quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nieuw bedrijf van Joop van den Ende: &TheRange
tja, het is kerstdag, je mot wat mien jongquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Supermarkt bier drinken en geen craftier
*hangt de biersnob 2000 uit
Dan komt mijn geluid van achter me. Dus toch maar digitaal via pc(speakers).quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon analoge radio aanzetten. Klinkt prima hier nog steeds
Hij speelt nog een soort van in de maat ookquote:
Wij waren in beeld vannachtquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:29 schreef Document1 het volgende:
Ik vond dat zoom gebeuren eerst.nog wel grappig maar na de zoveelste oh kijk mij eens grappig zijn kerstmuts of moeders me baby's denk ik laat maar zitten.
Moeders met baby’squote:Op zaterdag 26 december 2020 12:29 schreef Document1 het volgende:
Ik vond dat zoom gebeuren eerst.nog wel grappig maar na de zoveelste oh kijk mij eens grappig zijn kerstmuts of moeders me baby's denk ik laat maar zitten.
het is hetzelde als steeds diezelfde sms'jes te zien met 'lekker op de bank zitten met me ouders en top 2000 kijken'.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:29 schreef Document1 het volgende:
Heb gewoon een voorraad in de kast hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
tja, het is kerstdag, je mot wat mien jong
Deze ook, tu tudu:quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij speelt nog een soort van in de maat ook
Vergeet "Uitbuiken" nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het is hetzelde als steeds diezelfde sms'jes te zien met 'lekker op de bank zitten met me ouders en top 2000 kijken'.
Iedereen hun moment van fame gehad, maar je staat wel voor lul.
Mensen met pasgeboren kinderen zijn sowieso bloedirritant bezig vaak. Alsof de hele wereld ineens om die kutkoter draait.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:29 schreef Document1 het volgende:
Vannacht werd constant dezelfde kutmop herhaald.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het is hetzelde als steeds diezelfde sms'jes te zien met 'lekker op de bank zitten met me ouders en top 2000 kijken'.
Iedereen hun moment van fame gehad, maar je staat wel voor lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |