Heb vooral het idee dat het vooral stoerdoenerij was over die feesten en dat het verder weinig voorsteldequote:Op zaterdag 26 december 2020 23:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die feesten zijn geloof ik wel berucht ja.
Of dit verhaal is al twintig keer verteld, zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja bij nader inzien kende ik dit verhaal toch al.
Ik/we hangen hier te lang rond, alles is verteld.
En waar staat dat voor?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
TD’s noemen ze die feesten. Mijn dochter zou er nu naartoe mogen maar ze zijn er dus niet. Vind ik niet erg
Dat kan de besten overkomenquote:
We worden allemaal een gezamenlijk oud getrouwd stelquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja bij nader inzien kende ik dit verhaal toch al.
Ik/we hangen hier te lang rond, alles is verteld.
Jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:10 schreef Arizona het volgende:
@:guanabana en zo fijn dat je kerst nog helemaal goed kwam
Aridochter is daar vast veel te verstandig voorquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
TD’s noemen ze die feesten. Mijn dochter zou er nu naartoe mogen maar ze zijn er dus niet. Vind ik niet erg
En tóch vergeet een @Strani het dan he?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of dit verhaal is al twintig keer verteld, zou zomaar kunnen
Nee hoor @Strani vergeet dat omdat jouw verhalen negen van de tien keer gewoon niet zo boeiend zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En tóch vergeet een @:Strani het dan he?
Maarja, oud
Mja. Vast.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aridochter is daar vast veel te verstandig voor
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En tóch vergeet een @:Strani het dan he?
Maarja, oud
Als we dit jaar nog een award gaan uitreiken dan gaat die van mij naar @koffieleukquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is alles wat ik gebruik![]()
Spotify nog amper gebruikt in mijn levenAl zal het vast handig zijn
Het meeste van Spotify wat ik luister komt van de @:koffieleuk afspeellijsten
Het doet me pijn dat hij dit liketquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor @:strani vergeet dat omdat jouw verhalen negen van de tien keer gewoon niet zo boeiend zijn.
Ja jij moet de opvoeding doen he!quote:
We hadden al een ijsbeer en jij blijkt nu ook al een panda te zijn?quote:
Ik weet dat hij alleen kwalitatieve reacties liked, dus dan ligt dat wel in de lijn der verwachtingquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het doet me pijn dat hij dit liket
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:12 schreef usagi414 het volgende:
En dan hoor je die van @Guanabana Het gaat alle kanten op. Van heel simpel naar vrij moeilijk.
Maar zo lekker om naar te luisteren.
Zie het als subtiele strategische like!quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het doet me pijn dat hij dit liket
Noouuuhooouuuuquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet dat hij alleen kwalitatieve reacties liked, dus dan ligt dat wel in de lijn der verwachting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |