quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:47 schreef houdjemond het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Beetje radio luisteren en fokken en vanavond eten bij m’n zus.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:47 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:48 schreef Zorro het volgende:
Dit is me teveel bosjesmannengebrabbel
Betje Top2000'en, beetje werken, straks misschien gamen met vriendin, moeder en zusje en later boxing day vieren op cafequote:Op zaterdag 26 december 2020 11:47 schreef houdjemond het volgende:
Ja, FOK!ken!quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:47 schreef houdjemond het volgende:
Oh wat leukquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vanavond eten bij mn broer en schoonzus en hun 10 weken oude dochtertje
Er is maar weinig van ze dat ik niet ken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb het gevoel dat elk nieuw jaar in de t2k ik iets van drie nieuwe Beegees nummers ontdek.
Allemaal.quote:
Ik word zo bij de kapper verwacht, daarna ga ik shoppen, saunabezoekje erachter aan en na het uit eten gaan eerst de bios en tot slot de kroeg in. Jij?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:47 schreef houdjemond het volgende:
Zo naar mijn zus.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:47 schreef houdjemond het volgende:
Ik dacht dat de kappers dicht waren?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik word zo bij de kapper verwacht, daarna ga ik shoppen, saunabezoekje erachter aan en na het uit eten gaan eerst de bios en tot slot de kroeg in. Jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |