Origineel van France Gall is beter. Denk ik, want deze niet gehoord.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks mee.
Behalve deze
heeft 2 leuke nummers, maar kan me verder ook niet zo bekoren.quote:
Interessant verhaal welquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet je dat dat de reden is dat zn stembanden zo zijn aangetast? Al die zwavel is daarop geslagen en daarom lacht ie nu zo hees
Therion goden kunnen goed coveren, hun versie van Summernight City is ook geniaalquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Origineel van France Gall is beter. Denk ik, want deze niet gehoord.
Dat dan weer wel. Italiaans is veel mooierquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:35 schreef Kopiko het volgende:
Een heilig huisje dat ook wel omver mag in NL is de voortdurende ophemeling van DIE MOOIE FRANSE TAAL!1!!!
*Springt uit raam*quote:
Dat kent helaas niemand meer. Hier in België is het nog geregeld op de radio.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:35 schreef Kanaroe het volgende:
Les Rita Mitsouko....een oude jeugdliefde van mij, ook Franstalig
maar dan echt. Duits vind ik veel beter passen in muziek, het is zoveel krachtiger en epischer. Stel je voor dat Rammstein in het Engels zou zingen. Dat moet gewoon in het Duits, klaarquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:35 schreef Kopiko het volgende:
Een heilig huisje dat ook wel omver mag in NL is de voortdurende ophemeling van DIE MOOIE FRANSE TAAL!1!!!
Oh, wat leuk om te lezen!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kent helaas niemand meer. Hier in België is het nog geregeld op de radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |