Ik neem aan dat mensen willen reizen, en niet dat ze per se moeten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
reizen moeten of willen ze reizen??
Ja bij het consultatiebureau zeggen ze dat kinderen op deze leeftijd eigenlijk alleen maar koolhydraten willen eten; aardappels, pasta, brood, rijst enz.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast wel een tijd dat hij wil eten
Als hij honger heeft neemt hij vanzelf wel iets moet je maar denken
Verschillend. maar een auto is lekker snel. Valt aan de hand van de route goed in te plannen in rijtijd en verwachtte aankomsttijd op een punt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je steeds weer even naar huis en weer naar haar toe? Of rijd je gewoon een soort van achter haar aan...
O is dat zo? Nooit gewetenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bij het consultatiebureau zeggen ze dat kinderen op deze leeftijd eigenlijk alleen maar koolhydraten willen eten; aardappels, pasta, brood, rijst enz.
komt wel goed met de tijdquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bij het consultatiebureau zeggen ze dat kinderen op deze leeftijd eigenlijk alleen maar koolhydraten willen eten; aardappels, pasta, brood, rijst enz.
Maar als je gaat slapen en een nachtrust neemt loop je toch niet aan een stuk?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:59 schreef Rob het volgende:
[..]
ja dat is het risico. Maar DJMO is goed ingepakt en regenwerende kleding.
quote:
zou kunnen. alles afhankelijk van vermoeidheid e.d.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als je gaat slapen en een nachtrust neemt loop je toch niet aan een stuk?
Dan is het twee keer 50 ipv 1 x 100?
Jaja.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal aan het zoethout
Turkmeense president: ’Zoethout helpt tegen corona’
De president van Turkmenistan, Gurbanguly Berdimuhamedow die bekendstaat om zijn verbijsterende botanische uitspraken, heeft zaterdag beweerd dat zoethout infecties met het coronavirus tegengaat. Het land heeft tot dusver officieel nog geen besmettingen met het coronavirus gemeld.
Ja ik ook, gelukkig slikte ik dat al en ook levertraan iedere dagquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jaja.
Dan hecht ik meer waarde aan het verhaal van vitamine-D als remmer.
denk eerder dat iedereen kan krijgen al is weerstand wel een vereisttequote:Op zaterdag 26 december 2020 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jaja.
Dan hecht ik meer waarde aan het verhaal van vitamine-D als remmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |