Pientere tongen beweren dat ik nog steeds de beste heb verzonnenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Etta James Brown zie ik wel eens voorbij komen als teamnaam bij muziekquizzen
Rick Allen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Woody Allen staat er niet in hoor.
Insgelijks m'n beste!quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ach u heeft een gelijke timing als ik. Welkom
quote:
quote:
ja, leuk jongens.quote:
8/10quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Moest gisteren wel lachen toen ik als teamnaam Chris Rea Valk zag bij een muziekquiz
Ja, maar Jezus was zonder beroemde vader ook nooit zo bekend geworden, hoor!quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit hele feest de afgelopen 2 dagen ging toch over een onbevlekte ontvangenis?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Moest gisteren wel lachen toen ik als teamnaam Chris Rea Valk zag bij een muziekquiz
Famke nietquote:
Beter dan Stop Making Senseo wordt het niet qua teamnaam.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ohja, is dat niet Stop Making Senseoquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Pientere tongen beweren dat ik nog steeds de beste heb verzonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |