Fijne dag Robquote:
O bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Cookies van ad en dpg media deleten. dan kan je weer 3 artikelen lezen
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de Kerst gaan ze niet meer pakken hoor
Je moet toch eerst een paar dagen hangen voor ze je braden
Zo dan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:31 schreef X-23 het volgende:
Mariah Carey heeft een nieuw record te pakken met haar evergreen All I Want for Christmas. Het lied werd op kerstavond en kerstochtend gedurende één etmaal ruim 17,2 miljoen keer gestreamd. Nog nooit eerder lukte dit een andere artiest, melden Amerikaanse media.
Ja eigenlijk wel hequote:Op zaterdag 26 december 2020 12:31 schreef Homijn het volgende:
[..]Dus ik had eigenlijk vóór kerst moeten onderduiken?!
Run, nu het nog kanquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:31 schreef Homijn het volgende:
Eet smakelijk Marioquote:
Dat zou de beste optie geweest zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:31 schreef Homijn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:33 schreef mazaru het volgende:
Voor wie nog steeds net als mij twijfel heeft over de vaccinatie. Geen interesse, niet klikken
Geklikt, maar wist dit al, is vaak uitgelegd op TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Il avait un joli nom, mon guidequote:
Het was wel lekker rustigquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:34 schreef Homijn het volgende:
[..]Dus ik zit nu voor de kat z'n viool ondergedoken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |