreef tja77 het volgende:
Veel plezier luitjes, ik ga dartsen kijken.
Wout is de enige Belg die ik het wel gunquote:Op zondag 27 december 2020 15:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Winnende Wout doet pijn, ik snap het wel.
Bij dartsen is ook een Belg bezig, al gaat die waarschijnlijk verliezen.quote:Op zondag 27 december 2020 15:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Winnende Wout doet pijn, ik snap het wel.
Ik heb voor nu de keuze gemaakt voor veldrijden en schaatsen, dus darts is even niet relevantquote:Op zondag 27 december 2020 15:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij dartsen is ook een Belg bezig, al gaat die waarschijnlijk verliezen.
Daar was Mathieu het nog niet helemaal mee eensquote:Op zondag 27 december 2020 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is echt veldlopen geworden.
Maar al fietsend is hij niet veel sneller dan de lopers.quote:Op zondag 27 december 2020 15:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar was Mathieu het nog niet helemaal mee eens
Valt wel mee.quote:Op zondag 27 december 2020 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is echt veldlopen geworden.
Die belg heeft gisteren krachten zitten sparen.quote:Op zondag 27 december 2020 15:37 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Matje. Indrukwekkend van Wout.
Wout was inderdaad favoriet, maar ik had eigenlijk iets meer weerwerk van Mathieu verwacht.quote:Op zondag 27 december 2020 15:33 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Met dit parcours was dat ook wel deels te verwachten.
Dat mag.quote:Op zondag 27 december 2020 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Die belg heeft gisteren krachten zitten sparen.
Klassement speelt geen rol voor Mathieu.quote:Op zondag 27 december 2020 15:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wout was inderdaad favoriet, maar ik had eigenlijk iets meer weerwerk van Mathieu verwacht.
Uiteraard, nu moet Mathieu op de ECO-stand naar de tweede plaats rijden.quote:Op zondag 27 december 2020 15:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Klassement speelt geen rol voor Mathieu.
Dat lijkt mij evident jaquote:Op zondag 27 december 2020 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze voorsprong ligt alleen aan de late parcourswijziging, die alleen aangebracht is om Mathieu tegen te werken.
Ben jij van de jaren stillekes?quote:Op zondag 27 december 2020 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij doet me denken aan Roger De vlaeminck
Gelukkig zijn Wout en Mathieu een stuk sympathieker.quote:Op zondag 27 december 2020 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij doet me denken aan Roger De vlaeminck
Neen, van 91. Maar genoeg verhalen gehoord van mijn vader/oomquote:Op zondag 27 december 2020 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben jij van de jaren stillekes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |