Waar?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
morgen staan 8 mio euro
in de pot
Je zou het uit kunnen proberen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:23 schreef Rob het volgende:
Als zoethout helpt... Zou duimdrop ook tegen Corona helpen dan..
Toevallig staat er ook een stukje in een krant over een gezin met 11 kinderen..quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ego tripper he
Ik weet dat het niet mag met zoveel man maar ik wil mijn omzet niet mislopen
Tsjaa.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ego tripper he
Ik weet dat het niet mag met zoveel man maar ik wil mijn omzet niet mislopen
Vorig jaar nog gekocht in ouderwets snoepwinkeltje op Terschelling samen met zoethout :-)quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou het uit kunnen proberen natuurlijk
Ja als die allemaal nog thuis wonen dan kan het of als ze onder de 13 zijnquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Toevallig staat er ook een stukje in een krant over een gezin met 11 kinderen..
Zeker nog tot een uur of 20:00 vanavond. Puur voor de zekerheid.quote:
Ja gek is dat he, dat had ik met die chocoladenoga lollly daar was ik zo gek opquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:25 schreef Rob het volgende:
[..]
Vorig jaar nog gekocht in ouderwets snoepwinkeltje op Terschelling samen met zoethout :-)
Wel lekker maar toch een mindere beleving dan toen ik kind was.
Jij luistert ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:26 schreef mazaru het volgende:
That's just the way it issssssssssssssssss
https://www.ad.nl/dossier(...)n-toekomst~a88e3871/quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als die allemaal nog thuis wonen dan kan het of als ze onder de 13 zijn
Ik had stukje van 11 kinderen niet gelezen overigens
Voor de Kerst gaan ze niet meer pakken hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:27 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zeker nog tot een uur of 20:00 vanavond. Puur voor de zekerheid.
Kan maar een kleinstukje lezen omdat het een premium isquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)n-toekomst~a88e3871/
Nu maar hopen dat jij de winnaar bentquote:
Mattiequote:Op zaterdag 26 december 2020 12:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)n-toekomst~a88e3871/
Cookies van ad en dpg media deleten. dan kan je weer 3 artikelen lezenquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan maar een kleinstukje lezen omdat het een premium is
Maar r5 eigen kinderen en 6 pleegkinderen. Respect hoor
Fijne dag Robquote:
O bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Cookies van ad en dpg media deleten. dan kan je weer 3 artikelen lezen
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de Kerst gaan ze niet meer pakken hoor
Je moet toch eerst een paar dagen hangen voor ze je braden
Zo dan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:31 schreef X-23 het volgende:
Mariah Carey heeft een nieuw record te pakken met haar evergreen All I Want for Christmas. Het lied werd op kerstavond en kerstochtend gedurende één etmaal ruim 17,2 miljoen keer gestreamd. Nog nooit eerder lukte dit een andere artiest, melden Amerikaanse media.
Ja eigenlijk wel hequote:Op zaterdag 26 december 2020 12:31 schreef Homijn het volgende:
[..]Dus ik had eigenlijk vóór kerst moeten onderduiken?!
Run, nu het nog kanquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:31 schreef Homijn het volgende:
Eet smakelijk Marioquote:
Dat zou de beste optie geweest zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:31 schreef Homijn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:33 schreef mazaru het volgende:
Voor wie nog steeds net als mij twijfel heeft over de vaccinatie. Geen interesse, niet klikken
Geklikt, maar wist dit al, is vaak uitgelegd op TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Il avait un joli nom, mon guidequote:
Het was wel lekker rustigquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:34 schreef Homijn het volgende:
[..]Dus ik zit nu voor de kat z'n viool ondergedoken?
quote:
Je hebt in ieder geval wel een paar rustige dagen gehadquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:34 schreef Homijn het volgende:
[..]Dus ik zit nu voor de kat z'n viool ondergedoken?
quote:
Hebben je ouders genoten gisteren M1st1g?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat je er weer en nog steeds bent
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:36 schreef Homijn het volgende:
Nou, dan kan ik ook wel weer tevoorschijn komen.
vind het een mooie taalquote:
Die zitten nu nog uit te buikenquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben je ouders genoten gisteren M1st1g?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:37 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero kijkt mazaru smachtend vragend aan
Kom er maar uitquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:36 schreef Homijn het volgende:
Nou, dan kan ik ook wel weer tevoorschijn komen.
Goed tekenquote:
Zo schattigquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een poes van mij deed dat met melk.
exact en als hij de bestelling niet doet doet de buurman het welquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Toevallig staat er ook een stukje in een krant over een gezin met 11 kinderen..
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:43 schreef Homijn het volgende:
Kut-vertaling. Terugvertaald staat er: Ik drink je moeder
Er moest staan: Ik bolk jullie de moeder
Dat is altijd lachen met die vertalingen van Googlequote:Op zaterdag 26 december 2020 12:43 schreef Homijn het volgende:
Kut-vertaling. Terugvertaald staat er: Ik drink je moeder
Er moest staan: Ik bolk jullie de moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |