Daarna ook nooit meer gewonnen, net als de UKquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
De tijd dat het Songfestival permanent in Ierland werd gehost.
Only 90s kids remember.
Vroegah maakte paul nog grappen over Turken, Chinezen, pittig korte kapsels, oude mensen en zwakzinnigen, dat mag allemaal niet meer neequote:Op zaterdag 26 december 2020 10:28 schreef Poppejans het volgende:
Paul de Leeuw vond ik in die tijd nog wel erg leuk, die laatste programma's nooit gekeken, is mij veel te politiek correct geworden
Ik dacht destijds echt dat het nooit meer ging lukken om het níet in Ierland te houden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Only 90s kids remember.
Jazeker, z'n hoogste notering op 540. Staat er in met 5 nummers.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel een klassieker, maar wel met 15 bier in je mik op een feestje...
Staat Ik heb je Lief er nog in eigenlijk? Die is wel mooi
Net als Zonder Jou
Vlieg met me mee naar de Senseoquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig overstemt de koffiemachine dit grotendeels
Of juist gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:27 schreef cafca het volgende:
Als je dit tot je favoriete nummers allertijden rekent, heb je toch écht wel een treurig leven
We schelen ongeveer een maand, ik zie het. Ik snap het wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:30 schreef Strani het volgende:
Hahaha ik kan er wel om lachen hoor, Vlieg met me mee. Nou was ik ook wel op de juiste leeftijd toen het uitkwam om het erg grappig te vinden.
3x Johnny Loganquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Only 90s kids remember.
Je was drie?quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:30 schreef Strani het volgende:
Hahaha ik kan er wel om lachen hoor, Vlieg met me mee. Nou was ik ook wel op de juiste leeftijd toen het uitkwam om het erg grappig te vinden.
Ik ga enkel nog om met Vlamingen, klink als een Rotterdammer die Antwerps probeert te praten, echt enorm kut. Dat zingen gaan we dus niet doenquote:
Ik ben ook 39 inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:30 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |