Mani Mani Mani werd gisteren al gedraaid. Ga je mond spoelen.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb er al twee horen langskomen
dan heb ik geluk gehad.quote:
Jij rebels jongquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik word zo bij de kapper verwacht, daarna ga ik shoppen, saunabezoekje erachter aan en na het uit eten gaan eerst de bios en tot slot de kroeg in. Jij?
Je vergeet even funshoppen bij Ikeaquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik word zo bij de kapper verwacht, daarna ga ik shoppen, saunabezoekje erachter aan en na het uit eten gaan eerst de bios en tot slot de kroeg in. Jij?
Ik moet helemaal niks!quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:49 schreef Dagoduck het volgende:
Je moet gewoon dit hele album luisteren.
Kerst alleen vieren lijkt me op zich niet zo erg, ik zou alleen bang zijn dat ik de hele dag André Hazes in mijn hoofd zou hebben....quote:
Mag niet van Grapperhaus.quote:
oh dan sla ik die over.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kappers dicht waren?
Ik ben paar jaar terug naar het concert geweest waar hij alleen dit album speelde en Ladysmith Black Mambazo waren er ookquote:
Oh neequote:Op zaterdag 26 december 2020 11:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Kerst alleen vieren lijkt me op zich niet zo erg, ik zou alleen bang zijn dat ik de hele dag André Hazes in mijn hoofd zou hebben....
sorry![]()
En bedankt...quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Kerst alleen vieren lijkt me op zich niet zo erg, ik zou alleen bang zijn dat ik de hele dag André Hazes in mijn hoofd zou hebben....
sorry![]()
Das nog erger dan alleen kerst vierenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:50 schreef cafca het volgende:
[..]
sorry![]()
Ik was er niet bij, ook geen video van gezien.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook de integrale live uitvoering er van gezien in de Ziggo?
Zo gaaf!
Ik heb me voorgenomen dit jaar elke avond van de T2000 een whiskytje te nemen. Is tot nu toe nog prima geluktquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:51 schreef Evenstar het volgende:
Dit is echt zo'n nummer waarbij je eigenlijk heel album moet luisteren met een glaasje whisky terwijl je op de bank hangt.
Zo tussendoor om 11:50 in de ochtend terwijl je niet 30 minuten wakker bent werkt niet ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |