Golden Earring maar 45, wel erg karig voor hun doenquote:
Rory Gallagher ook. Maar die doet ze wegquote:
The End is te veel gehypet. Ik vind dat een slechte tekst.quote:Op zondag 27 december 2020 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien gaat er een lichtje branden zodra ik het hoor, maar als er te veel orgelarij in zit dan denk ik niet dat ik er een groot liefhebber van ga zijn.
Vorige topic, eerste paginaquote:Op zondag 27 december 2020 10:10 schreef Viv het volgende:
@:PippenScottie was het nog gelukt met de Zoom vannacht? Zo ja: hoeveel minutes of fame?
Heeft When The Music's over er wel eens ingestaan eigenlijk?quote:Op zondag 27 december 2020 10:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
The End is te veel gehypet. Ik vind dat een slechte tekst.
En Light My Fire weet ik nu zo langzamerhand wel.
Maar van Roadhouse Blues word ik spontaan een stapje vrolijker van.
die is denk ik stiekem mijn favoriet van the doors, die mag van mij voor eeuwig durenquote:Op zondag 27 december 2020 10:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
The End is te veel gehypet. Ik vind dat een slechte tekst.
En Light My Fire weet ik nu zo langzamerhand wel.
Maar van Roadhouse Blues word ik spontaan een stapje vrolijker van.
Neequote:Op zondag 27 december 2020 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heeft When The Music's over er wel eens ingestaan eigenlijk?
@Diaan73 linkje in de OP zetten?quote:
Dat mag ik hopen. Aan de andere kant, Nederland....quote:Op zondag 27 december 2020 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
LA Womanquote:Op zondag 27 december 2020 10:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die is denk ik stiekem mijn favoriet van the doors, die mag van mij voor eeuwig duren
quote:
Dat hoor ik vakerquote:Op zondag 27 december 2020 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was jij dat echt? Ik had een heel ander beeld bij je...
Stemlijstgenotalert!quote:
Zou wel een mooie zijn voor oudjaarsavond, 5 voor 12quote:Op zondag 27 december 2020 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
als Pippen dat goedvindt....quote:Op zondag 27 december 2020 10:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
@:diaan73 linkje in de OP zetten?
[[quote]Op zondag 27 december 2020 10:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
@:diaan73 linkje in de OP zetten?
Er is ook niet echt een beeld voor hoe ik er uitziequote:Op zondag 27 december 2020 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zal bij de meeste mensen wel zijn denk ikquote:Op zondag 27 december 2020 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |