Straks allemaal Turkmenen die doodgaan aan een te hoge bloeddrukquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal aan het zoethout
Turkmeense president: ’Zoethout helpt tegen corona’
De president van Turkmenistan, Gurbanguly Berdimuhamedow die bekendstaat om zijn verbijsterende botanische uitspraken, heeft zaterdag beweerd dat zoethout infecties met het coronavirus tegengaat. Het land heeft tot dusver officieel nog geen besmettingen met het coronavirus gemeld.
Ja, is zoethout bloeddruk verhogend? Of vaatvernauwend?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Straks allemaal Turkmenen die doodgaan aan een te hoge bloeddruk
Ja gezond is het niet. Maar wel lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Straks allemaal Turkmenen die doodgaan aan een te hoge bloeddruk
Heel erg bloeddruk verhogendquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, is zoethout bloeddruk verhogend? Of vaatvernauwend?
Nooit geweten.quote:
Dar mag je ook niet te veel van drinkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nooit geweten.![]()
Nu is er ook zoethout thee, maar goed dat zal allemaal wel erg meevallen natuurlijk. Dat zijn hele kleine hoeveelheden.
ja en maar op uit gekauwde stuk knagenquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kocht het wel eens van die zoethout stokjes
Dat is ook bloeddruk verhogend. Een kopje zal geen kwaad kunnen, maar ik zou er niet te veel van drinken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nooit geweten.![]()
Nu is er ook zoethout thee, maar goed dat zal allemaal wel erg meevallen natuurlijk.
Ja lekker was dat hequote:Op zaterdag 26 december 2020 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kocht het wel eens van die zoethout stokjes
Weer iets geleerd hier...quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dar mag je ook niet te veel van drinken
Ik luste alleen sterremix thee, deed er dan veel van in om het lekker sterk te krijgen. Maar kreeg wel en hoge bloeddruk
Dus drink het helemaal niet meer die slappe hap vind ik niet lekker
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en maar op uit gekauwde stuk knagen
Zo hoor je nog eens wat of niet danquote:
Zeker. Elke dag steek je weer wat op hier in DTS. Over hele verschillende dingen ook.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo hoor je nog eens wat of niet dan
Ja ik lees soms ook dingen waarvan ik denk o jee dat wist ik niet dan zoek ik het wel even na of het ook kloptquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker. Elke dag steek je weer wat op hier in DTS. Over hele verschillende dingen ook.
Handig hčquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker. Elke dag steek je weer wat op hier in DTS. Over hele verschillende dingen ook.
Zag het laatst nog ergens in de winkel liggen. Dacht nog zal ik......... maar heb het bij denken gelatenquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vond ik wel, at het echt heel zelden
Ik eet ook best wel veel drop.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook bloeddruk verhogend. Een kopje zal geen kwaad kunnen, maar ik zou er niet te veel van drinken.
Bij hoge bloeddruk krijg je altijd het advies op zout te letten, maar wist je dat ook zoethoutthee de bloeddruk kan verhogen?
In zoethoutthee zit de stof glycyrrhizine wat de bloeddruk kan verhogen. Drink daarom bij voorkeur niet meer dan 2 koppen zoethoutthee per dag. Zoethout zit vaak in kruidentheesoorten , zoals sterrenmix. Drink dat niet te vaak . Overigens is glycyrrhizine ook een stofje dat in drop zit. Zelfs in zoete drop. Ook dat kun je dus betere zoveel mogelijk laten staan als je een hoge bloeddruk hebt.
Daar zitten dan weer zoveel in,bij de snoep winkel kan je het los kopenquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag het laatst nog ergens in de winkel liggen. Dacht nog zal ik......... maar heb het bij denken gelaten
Je redt mijn ei!! Ik was vergeten dat ik een eitje aan het koken wasquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik eet ook best wel veel drop.Zal ook daar mee minderen.
Lekker heb ik gisteren morgen gedaan.quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je redt mijn ei!! Ik was vergeten dat ik een eitje aan het koken was
Heb ik ook een keer gehad. Een gekookt ei aan laten brandenquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je redt mijn ei!! Ik was vergeten dat ik een eitje aan het koken was
Homijntjequote:
Hey Homijn, j e hebt de kerstdagen weer overleefdquote:
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Homijn, j e hebt de kerstdagen weer overleefd
Vandaag kan je vrij en vrolijk rondhuppelenquote:
Ego tripper hequote:Op zaterdag 26 december 2020 12:21 schreef X-23 het volgende:
Horeca worstelt met kerstmenu's: 'Bestellingen voor 18 man, dat kan echt niet'
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nus-ik-heb-bestellen
![]()
morgen staan 8 mio euroquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag kan je vrij en vrolijk rondhuppelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |