quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
de kenn ik niet,wanneer was de de toto-drummer?
lang was simon philips
simon phil-ips was lang ,de was erder bij mike oldfieldquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga voor je zoeken weet het zo niet allemaal uit mijn hoofd
Ik heb dit geprobeerd op de gitaar te spelenquote:
o dan ben je wel in en in koud geweestquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:57 schreef mazaru het volgende:
Ik word niet meer warm na die wandeling![]()
Ff douchen
Dat wordt toch door niemand serieus genomenquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan een mod even de topic pointer weg halen
quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o dan ben je wel in en in koud geweest
Je kan ook niet alles weten vind dat jij toch al heel veel weet van muziekquote:
ja dan kan je tot op je botten koud zijn hequote:
die carlock was nur en jaarquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles weten vind dat jij toch al heel veel weet van muziek
Nee daarom beter weg halenquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat wordt toch door niemand serieus genomen
Hey Mrlquote:
Hi Dud0rquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:01 schreef dud0r het volgende:
Hallo mevrouw liefbaar. Was het gezellig gisteren met @:paul
Ja, ik zag het.quote:
ziet er lekker uit mikeyttquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:02 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Een tortillwrap gevuld met spinazie, mac and cheese en gefrituurde kip
Boos dat ik er nooit eerder op gekomen ben... Lekkerste voedsel ooitquote:
Klopt idd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:03 schreef mario390 het volgende:
bijna alle toto -lids hebben vor andere
gespelt vor Joe Cocker, Thriller Album van Michael, Jeff Porcaro,David Paich,Steve Porcaro
bij Madonna Like A Prayer Album Jeff Porcaro, bij Don Henley,Belinda Carlisle
Knap hoor dat je dat allemaal weetquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:03 schreef mario390 het volgende:
bijna alle toto -lids hebben vor andere
gespelt vor Joe Cocker, Thriller Album van Michael, Jeff Porcaro,David Paich,Steve Porcaro
bij Madonna Like A Prayer Album Jeff Porcaro, bij Don Henley,Belinda Carlisle
Smakelijk crushquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:02 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Een tortillwrap gevuld met spinazie, mac and cheese en gefrituurde kip
Boos worden heeft geen zin. gewoon vaker maken nu danquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Boos dat ik er nooit eerder op gekomen ben... Lekkerste voedsel ooit
Komt helemaal goed. Allen geen idee wat mijn aders en cholesterol ervan gaan vindenquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boos worden heeft geen zin. gewoon vaker maken nu dan
Wat flauw weer van hem.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hi Dud0r
Heel gezellig heb hem alleen niet gezien
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Komt helemaal goed. Allen geen idee wat mijn aders en cholesterol ervan gaan vinden
ohjaquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:08 schreef Dotteke het volgende:
Hoe zal het @:DJMO vergaan met lopen
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:08 schreef Dotteke het volgende:
Hoe zal het @:DJMO vergaan met lopen
Alleen al in de mac and cheese wat erin zit, heb ik 210 gram boter gedaanquote:
Ik kom daar ook zelden tot nooitquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ohjakan het alleen niet volgen, want ik kom niet op de FP
Ik ga wel ff naar de fpquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar
Ik kwam vroeger juist daar alleen maar en nooit op het forum.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom daar ook zelden tot nooit
O, wat is er veranderd dat je daar niet meer komt?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger juist daar alleen maar en nooit op het forum.
top 2000quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:13 schreef Mikeytt het volgende:
waar luisteren jullie nu eigenlijk naar?
hoezo heb je nu ook 306 punten?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap hoor dat je dat allemaal weet
Storm op komst idd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:13 schreef Dotteke het volgende:
Update 14:08 uur:
Er blijkt een storm op komst te zijn op de route van @:DJMO . Vanaf vanavond geldt daar code geel vanwege zware windstoten. Zij zou zich dan in een open stuk bevinden, op een dijk.
In overleg met ons (= Pr-afdeling van FOK!)heeft ze besloten haar tocht af te breken. Jammer, maar veiligheid boven alles!
Jammer @:DJMO dat is balen
@Paul heeft gisteren ook al 65 punten met 1 reactie binnengeharktquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo heb je nu ook 306 punten?
Dat gebeurd als je post dan haal je wel eens een puntjequote:Op zaterdag 26 december 2020 16:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo heb je nu ook 306 punten?
Je kan Haags nog wel gewoon inhalenquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gebeurd als je post dan haal je wel eens een puntje
Maar had niet eens gezien dat ik er 306 had,
Beef wellingtonquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
In je PM
[ afbeelding ]
Jammer ge, maar wel verstandigquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:13 schreef Dotteke het volgende:
Update 14:08 uur:
Er blijkt een storm op komst te zijn op de route van @:DJMO . Vanaf vanavond geldt daar code geel vanwege zware windstoten. Zij zou zich dan in een open stuk bevinden, op een dijk.
In overleg met ons (= Pr-afdeling van FOK!)heeft ze besloten haar tocht af te breken. Jammer, maar veiligheid boven alles!
Jammer @:DJMO dat is balen
Goed gelukt Jippie ziet er ook lekker uitquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
In je PM
[ afbeelding ]
O is het maar een uurtje uit geweest, dat valt al weer meequote:Op zaterdag 26 december 2020 16:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:paul heeft gisteren ook al 65 punten met 1 reactie binnengeharkt
O wat wil ik daar graag een stuk van afbijtenquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
In je PM
[ afbeelding ]
Berichten werden toen vaak op een leuke manier herschreven. Leuke en veel reacties.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wat is er veranderd dat je daar niet meer komt?
Ja makkelijk te doenquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je kan Haags nog wel gewoon inhalen
Ja zeker jammer, nu voor de tweede keerquote:
Dan heb jij vast wel tips voor mijquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Berichten werden toen vaak op een leuke manier herschreven. Leuke en veel reacties.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat die niet te vreten zal zijn.quote:
Het jammere aan de FP vind ik dat je niet kan zien wie een artikel heeft geschrevenquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Berichten werden toen vaak op een leuke manier herschreven. Leuke en veel reacties.
Klopt, Jippie schrijft leuke artikelen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het jammere aan de FP vind ik dat je niet kan zien wie een artikel heeft geschreven
Anders had ik ook meer berichten van Jippie gelezen die herschrijft vaak wel en doet ook onderzoek in wat ze schrijft
Ziet er echt goed uit Jippiequote:
maar u i rukquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gebeurd als je post dan haal je wel eens een puntje
Maar had niet eens gezien dat ik er 306 had,
Maar omdat je alles moet aanklikken om te kunnen zien wie schrijft ben ik er mee gestoptquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, Jippie schrijft leuke artikelen.
Je hebt er nu 307 heb je er weer een eerquote:
Gewoon in je eigen woorden. Fok was toen ook wel uniek toen ze begonnen. Er waren wel nieuwssites maar niet gericht op jongeren. Danny vond dit raar en opperde op tweakers het idee om er één te beginnen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan heb jij vast wel tips voor mij
at nu rduk isquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er nu 307 heb je er weer een eer
Maar wat tik je nu dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |