Cee vindt dat ookquote:Op zondag 27 december 2020 10:03 schreef Pino112 het volgende:
"In de instrumentaal."
Leuk, Gerard Ekdom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
je ziet er een stuk frisser uitquote:
Als iets stuk lijkt sla ik er altijd met een hamer op. Misschien helpt dat hier ook, dat ie dan gewoon gaat huilen?quote:Op zondag 27 december 2020 10:02 schreef MaJo het volgende:
Ok baby is echt stuk. Hij begon te huilen dus ik wil hem oppakken, slaapt ie weerHij lijkt op z'n mama
![]()
Och, iemand die jarenlang bij je over de vloer komt, hoort op een gegeven moment gewoon bij je gezin.quote:Op zondag 27 december 2020 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie dadelijk straks samenwoont en kinderen heeft maar nog niet getrouwd is, dan vind ik schoondochter ook nog wel kunnen
1262 is juistquote:Op zondag 27 december 2020 09:59 schreef Cee het volgende:
1265 Children Robert Miles![]()
1264 Lessons In Love Level 42![]()
1263 S.O.S. ABBA![]()
1262 Roadhouse Blues The Doors![]()
1261 Zij Marco Borsato![]()
1260 I Heard It Through The Grapevine Marvin Gaye![]()
1259 New York New York Frank Sinatra![]()
1258 Pain The War On Drugs![]()
1257 Born On The Bayou Creedence Clearwater Revival![]()
1256 Stuck In The Middle With You Stealers Wheel![]()
1255 Jumpin' Jack Flash The Rolling Stones![]()
1254 Here Without You 3 Doors Down
Dat duurt nog wel een tijdje denk ik. Hij zou gaan studeren dit jaar en heeft dat 5 weken gedaan. Ivm studie niet leuk en thuiscollege ivm Corona heeft hij een tussenjaar genomen en begint nu komend schooljaar met een andere studie.quote:Op zondag 27 december 2020 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie dadelijk straks samenwoont en kinderen heeft maar nog niet getrouwd is, dan vind ik schoondochter ook nog wel kunnen
quote:Op zondag 27 december 2020 10:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar je kan dus nog drie weken lang zeggen dat je een zoon hebt die Elvis.
Ik zie er veel meerquote:
Misschien gaat er een lichtje branden zodra ik het hoor, maar als er te veel orgelarij in zit dan denk ik niet dat ik er een groot liefhebber van ga zijn.quote:
In de tijd dat ik weg wasquote:
quote:
Dat is ook zoquote:Op zondag 27 december 2020 10:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, iemand die jarenlang bij je over de vloer komt, hoort op een gegeven moment gewoon bij je gezin.
Ik heb het hier ook over mijn schoonzoon, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |