quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht het zelfde.
Althans, als je het over het nummer hebt.
Als dit het begin van een anekdote is: je kan er blind van worden, zeggen ze.
Ah, helder. Dank.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij zoekt nu alleen op artiest nog![]()
Moet dat morgen op de laptop even toevoegen, dit even mobiel gedaan.
Goenavund Zorroquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:16 schreef Zorro het volgende:
Nou hehe, eindelijk. Ik ben er weer.
En val in een prima nummer, naar ik zo beluister
GOEDENAVOND ALLEN!
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:17 schreef Strani het volgende:
De gourmet is achter de huig, nu kom ik jullie nog even een uurtje lastigvallen.
Ja schandalig, geeneens Etta James Blunt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Etta James Brown zie ik wel eens voorbij komen als teamnaam bij muziekquizzen
Woody Allen staat er niet in hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:16 schreef Zorro het volgende:
Nou hehe, eindelijk. Ik ben er weer.
En val in een prima nummer, naar ik zo beluister
GOEDENAVOND ALLEN!
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:17 schreef PzKpfw het volgende:
Zometeen komt Metallica de boel even opschudden
Ach u heeft een gelijke timing als ik. Welkomquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:17 schreef Strani het volgende:
De gourmet is achter de huig, nu kom ik jullie nog even een uurtje lastigvallen.
Pientere tongen beweren dat ik nog steeds de beste heb verzonnenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Etta James Brown zie ik wel eens voorbij komen als teamnaam bij muziekquizzen
Rick Allen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Woody Allen staat er niet in hoor.
Insgelijks m'n beste!quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ach u heeft een gelijke timing als ik. Welkom
quote:
quote:
ja, leuk jongens.quote:
8/10quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Moest gisteren wel lachen toen ik als teamnaam Chris Rea Valk zag bij een muziekquiz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |