Oh, dat had ik dan onderschatquote:Op zondag 27 december 2020 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat rond de 1000 in de Mex2000 denk ik zo
Song instead of a kiss is mooi van haar.quote:
Maar geen bonuszoonquote:Op zondag 27 december 2020 10:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, iemand die jarenlang bij je over de vloer komt, hoort op een gegeven moment gewoon bij je gezin.
Ik heb het hier ook over mijn schoonzoon, hoor.
Ik houd wel van die licht dromerige elektronische muziekjes.quote:
Golden Earring maar 45, wel erg karig voor hun doenquote:
Rory Gallagher ook. Maar die doet ze wegquote:
The End is te veel gehypet. Ik vind dat een slechte tekst.quote:Op zondag 27 december 2020 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien gaat er een lichtje branden zodra ik het hoor, maar als er te veel orgelarij in zit dan denk ik niet dat ik er een groot liefhebber van ga zijn.
Vorige topic, eerste paginaquote:Op zondag 27 december 2020 10:10 schreef Viv het volgende:
@:PippenScottie was het nog gelukt met de Zoom vannacht? Zo ja: hoeveel minutes of fame?
Heeft When The Music's over er wel eens ingestaan eigenlijk?quote:Op zondag 27 december 2020 10:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
The End is te veel gehypet. Ik vind dat een slechte tekst.
En Light My Fire weet ik nu zo langzamerhand wel.
Maar van Roadhouse Blues word ik spontaan een stapje vrolijker van.
die is denk ik stiekem mijn favoriet van the doors, die mag van mij voor eeuwig durenquote:Op zondag 27 december 2020 10:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
The End is te veel gehypet. Ik vind dat een slechte tekst.
En Light My Fire weet ik nu zo langzamerhand wel.
Maar van Roadhouse Blues word ik spontaan een stapje vrolijker van.
Neequote:Op zondag 27 december 2020 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heeft When The Music's over er wel eens ingestaan eigenlijk?
@Diaan73 linkje in de OP zetten?quote:
Dat mag ik hopen. Aan de andere kant, Nederland....quote:Op zondag 27 december 2020 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
LA Womanquote:Op zondag 27 december 2020 10:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die is denk ik stiekem mijn favoriet van the doors, die mag van mij voor eeuwig duren
quote:
Dat hoor ik vakerquote:Op zondag 27 december 2020 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was jij dat echt? Ik had een heel ander beeld bij je...
Stemlijstgenotalert!quote:
Zou wel een mooie zijn voor oudjaarsavond, 5 voor 12quote:Op zondag 27 december 2020 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
als Pippen dat goedvindt....quote:Op zondag 27 december 2020 10:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
@:diaan73 linkje in de OP zetten?
[[quote]Op zondag 27 december 2020 10:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
@:diaan73 linkje in de OP zetten?
Er is ook niet echt een beeld voor hoe ik er uitziequote:Op zondag 27 december 2020 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zal bij de meeste mensen wel zijn denk ikquote:Op zondag 27 december 2020 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
eens! alleen duur dat nummer wat langer dan 5 minutenquote:Op zondag 27 december 2020 10:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Zou wel een mooie zijn voor oudjaarsavond, 5 voor 12
Ik ook bij jou.quote:Op zondag 27 december 2020 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt...quote:Op zondag 27 december 2020 10:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zal bij de meeste mensen wel zijn denk ik
Ik it's Over, maar dat is over zie ik.quote:Op zondag 27 december 2020 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Love Games leuker denk ik
Wel lekker nummer inderdaadquote:Op zondag 27 december 2020 10:14 schreef MTheBassman het volgende:
Misschien, heel misschien, ga ik hier volgend jaar weer eens een keer op stemmen
Goddank ja.quote:Op zondag 27 december 2020 10:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik it's Over, maar dat is over zie ik.
pics or it didn't happenquote:
SOS!quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 10:16 schreef DW457 het volgende:
Oh fuck, nee, ik niet...maar dat was de reactie van die mensen die in beeld kwamen
beetje jammer ditquote:Op zondag 27 december 2020 10:16 schreef DW457 het volgende:
Oh fuck, nee, ik niet...maar dat was de reactie van die mensen die in beeld kwamen
Nope.. the real deal.quote:Op zondag 27 december 2020 10:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Gevonden, leuk! Je had wel afro gezegd, maar ik dacht dat je een pruik bedoelde.
quote:Op zondag 27 december 2020 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk feitje over dit liedje:
Zowel de artiest als de titel zijn een palindroom!
Nou ja, als een SOS nodig is is er meestal toch wel iets aan de hand.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijkbaar is mijn vraag in de Top 2000 quiz erg moeilijk.
Zie het quiztopicquote:
We zijn allemaal druk met iets anders.quote:Op zondag 27 december 2020 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijkbaar is mijn vraag in de Top 2000 quiz erg moeilijk.
quote:Op zondag 27 december 2020 10:18 schreef LTVDK het volgende:
Ben al niet echt een ABBA fan, maar dit nummer doet me echt heel erg weinig
Paling droom? Artiest komt uit Volendam?quote:Op zondag 27 december 2020 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk feitje over dit liedje:
Zowel de artiest als de titel zijn een palindroom!
Het zit wel ontzettend goed in elkaar dit nummer.quote:
ow gezien... teveel werk... scheelt me zo 40 postsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |